"נגיעות מסע של תובנות "

נגיעות מסע כריכות הספר

מנקודת מבט משפחתית, לאחר לידת בת הזקונים שלי, אחות צעירה לשני אחים בוגרים, הבנתי שבזה סיימתי את נושא ההריונות והלידות. זכינו בשלושה ילדים קסומים, מודה על זה ומשקיעה בגידולם.

במקביל התפתחתי בערוצים נוספים, בערוץ המקצועי, צברתי 30 שנות קריירה בתפקידים שונים, שהציר המשותף בהם היה מתן שירות וניהול אנשים. בערוץ האישי למדתי במסגרות שונות על התפתחות וצמיחה אישית, בשנת 2016 התחלתי לאמן אנשים בקליניקה שפתחתי.

לא תיארתי לעצמי כי זהו תחילתו של  הריון מטפורי שבסופו בהולדת הספר הראשון שלי "נגיעות – מסע של תובנות".     תוך כדי הקשבה לסיפורי הלקוחות  בקליניקה, גיליתי שיצאתי למסע מרתק.   המפגשים התחילו תמיד בתיאורים של  חוויות חיים לא מספקות המובילות לתוצאות מאכזבות או פחות רצויות, והמשיכו בתהליך משותף במהלכו הותרו קשרים, נבנו גשרים חדשים, נרכשו כלים מתאימים שהובילו להסרת עכבות, לשינוי נקודות התבוננות והעלאת תחושת הסיפוק.    

חלק מתהליך המקצועי כולל תיעוד כל מפגש עם סיומו.   התיעוד כולל את הגדרת  הבעיה,  את נקודת המבט של המתאמן והוספת נקודת מבט אחרת המאפשרת  התמודדות עם הבעיה ומובילה לפתרון. ככל שערימת התיעודיים גדלה, עלתה  וצמחה בי ההבנה כי   ההתמודדות  עם הבעיה מתאפשרת כאשר הופכים את  הפחד הקיים בנו לדחף לפעולה.    המילה דחף  ניתנת  לפירוש דרך חוויה פנימית, המכוונת  ללמידה של השיעור/התיקון לאור ההבנה המאפשרת פרידה מאותה עכבה.

במהלך שנה הצטברו טקסטים רבים,  מתוכם נבחרו בקפידה 60 המתאימים ביותר לספר

"נגיעות מסע של תובנות "  שיצא לאור בשנת 2018.

כשהתחלתי בתהליך התיעוד והכתיבה, עשיתי זאת כחלק מכלי מקצועי, לא דמיינתי לעצמי כי הוא יסתיים בספר. אני דיסלקטית והכתיבה עבורי היא דרך חתחתים קשה ומורכבת.  אך כמו שמשה שהיה כבד  לשון קיבל את אהרון כעזר כנגדו,   חברה טובה שהאמינה ביכולותיי והבינה את התרומה של הספר, הציעה לי שנערוך יחד את הטקסטים.  בהמשך  הצטרפה גיסתי שבחרה את  התמונות בספר, שהרי כולנו יודעים  כי 'תמונה שווה  אלף מילים'.  הוצאת הספר לאור דרשה עוד מספר שלבים שכללו הדסטארט,  הוצאה לאור הגהות בשעות לא שעות מתח מהול בהתרגשות ובסופו של דבר חיבוק של הספר .

בכריכה האחורית של הספר כתוב :

הספר המזמן אותנו לטקסטים שמחים  כעצובים, המלווים בתמונות וטומנים בחובם תובנות וטיפים קלים ליישום. כל הקורא ללא קשר לגילו או ניסיון חייו – יזהה בין עמודי הספר את עצמו , את גישתו לחיים ואת דרך התייחסותו לאירועי החיים. ובלי תכתיבים, אולי ימצא עצמו בדרך חדשה 

בחירת השם  של הספר היא כי רק נגיעה בנו פנימה תוציא  למסע שיביא להבנות איך לשנות את חיינו.

בימים אלה 12.8.21 יצאה לאור המחברת 'נגיעות – מסע של תובנות' אחות של הספר. רעיון המחברת עלה  בי בתקופת הקורונה. הביאו לכך מספר גורמים:  מודעות על כבר אינה מילה גסה, השיח על הקשר בין גוף ונפש מתגבר  וישנם בינינו כאלה המעדיפים לחוות תהליכי שינוי באופן עצמאי.  כתיבה היא ערוץ מומלץ ליצירת חיבור למעגל הצמיחה האישי. כתיבה חופשית מאפשרת לבטא את הרגשות והתחושות שמעלים את המחשבות.  במחברת ישנן שאלות המכוונות למודעות. סדר  השאלות אינו חשוב והוא תלוי רק בך. מחברת זו היא מרחב  פרטי  המאפשר   לחקור, להכיר ולהתיידד עם האני הפנימי שלך באמצעות הכתיבה.

אני מאחלת לך מסע פנימי עשיר ומרתק שיוביל לחיים מלאי שמחה ואהבה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן