קניון גן עופר מציגים: אוגוסט של אהבה לכל המשפחה

במהלך אוגוסט הצגות, סדנאות ופעילויות לילדים, ט"ו בהב – פסטיבל אהבה אנשים וכלבים. כל האירועים בכניסה חופשית. ללא הרשמה.

קניון גן עופר ( גן העיר לשעבר) יערוך במהלך חודש אוגוסט, בחופש הגדול, אירועי קיץ לילדים, נוער ולכל המשפחה. האירועים כוללים בין הייתר:  הצגות ילדים מובילות , פעילויות יצירה עם חיות, ויומיים של פסטיבל אהבה שמוקדש כולו לכלבים ואנשים ומה שבניהם.

ההצגה הראשונה בסדרת אירועי אוגוסט לילדים מפרץ ההרפתקאות מופע חדש עם הדמויות המקוריות. הכלבלבים הכי חמודים מגיעים לקניון גן העיר עם המופע הרשמי של סדרת הלהיט מבית ערוץ ניק ג'וניור. כל כוכבי יחידת החילוץ: צ‘ייס, ריידר, מרשל, סקיי, רוקי, ראבל, זומה, טראקר ואוורסט מסדרת הלהיט העולמית מפרץ ההרפתקאות מגיעה. יום ראשון  4.8.24  בשעה 17:30

עוד בימי ראשון במהלך החודש בשעה 17:30 הצגות הילדים: שמוליקיפוד , וברכבת יושבת ארנבת.

בימי רביעי  בוקר של קסם ילדות ישראלית בשעה 12:00 בקומת הכניסה הצגות הילדים הנפלאות: הדיג ודג הזהב , החתול במגפיים , בנוסף סדנאות יצירה עם חיות.

באמצע החודש פסטיבל ט"ו בהב – 18-19 אוגוסט חגיגה מטורפת ומושקעת לאנשים שאוהבים כלבים.

מה יהיה שם?
הרצאות במתחם המיקסר : תמיכה רגשית באמצעות כלבים לנפגעי פוסט טראומה, כלבנות טיפולית והכלב הביתי כמנוף טיפולי, תזונה ובריאות הכלב. מופע פריזבי על הדשא עם אלוף ישראל, רוקדים עם כלבים, מתחם אימוץ ועשרות דוכנים צבעוניים ומזמינים לאנשים וכלבים בין הייתר :

דוכן מיצים, דוכני מרצנדייס שאנחנו בטוחים שלא תצליחו לעמוד בפיתוי ,דוכני מכירה של אניפט, רפואה טבעית לכלבים ,דוכן גלידות לכלבים, דוכן ציוד לבית ספר ,דוכן משחקי קופסה ,דוכן ספרים וסיפורים על חיות , חטיפים טבעיים לכלבים ועוד..    GPS קולר

מתנות, הפתעות ופינוקים להולכים על ארבע והכי חשוב לתת אהבה למי שתמיד מכשכש בזנב לכבודך. האירוע חינמי ומתקיים בכל שלושת הקומות של הקניון.

ימים ראשון – שני 18-19 אוגוסט  בין השעות 16:00-21:00

הכניסה חינם | ההשתתפות מותנית באיסוף הקקי במתחם ובכלל בחיים. מתריעים מראש שהווליום יהיה נמוך כדי לא להבהיל את הכלבים. ניתן לרצוי להתעדכן בתוכנייה המלאה באתר גן העיר.

ובכל שישי יריד ארט מרקט בין  10:00-15:00 משתלטים אומנים ישראלים על קניון גן העיר. מעצבים מקומיים מעולים עם דוכני תכשיטים, בגדים, עבודות עץ, בטון , תמונות , לצד פריטי ווינטג' ייחודיים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר מארחים אמנים וחקלאים מהגליל הגולן עם דוכנים צפוניים הארד קור: סבונים טבעיים, אומנות גלילית, קוסמטיקה טבעית, יינות ועוד, כשלצידם פירות וירקות אורגניים ויחד ירימו לכם את הסופ"ש. עוד בקניון יריד אוכל. מכירת פרחים. ואווירה של השמחות.

כל האירועים כניסה חופשית. הסדרי חניה לקונים בחנויות הקניון המשתתפות במבצע. 

תוכנית ההצגות  ולוח הפעילויות  באירוע ט"ו בהב המלאה מתעדכנת מידי יום באתר ובאינסטגרם. גן עופר – גן העיר לשעבר

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 132
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן