קפה, כדורגל, הורים וילדים!

ילדים והורים

ביוזמת ארגון 'החלוץ- חינוך דרך ספורט', מתנועת דרור ישראל התקיימה פעילות מיוחדת להורים וילדים בדגש על גיבוש חוויתי והעצמת הקשר בין הורים לילדים בתל אביב.

אל בית הקפה "שפירא" בשכונת שפירא בתל אביב הגיעו השבוע כ20 ילדים יחד עם ההורים לצפייה משותפת במשחק הגדול בין מנצ'סטר סיטי לליברפול. המשחק הוקרן על מסך ענק בחצר בית הקפה, שם ישבו בחברותא ההורים והילדים יחד עם המאמן.
הילדים בגילאי 6-9 לוקחים חלק בקבוצת "האלופים והאלופות שפירא" בהובלת המאמן דוד שוחט וכחלק מפעולות לעידוד מעורבות הורים זכו הילדים לצפות במשחק כדורגל יחד עם הוריהם בין קבוצות הענק שיצר  התרגשות רבה בקרב הילדים. ההורים שהשתתפו בפעילות התרשמו מאוד וציינו: "עבור רובנו זו הפעם הראשונה שאנו צופים יחד עם הילדים במשחק כדורגל, אין ספק שלחוות את ההתרגשות של הילד מהצד, לצד המתח שחש הילד ועידוד הקבוצה האהובה גרמו לנו לאושר רב, הצפייה התנהלה בדגש על סובלנות אחווה ושיתוף פעולה". דוד שוחט, מאמן בארגון החלוץ הוסיף: אני מודה להורים על שיתוף הפעולה לצורך קיום הפעילות, הפעילות נועדה להעצים את הילדים כקבוצה אחת-בנים ובנות, לחשוף אותם אל המגרש של "גדולים" ולאפשר להם לחלום בגדול, להאמין בעצמם ולחזק את הקשרים החברתיים בתוך הקבוצה וכן את הקשר בין ההורה לילד"

'החלוץ- חינוך דרך ספורט' מבית תנועת דרור ישראל, פועל בעשרות רשויות ברחבי הארץ במטרה לעודד ולקדם חינוך לתרבות ספורט הוגנת ושוויונית תוך הקפדה על ערכים של הוגנות ליצירת חברה מכבדת, הוגנת ומחבקת המחברת בין אנשים ומחזקת את הקהילה. פעילות הארגון כוללת חוגים מהגיל הרך ועד לגיוס לצה"ל. הארגון פועל ברשויות, מרכזים קהילתיים ובתי ספר בהשתתפות אלפי ילדים וילדות בענפי הספורט השונים.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן