קומוניקט לתקשורת תערוכת גיבורות

בקיסריה, אולם האירועים של החברה לפיתוח קיסריה, מרכז מסחרי רוטשילד.

הפתיחה ביום שישי 27 ספטמבר בשעה 11:00

פתוח- א-ה 13:00 עד 16:00, בימי ד׳ 13-20, בשישי וערבי חג – 9-14.

תערוכה חדשה –  גיבורות הברזל מצדיעות לגיבורות העבר 1948 – 2023

בתערוכה זו, הראשונה בסדרה, אנו מפרטים את גבורתן של נשים לוחמות ואזרחיות גיבורות, אשר הפגינו גבורתן לאורך כל שנות המדינה, ובמיוחד במלחמת 7 אוקטובר 23,  מלחמת חרבות הברזל, בה נוצר המונח החדש- גיבורות הברזל.

בטקס הפתיחה נציין את יום השנה למלחמת 7 אוקטובר, בתערוכה יוצגו עשרות עבודות אמנות מיוחדות ונדירות אשר הוקדשו וגם נוצרו לכבוד ולזכר הגיבורות על ידי אמניות ואמנים בכירים בישראל, במהלך החודשים הבאים, בסך הכל כ- 100 יצירות ומעל 34 דיוקנאות.  אמניות.ים המציגים עבודותיהם- אור יוגב, אביה ממון, אתי עמרם, אפרת בואנה,  איילת ילין, אבי הובר, יהודית ברזני, אלי צרפתי, דודו פלמה, קרן פרגו ואילן שיף, גדעון טרן, אביטל שני, שרית אמיתי הראל, עפרה פרידמן, פנינה נדיבי, עודד חוברה, גיא קוריאל ועוד.

מוזיאון הנשים בישראל יוקם במטרה לתעד ולשמר את סיפור מורשתן של הנשים בישראל לאורך הדורות. במסגרת זו אנו מקיימים תערוכות בכל הארץ. אנו פועלות למען עידוד  מודעות למעשי נשים וגבורתן ולהעצים את האמניות שמציגות בתערוכות אלו.  בתערוכה זו, הראשונה בסדרה, אנו מפרטים את גבורתן של נשים לוחמות ואזרחיות גיבורות, אשר הפגינו גבורתן לאורך כל שנות המדינה, ובמיוחד במלחמת 7 אוקטובר 23, בה נוצר המונח החדש- גיבורות הברזל.

יעל ניצן- אוצרת

052-3470222   [email protected]

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 133
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן