עיצוב הבית בעזרת צמחים שיזמנו אושר ועושר

עושר

האמונה העממית אומרת שכמו שיש אבנים בעלות סגולות לשפע, שלווה והצלחה, כך ישנם גם צמחים מיוחדים, המביאים עמם ברכה.

 

לדברי שוני ענדא ממשתלת הסוכה-בית ירוק בכפר אז"ר, שניים מהצמחים הללו הם קרסולה ארגנטיאה, שנחשב לסמל של הרמוניה, בריאות והצלחה. ו"הקמע" שנקרא בשמו הבוטני פורטולקריה, ונחשב כבעל סגולות להביא שפע לבית בו הוא גדל.

 

קרסולה ארגנטיאה גודל במשך מאות שנים במזרח הרחוק ופופולארי מאד באירופה ובארה"ב ועכשיו גם בישראל. צמח זה נחשב למביא מזל בזכות צימוחו המהיר וחוסנו. מומחי פנג שוואי ממליצים עליו כצמח שמוסיף לאדם כוח בהתמודדויות היומיומיות ודואג לאיזון בין חמשת האלמנטים החשובים: מים, אש, אדמה, עץ ומתכת.

 

לפי הפנג שוואי יש משמעות רבה לסידור הענפים ולמספרם. צמח עם שני ענפים תורם למציאת אהבה. צמח עם שלושה עד שישה ענפים תורם לבריאות, צמח עם שמונה ענפים טוב להגברת השפע והעושר, תשעה ענפים מביאים מזל טוב. עשרים ואחד ענפים מובילים לברכה וקדושה.

 

על פי עקרונות הפנג שוואי "הקמע" – פורטולקריה, ידוע בזכות היכולות שלו לשרוד שנים רבות גם כאשר מזניחים אותו. הוא נחשב כמשרה אנרגיות חיוביות על הסביבה בה הוא גדל. העלים הקטנים והעגולים של הצמח מזכירים לנו מטבעות כסף ולכן על פי האמונה העממית כאשר הוא ממוקם בכניסה לבית שלנו, הוא כבר ידאג שכסף יכנס לבית הזה.

 

הצמח גדל יפה במיכלים ובעציצים ונראה בדרך כלל כמו עץ ננסי עם גזע רחב דוגמת בונסאי. בזמן גידולו לצמח כמעט ואין בעיות. הצמח יסבול כאשר נשקה אותו בעודף, לכן מומלץ להשקות אחת לשבוע. האדמה צריכה להיות לחה אבל לא רטובה ורצוי לתת לה להתייבש מעט לפני ההשקיה הבאה.

 

קרסולה ארגנטיאה הוא צמח בית מושלם, שמתאים כמעט לכל פינה בבית או במשרד. יש להציבו בכלי עם מעט במים, בגובה של 3 ס"מ מבסיס הצמח. את המים מומלץ להחליף אחת לשבוע.  את הכלי יש להציב במקום ללא קרינת שמש ישירה. אחת לחודשיים-שלושה מומלץ לדשן את הצמח.

 

ניתן להשיג את הצמחים במשתלת הסוכה – בית ירוק בכפר אז"ר. פרטים נוספים בטלפון 03-5347239.

עדכונים בנושא צמחי נוי בעמוד הפייסבוק של המשתלה: www.facebook.com/hasuka.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן