קיץ 2022 בפארק המים הכי גדול בישראל

מגלשות מים בפארק ימית 2000

ימית 2000 ספארק המים

הנהלה חדשה, מגלשות אקסטרים, מרבדי דשא, אזורים מוצללים ותגבור מערך האבטחה והניקיון.  

  

את קיץ 2022 מבלים בפארק המים ימית  2000  בחולון הפארק הכי גדול בארץ,  המשתרע על כ-70 דונמים של בריכות, מגלשות מים ואטרקציות משעשעות לילדים ביניהם  מגלשות מרוץ, מגלשות גבוהות – היי ספיד, מגלשה עם מסלול אבובים ומגלשת סופר קמיקזה, מתחם "עולם הילדים" בצורת לוויתן הכולל, מפלי מים, משטחי הזתה, מגלשות לקטנטנים, משאבות שעשוע ובריכת פעוטות ועוד.

 

הפארק ניצל את תקופת הקורונה להתחדשות ושדרוג חווית המבקרים.

 תוגברו צוותי האבטחה, השירות והניקיון. מונה מנהל חדש, דורון גבאי תושב העיר. נרכשו 6 מגלשות מרוץ חדשות 14*32 מ'. מגלשות מהירות, במיוחד, הכוללות טיימר ומאפשרות תחרויות גלישה מאתגרות. נוספו 760 מ"ר של כרי דשא בכניסת למתחם, בשביל המוביל לעולם הילדים, סמוך למגלשות המרוץ ובמרפסת השיזוף שבמתחם הספא. נוספו, אזורים מוצלים. גם הבמה המרכזית שודרגה עם מערכות הגברה מקצועיות בטכנולוגיה מתקדמת.

 

פארק המים הוותיק הנקרא, ימית 2000 ספארק המים בגלל מתחם הספא הגדול והמפנק במקום הכולל 5 בריכות ג'קוזי בטמפרטורות שונות, חמאם תורכי, סאונות יבשות ורטובות, מרפסת שיזוף ומנוחה ועוד.

 

 

 

במקום גם מתחם מקורה הכולל בריכת גלים סוערת, פטריית מים, דליים מתהפכים בהפעלה עצמית, בריכת ערבול, תותחי מים, תעלת סחף, שעשועי מים, 26 מגלשות אקסטרים חדישות, מגוון רחב של בריכות: בריכה אולימפית, בריכת גלים בריכת פעוטות מוצלת בסגנון טרופי ועוד.

דורון גבאי: "שמתי לי למטרה לשפר את התדמית שנוצרה ל-ימית 2000 בעקבות מספר מקרים נקודתיים שפגעו בשמו של המקום המקסים והייחודי, בגודלו ובמגוון הרב של המגלשות ומתקני האקסטרים  שאין כמותם בארץ. את עיקר המשאבים אני מפנה לחוויית הלקוח, האבטחה, הניקיון והיחס האישי לפניות המבקרים."

 

מיקום: חולון, פארק פרס. וויז: רחוב מפרץ שלמה 66 חולון.  
לפרטים נוספים: 03-6506500 /אינסטגרם/ פייסבוק ואתר האינטרנט של ימית ספארק המים

*יש לעקוב ולהתעדכן בשעות הפעילות של מתחם המתקיימים בו אירועים מיוחדים שבהם לא מתאפשרת כניסה לקהל הרחב 

*כניסה למתקני הספא: תוספת של 20 ש"ח לאדם

 

 



.

 

 

 




 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן