1. היה קשוב לבן שיחך (הלקוח הפוטנציאלי) כך תוכל לזהות את הצורך שלו.
2. אל תדבר מונוטוני, הכנס גוונים של קול וטון כדי שיהיה מסקרן לשמוע אותך ולהקשיב לך
3. חייך חיוך אמיתי מכול הלב, תראה שאיכפת לך, שאתה באמת מתעניין.
4. כרטיס הביקור הראשוני הוא המראה, הקדש מחשבה להופעתך ודאג להתלבש בהתאמה לאירוע. להיעזר בבעל מקצוע בתחום? זו לא בושה.
5. הקפד על ישיבה יציבה משדרת כבוד, רצינות ועניין .
6. הקפד על קשר עין, שום דבר בחדר לא מעניין יותר מהלקוח שלך .
7. לעולם אל תמכור ואל תדחוף זה בטוח ירחיק, תן ערך, גלה מעורבות, כשהוא יבין שיש לך משהו טוב ובעל ערך שעונה על צורך הוא כבר יזום רכישה.
8. דאג להיות מעודכן במה שנעשה בתחומך, למד ותרחיב ידיעותיך כך תשדר מומחיות ומקצועיות.
9. הצב מטרות ויעדים, פרט אותם למשימות וקבע לוח זמנים להשגתם, בצע בדרך התאמות נדרשות (שינוי במטרות ובלוח הזמנים).
10 היה מודע ומכיר את המשאבים שלך, את העוצמות והכוחות שיקדמו אותך תתמקד במה שאתה הכי טוב.
דליה שגב פרץ
מאמנת אישית לפיתוח קריירה
מובילה לשינוי וצמיחה
0505392446
נ.ב. מטעמי נוחות כתוב בלשון זכר