סטודיו אנט. מופעים פברואר 2023

תומר בר מנגן על פסנתר

שביל המרץ 2 תל-אביב. טלפון: 03-6201185 כרטיסים ומידע באתר: www.fbmc.co.il

 

3.2 שישי בשעה 12:30 מיכל ומיכל – בין מילים למוזיקה "מהסלון הצרפתי אל תעלות ונציה" 95-85 ש"ח

הפסנתרנית מיכל טל והסופרת מיכל גוברין במפגש אינטימי. האילתור, האימפרומפטו – מתפרץ, חופשי מתבנית קבועה – כמחשבה מפתיעה, כהתלקחות האהבה. והברקרולה, הקרויה על שם משק משוטי הגונדולות בתעלות ונציה, מערסלת כחלום או כמעשה האהבה. הקטעים לפסנתר וקטעי הספרות אוחזים באינטימיות של הרגע, בהד מהסלונים של פריז וונציה ועד ימינו. 

את  היצירות לפסנתר של שוברט, שופן, מלאני בוניס, אמילי מאייר וז'רמן טאייפר, ילוו מלים של פלובר, פרוסט, ובקט, מכתבי האהבה של שופין וג'ורג' סאנד, ושיריהם של רחל, פנקס, וברוצקי ועד לריקוד האהבה של ליאונרד כהן.

 

4.2 שבת בשעה 20:30 טל בביצקי "קליידוסקופ" 60-45 ₪

טל בביצקי, פסנתר ושירה; אורח מיוחד: אמיל חצ'אטוריאן,  גיטרה

טל בביצקי הוא מלחין, פסנתרן וזמר. יבצע מבחר ממיטב הקטעים והשירים המקוריים שלו. הקליט 10 אלבומים, מתוכם שישה לפסנתר סולו. המוסיקה של טל בביצקי מופיעה בסדרות טלויזיה, נשיונל ג'אגראפיק ותחנות רדיו ברחבי העולם.

 

7.2 שלישי בשעה 20:00 אנסמבל קורל – המיטב 80-70 ₪

10 זמרים וזמרות האנסמבל ברפרטואר מרתק ומגוון: עיבודים קוליים מפתיעים לקלאסיקות ישראליות, פופ לועזי, ג'אז, גוספל ופולקלור. כל אלה  מוגשים ביכולת קולית ומוסיקלית משובחת, ובעיקר בשמחה סוחפת ומלהיבה.

ההרכב זכה במקומות ראשונים בתחרויות בארץ ובחו"ל, ושיתף פעולה בהקלטות ובמופעים משותפים עם יוני רכטר, אלון אולארצ'יק, אריאל הורוביץ ורבים אחרים.

אנסמבל קורל:  צבי שרף, ניהול מוסיקלי וניצוח; סופרן: שרית שחף, אסנת קלר, אילנה מרקס; אלט: שרון אוריאן, ורד אריאל-נהרי; טנור: אסף פרידמן, יוסי שוורץ, זהר זלץ; בס: איציק גבעוני, מתן אשכנזי

 

8.2 רביעי בשעה 19:30 "מיכאל שם זמני" 100-75 ₪

2022, זוג תל אביבי צעיר נקלע למסע הורות מכאיב שיוצא משליטה.

חוויית תיאטרון מוסיקלי בפורמט שונה לגמרי ממה שהכרתם – עשרה שחקנים-זמרים, פסנתרן אחד, מוסיקה שתשחק לכם עם הלב, וסיפור שימשיך להדהד בגוף שלכם הרבה אחרי.

כתיבה, לחנים, ניהול מוסיקלי, הדרכה ווקאלית ונגינה בפסנתר: גון הלוי

משתתפים: איתמר אלבז/קורן סלומון, אליה וקס/גאיה קלם, אסף לוי, גל זק, גל חזאז, הגר פז, נגה קדם, סתיו צוברי, קארין שניידר/שרון בן דרור

משך היצירה כשעתיים ורבע כולל הפסקה *אזהרת טריגר: לידה שקטה.

 

9.2 חמישי בשעה 20:00 "שור על הגג" טריו עתר ואורן פריד 70-50 ש"ח

קונצרט מוזיקת עולם לטריו וכלי הקשה שהוא פס קול מוזיקלי של תרבויות קרובות ורחוקות. "שור על הגג" הוא קונצרט מוזיקת עולם קאמרי אקוסטי המוגש במדיום של שלישיית פסנתר ונגן כלי הקשה וירטואוז השוזרים את קטעי המוזיקה לכלל יצירה אחת שלמה. כמיטב המסורת של שלישיית עתר – גם כאן נקיים את השיח המהנה שבין המוזיקה הקונצרטית האומנותית והפולקלור הרב תרבותי של החברה האנושית מרובת הצבעים והמסורות האתניות.

בין החומרים הנכללים במופע: "שור על הגג" מאת דריוס מיו בגירסה חדשה להרכב קאמרי, מוזיקה עממית מאירלנד וסקוטלנד בעיבוד אומנותי, "1492" מאת המלחינה האמריקאית יהודית שייטין לפסנתר וכלי הקשה, "לה וידה מיסמה" מאת הקובאני לאו בראואר, פנינים מאת אסטור פיאצולה בעיבוד חדש ומוזיקה ים תיכונית בפרקים מאת יצחק ידיד ציפי פליישר ובנימין יוסופוב.

עיבודים וניהול מוזיקלי: עופר שלי

 

10.2 שישי בשעה 12:00 "ביתי שלי בלב" מקהלת מגידו בניצוחה של פנינה ענבר. 70-50 ש"ח

מאור צור, פסנתר

בתוכנית:

שירים מתקופות שונות מהרנסאנס ועד היום. על אש האהבה ועל מרפא האהבה, שירים המדברים על מה שיש בתוך הלב: הסערה, הכאב, היופי והאהבה מאת המלחינים :מורלי, ארקדלט, מונטוורדי, מנדלסון, יחזקאל בראון, עידן רייכל, אביהו מדינה ועוד

מקהלת מגידו הוקמה באוקטובר 1995 על ידי פנינה ענבר, המנצחת והמנהלת המוסיקלית של המקהלה עד היום. המקהלה מונה כ 30 זמרות וזמרים, חלקם בעלי חינוך מוסיקלי, או עוסקים במוזיקה כמקצוע,  הדבר מעשיר אותה ומאפשר עבודה מעמיקה. הרפרטואר העשיר של המקהלה כולל יצירות קלאסיות מכל התקופות, יצירות ישראליות, שירי עמים, גוספל ועוד. רבים מהעיבודים למקהלה נעשו על ידי המנצחת פנינה ענבר. המקהלה מופיעה ברחבי הארץ ובעולם, בפסטיבלים, בתחרויות ובקונצרטים יזומים, בשירת א-קפלה, או בליווי פסנתר, תזמורות ואנסמבלים שונים. הופעותיה מצטיינות בהשראה המוקרנת גם על קהל המאזינים.

פנינה ענבר חברת קיבוץ עין השופט, נולדה בגרמניה ועלתה ארצה מפולין.  גדלה בקיבוץ גן שמואל, בו הייתה חברה עד 1994 . בוגרת המדרשה למורים למוסיקה בת"א. למדה זמרה אצל לולה שנצר. השתתפה בקורסים לזמרה עם ג'יל פלדמן ואמה קירקבי. השתתפה במקהלות 'הקיבוץ הארצי' , 'קאמרן' 'רינת' ובחמישיית קווינטה זכה. הופיעה כסולנית עם תזמורות שונות. הקימה את אנסמבל קולות נשים נעמה בשנת 1989 ואת מקהלת מגידו ב1995. בשנים 2012-2003 ניצחה על מקהלת הנערות היהודית־ערבית "שני" עוסקת, לצד הניצוח בהלחנה ובעיבודים מוזיקליים.

מאור צור בוגר M.Mus מאוניברסיטת תל אביב בכיתתו של פרופ' תומר לב, ו-B.Mus מהאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים בכיתתו של פרופ' אסף זהר. מאור מופיע כסולן וכנגן בהרכבים קאמרים מגוונים, וכן מלווה מספר מקהלות. בשנים האחרונות מורה וראש מחלקת הפסנתר בבית האומנויות עמק יזרעאל. זכה במספר פרסים בתחרויות בארץ ובעולם, והופיע כסולן עם תזמורות בארץ ובחו"ל. מאור משתף פעולה עם פנינה ענבר החל משנת 2009, ותחת שרביטה ניגן עם מקהלות שני, נעמה ומגידו.

 

11.2 שבת בשעה 17:00 "מיתרים פתוחים – מפגשים מוזיקליים ושיחה אינטימית" עם רביעיית טוסקניני ובהנחיית אסף מעוז. אורחת – אפרת אנזל 100-50 ש"ח

״לאחר כעשר שנות כתיבה והנחיה בטלוויזיה וברדיו, חמש שנות כתיבה בעיתונות הקולינרית הישראלית, ארבעים שנות אכילה, שלושים וחמש שנות בישול ועשרים שנות שתיה, החלטתי לחבר את כל הידע שלי לתחום עיסוק ממוקד: תוכן קולינרי.״ כך מגדירה אפרת אנזל את העשייה שלה ובשיחה איתה ננסה להבין ביחד את המשמעות של מרקמים באכול ומוסיקה, איך מחברים מרכיבים יחד כדי ליצור שלם העולה על סך חלקיו.

רביעיית טוסקניני: יבגניה פיקובסקי, כינור; אסף מעוז, כינור; דמיטרי רטוש, ויולה; פליקס נמירובסקי, צ’לו

 

13.2 שני בשעה 20:00 "הרמוניה חדשה" חגיגה קאמרית עם וירטואוזים אסטונים צעירים. במסגרת פסטיבל מוסטונן פסט. 80-60 ש"ח

טָאהֶה-לֶיִיְ ליב, פסנתר; דואו הנס כריסטיאן אביק, כינור; קרולינה אביק, פסנתר.

יצירות מאת באך, פרט, אלר, בלוך, אנסקו

בתוכנית

חלק 1: פסנתר באך – סוויטה אנגלית; פארט – לאלינה; פרוקופייב – סונטה מס' 2;

חלק 2: כינור ופסנתר אלר – עצי אורן; בלוך – ניגון (מתוך בעל שם סוויטה מס' 2); אנסקו – סונטה לכינור מס' 3 אופ' 25

 

14.2 שלישי בשעה 20:00 "עינוגים מוזיקליים" 80-60 ש"ח

סיון רותם, סופרן; ענבר סולומון, חליליות; עודד שוב, גיטרה ועיבודים

מבחר שירים סיציליאניים מאת ג'יאקומו מאיירבר, לצד שירים ספרדיים, דרום אמריקאיים, שירי לאדינו ושירים ישראליים מאת דה-פייה, מונטסאלבאדג', גרדל, חיטמן ונעמי שמר וקטעים לגיטרה סולו ודואו חלילית- גיטרה מאת באך, איבר וקורלי

 

15.2 רביעי בשעה 21:00 יצחק ונטורה ALIGNED חליל נאי 80-60 ש"ח

יצחק ונטורה נחשב לאחד הנגנים המובילים בארץ בתחומו וכממשיך דרכם של מוריו. ונטור הוא נגן, מלחין ומפיק אשר מפליא לנגן על אחד מכלי הנשיפה העתיקים במזרח – חליל הנאי. לרגל צאת אלבום הבכורה ALIGNED נחגוג את המופע יחד עם הלהקה המופלאה. 

יצחק ונטורה לוקח צעד קדימה את השילוב בין מזרח ומערב ובין ישן וחדש, משלב את תורת המקאם עם הפקה חדשנית ולוקח את המאזינים למסע עמוק לצליליו של חליל הנאי.

משתתפים: יצחק ונטורה, נאי; שרון מנצור, פסנתר וסינטיסייזר; אברי בורוכוב, קונטרה באס; אביב כהן, תופים

 

16.2 חמישי בשעה 20:30 לוס חשמלוס 90-70 ש"ח

הופעת סלסה חיה עם ההרכב לוס חשמלוס, הרכב של 8 נגנים והזמר דניאל קסרס שזה עתה חזר מסיבוב הופעות באקוודור.הרכב לוס חשמלוס, מבצעים את מיטב להיטי הסלסה האהובה והמוכרת בקצב הממבו שירקיד אתכם היטב. הרכב הסלסה לוס חשמלוס הוקם בירושלים על ידי נגן הסקסופון דניאל כפלי חובב הסלסה.

נגנים: דניאל קסרס, זמר; ערן ריטר, פסנתר; תאיר בר אור, בס; מיכאל נגב, טימבלס; חוויאר אלברז, קונגס; מיכל עמר, בונגוס; סי ג׳יי גלס, טרומבון; בני קדם, טרומבון;  גלב זאידה, חצוצרה; דניאל כפלי, סקסופון וניהול מוסיקלי

 

17.2 שישי בשעה 20:30 "מיכאל שם זמני" 100-75 ₪

2022, זוג תל אביבי צעיר נקלע למסע הורות מכאיב שיוצא משליטה.

חוויית תיאטרון מוסיקלי בפורמט שונה לגמרי ממה שהכרתם – עשרה שחקנים-זמרים, פסנתרן אחד, מוסיקה שתשחק לכם עם הלב, וסיפור שימשיך להדהד בגוף שלכם הרבה אחרי.

כתיבה, לחנים, ניהול מוסיקלי, הדרכה ווקאלית ונגינה בפסנתר: גון הלוי

משתתפים: איתמר אלבז/קורן סלומון, אליה וקס/גאיה קלם, אסף לוי, גל זק, גל חזאז, הגר פז, נגה קדם, סתיו צוברי, קארין שניידר/שרון בן דרור

משך היצירה כשעתיים ורבע כולל הפסקה *אזהרת טריגר: לידה שקטה.

 

18.2 שבת בשעה 12:00 "נופי ילדות" יעלה אביטל ושלישיית עתר 70-30 ש"ח

הרפתקה מוזיקלית לזמרת סופרן ושלישיית פסנתר המוקדשת לנושא הילדות. המופע מקפל בתוכו אסופה של שירי ילדים שגדלו עליהם שני דורות של מבוגרים בארץ, משנות החמישים ואילך בעיבודיו של פסנתרן ההרכב עפר שלי, לצד הלחנות חדשות שהוזמנו  במיוחד לפרוייקט. "דני גיבור", "שעון בן חיל", "פזמון ליקינטון", מחזור השירים "אורית מספרת" מאת מרק לברי ועוד פנינים מוזיקליות שיהנו מהן מבוגרים וילדים כאחד. שיתוף הפעולה הפורה ורב השנים בין הזמרת יעלה אביטל, מן המובילות בשדה שירת הבארוק בארץ ובעולם ושלישיית עתר הוליד שורה של פרוייקטים מוזיקליים מצליחים ואנו נהנים בכל פעם מחדש לחגוג אותם עם הקהל.

משתתפים: יעלה אביטל, שירה; עפר שלי, פסנתר ושירה; טניה בלצר, כינור;   חמוטל מרום, צ'לו

 

 

 

18.2 שבת בשעה 20:00 "הקלאסי והרומנטי" 80-70 ש"ח

יוג'יניה קרני, כינור; גלעד קרני, ויולה; אסף זוהר, פסנתר

ביצירות המופת בתוכנית, יחליף הכינור את הקלרינט במוצרט "קגלשטאדט" והויולה את הקרן בטריו אופ' 40 מאת ברהמס. גלעד ויוג'יניה נשואים טריים, בהופעות ראשונות בארץ כסולנים ובמוזיקה קאמרית.

בתוכנית:

מוצרט – טריו במי במול מז'ור  Kegelstatt  KV 498

ברהמס – טריו במי במול מז'ור אופ' 40

 

19.2 ראשון בשעה 20:00 עידן שטורמן רסיטל פסנתר 50-40 ש"ח

עידן שטורמן ברסיטל פסנתר ברוח התקופה הרומנטית עם יצירות מאת שופן, ליסט ושומאן.

בתוכנית:

שומאן – פנטזיה אופ' 13

שופן – סונטה אופ' 58

ליסט – סונטה בסי מינור

 

21.2 שלישי בשעה 20:30 אלמה. תיאטרון קרוב קומדיה בלשית ע"פ אגתה כריסטי. 70-50 ש"ח
במרכז העלילה המפתיעה והמשעשעת עומדת תעלומת מותה של אלמה פרידמן, הנרצחה בחגיגות יום הולדתה על רקע משולש אהבה. רבים ממכריה עשויים היו לרצות במותה והם הופכים חשודים מיידים ברצח. הדמויות הנמצאות בחקירה ייחשפו וידויים מרתקים אשר יעזרו לקהל בגילוי האמת ופיצוח התעלומה.

עיבוד ובימוי: דורית ניתאי נאמן. בהשתתפות: מורן אלון, אלי וגנר, פזית ירון מינקובסקי, נעמי בן אסא, אבנר מדואל בן יהודה, איריס הרפז.
ע. בימאי: מורן צח; תאורה: רונן בכר; וידאו: נעמי בן אסא; תנועה: שרון שלומי נעים; תלבושות: יעל ול;  מוסיקה: יואב אור; עיבוד וידאו: קובי בכר; תפאורה: אפי נאמן  

 

22.2 רביעי בשעה 20:30 שלישייה במי במול. תיאטרון קרוב קונצרט-תיאטרון 70-50 ₪

מאת: אריק רוהמר בימוי: דורית ניתאי נאמן פסנתר: אור יששכר  שחקנים: אושר בית הלחמי, אריאלה ברנשטיין

הפסנתרן אור יששכר חובר לתיאטרון קרוב עם קטעי פסנתר ממיטב היצירות הקלאסיות של מוצארט לצד בטהובן, באך, שופן ואחרות שזורות ביצירה הקסומה של אריק רומהר 'שלישייה במי במול'.

קומדיה רומנטית המתארת עליות ומורדות של מערכת יחסים זוגית ב-7 מפגשים. סודות וקשיים מעיבים על הקשר ומקור החיבור שלו מתגלה דרך המוסיקה, ובפרט ביצירה של מוצארט 'שלישיה במי במול'

 

24.2 שישי בשעה 13:30 באך בסגנון תומר בר 70 ש"ח

הפסנתרן תומר בר בעיבודים מיוחדים ונועזים לקטעים מוכרים של באך, המשלבים את העולמות המוזיקליים האהובים עליו – ג’אז מודרני וג’אז מסורתי, מוזיקת עולם ועוד. בין היצירות שמשמשות כחומר גלם לעיבודים החדשים:

פרטיטה מס. 2 לפסנתר ב־דו מינור; פרלוד ב־דו מג׳ור מס.1 מתוך הפסנתר המושווה; אינבנציה מס. 1 ב־דו מז׳ור; קטע הפתיחה מתוך מיסה בסי מינור; מינואט ב־סול מג׳ור; הפרק האיטי מתוך הטוקטה ב־רה מינור

 

25.2 שבת בשעה 12:00 טיול רומנטי ברחבי אירופה עם הפסנתרנים טמי קנאזאווה ויובל אדמוני אורח: הפסנתרן הקרואטי-פורטוגלי, רוברט אנדרס 60-40 ש"ח

צמד הפסנתרנים קנאזאווה-אדמוני מציג מכלול יצירות ב-4 ידיים מן הרומנטיקה של המאה ה-19, במגוון מדינות ומלחינים. במופע יתארח הפסנתרן רוברט אנדרס מפורטוגל ביצירות רומנטיות לפסנתר סולו פרי עטם של מלחינים פורטוגזיים.

בתוכנית יצירות מאת ריקרדו פורפיריו  ד'פונסקה,  אמליה אוגוסטה ד'אזבדו, אלכסנדרה ריי קולסו, וויאנה דה ממוטה, אוסקר דה סילבה וגם סרגיי רחמנינוב, רוברט שומאן, יוהנס ברהמס, אנטונין דבוזק, אדוארד אלגר, ג'ורג' ביזה וליסט.                                     

 

28.2 שלישי בשעה 19:30 "מנגינות אהבה: מיצירות דביוסי" 100-85 ש"ח

בואו לגלות את העולם החושני של הדמויות הנשיות בשיריו של המלחין קלוד דביוסי בביצוע הרכב בינלאומי של זמרות פסטיבל ליריק אופרה.

יוליה קרלונאיטה (ליטא), סופרן; מוניקה שוורץ, סופרן; אודליה שלו, סופרן;  מרטה מטלון (ליטא-ישראל) ,מצו סופרן;  סוניה מזר, פסנתר

בין השירים במופע:

Claude Debussy: Mandoline, L.29

Claude Debussy: Les Cloches,L.79:II

Claude Debussy: Trois melodies, L. 81: III. L’ échelonnement des haies

Claude Debussy: Fleur des blés

מוניקה שוורץ, סופרן.ילידת רומניה, בוגרת "האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים", "הפקולטה לאמנויות הבמה". הופיעה יחד עם אנסמבל PHOENIX, התזמורת הסימפונית ירושלים, תזמורת הבארוק ירושלים, תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע, התזמורת הסימפונית רמת גן, תזמורת הבארוק ירושלים, תזמורת ישראל נתניה הקיבוצית ועוד. מוניקה חברה בליריק אופרה סטודיו, שם כולל הרפרטואר שלה בין השאר את מלכת הלילה בחליל הקסם (מוצרט), דספינה בכך עושות כולן (מוצרט), רוזינה בהספר מסביליה (רוסיני), ליזכן מתוך קנטטת הקפה (י.ס באך) ותפקידים נוספים.

יוליה קרלוניטה, סופרן. סולנית בית האופרה הלאומית של ליטא שבה ביצעה תפקידים רבים בהופעות רבות במגוון תפקידים ביניהם התפקיד הראשי ברוסלה, מימי בלה בוהם(פוצ'יני), טטיאנה ביבגני אונגין ועוד.

מרטה מטלון, מצו-סופרן. סולנית בית האופרה הלאומי של ליטא. ביצעה תפקידים רבים ביניהם אבולי בדון קרלו מאת וורדי, קרובינו בנישואי פיגרו מאת מוצרט.

אודליה שלו, סופרן. בוגרת האקדמיה למוסיקה בירושלים והאקדמיה הלירית באוזימו שבאיטליה, זוכת מלגות הצטיינות מקרן התרבות אמריקה ישראל וקרן רונן. זכתה מקום שלישי בתחרות JIOM 2020. הרפרטואר האופראי שלה כולל את ג'ילדה בריגולטו, אדינה בשיקוי אהבה, אנינה בלה טרויאטה, פורטונה בהכתרתה של פופאה, פמינה ופפגנה בחליל הקסם.

סוניה מזר, פסנתרנית. מוסיקולוגית מנהלת מוסיקלית של פסטיבל האופרה הלירית ומרצה באקדמיה למוסיקה בירושלים ובאוניברסיטה העברית.

 

לפרטים נוספים:   שירלי יצחקי 0547206348  

 

סטודיו אנט, הבית של עמותת פליציה בלומנטל למוזיקה, הוקם לזכר האמנית והזמרת אנט סלין, ממשיכת דרכה של אמה פליציה בלומנטל. סטודיו אנט ממוקם בדרום המתחדש של העיר, בין בתי מלאכה, גלריות, חללי עבודה לאמנים, בין נוף אורבני לציורי קיר מהממים, בין רעש תעשייתי לרעש אמנותי. במקום – סטודיו לקונצרטים ומופעים, חדרי חזרות ומשרדי העמותה.

סטודיו אנט, שביל המרץ 2 תל-אביב. טלפון: 03-6201185 כרטיסים ומידע באתר: www.fbmc.co.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן