ניהול הוצאות באמצעות אפליקציית בינה מלאכותית

המעבר מאתר אינטרנט לאפליקציה הוא אחד מהכלים האפקטיביים ביותר ליצירת הכנסה פאסיבית. יש לכם אתר עם תנועה יציבה ופונקציונליות המשרתת את קהל היעד שלכם? הפכו אותו לאפליקציה שתשמש נכס דיגיטלי, ותניב לכם הכנסות קבועות מפרסומות דרך הפלטפורמות של Google ו-Apple.

השלב הראשון בתהליך הזה דורש הבנה פשוטה – האתר שלכם כבר קיים ועובד טוב, אך הפוטנציאל שלו יכול להיות מוגבר פי כמה אם הוא יותאם לפורמט של אפליקציה. אפליקציה כזו תוכל להציע חוויית משתמש משופרת, והיא תוכל להופיע בחנויות האפליקציות, שם היא תוכל לצבור הורדות בצורה אורגנית באמצעות ASO נכון. כך תזכו לחשיפה גדולה יותר ולכניסות של משתמשים חדשים.

האם זה מתאים לכל אתר? ממש לא. אתרי תדמית רגילים שרק מציגים את העסק לא מתאימים לשירות זה. עם זאת אתרים בהם יש בלוגים פעילים עם תוכן ייחודי, קורסים, תכני וידאו, כלים דיגיטליים ללקוחות וכדומה יכולים להיות מעולים כאפליקציה.

גם לאתר שלנו צריך לתת קצת כבוד שאנו נותנים לשירותי שיווק אחרים, באתר גלום פוטנציאל ענק, לכן גם אנחנו כבעלי עסקים צריכים לכבד את הפלטפורמות הדיגיטליות שאנו יוצרים. תכנון נכון ושימוש בפלטפורמות פרסום כמו Admob מאפשרים לייצר הכנסה פסיבית מאפליקציות. כמובן, החשיבה החיובית והיכולת לא להישאב לדחיינות משחקים כאן תפקיד חשוב – ככל שתשקיעו יותר בעבודה נכונה בתחילת הדרך, כך תזכו להנאה מהכנסה שוטפת לאורך זמן.

נסיים עם פתק אהבה קטן לכל בעלי העסקים שקוראים את זה: תאהבו את מה שאתם עושים, תשקיעו ותדברו על החזון שלכם, צרו כלים דיגיטליים שיעזרו ללקוחות בתחום שלכם ותראו שהפלטפורמות הדיגיטליות שלכם יחזירו לכם אהבה בחזרה בצורה של רווחים.

לצפייה בדוגמאות לאפליקציות לחצו כאן

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 133
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן