משחק מעגל העוצמה

אילוסטרציה מעגל כח - שדה מגנטי

קלף מעגל העוצמה

עוצמה מגדילה את תחושת השמחה שלנו, ומהנחת יסוד זו בחרתי להכיר לך משחק אימון NLPיסטי שיצרתי בשם "מעגל העוצמה".

לפני שיצרתי את המשחק חשבתי על מטרות המשחק, והן שבמהלך ובסיומו המשתתפים בו יצאו עם תחושות נפלאות של גילוי מצד אחד, ושל כלים מעשיים לחיזוק במיוחד ברגעים מאתגרים. כי הרי "דבר אינו בעל ערך גדול יותר מאשר להגיע לרמה גבוהה של עוצמה." (ניטשה)

המשחק מיועד לפעילות אישית – יחידנית או לקבוצה, כשקבוצה יכולה להיות במשפחה, בעבודה או קבוצת חברים. מגיל 4 ועד 99, כשלצעירים או אם יש איזו שהיא מגבלת שפה, פשוט נקריא את השאלה. התוצאה הנהדרת הנוספת בפעילות המשחק מלבד הנאה, גיבוש וצחוק גדול הוא גילויים חדשים של האדם על עצמו והקבוצה על המשתתפים האחרים.

המשחק יכול להיות כמשחק מסלול או כמשחק סבב בו בכל תור משתתף מרים קלף ועונה לשאלה. בערכת המשחק 4 קטגוריות:

  1. "תודה-הודיה על"
  2. "מתנה-ברכה"
  3. "משאלה-חלום"
  4. "מי-אני?"

ובכל קטגוריה סדרה של השלמת משפטים או שאלות בנושא.

קלף תודה הודיה

"תודה-הודיה על"

לזכור את הרגעים הנפלאים, את מה שהיה ואת מה שיש, זו אחת מהדרכים לעורר תחושות שמחה ברגע הזה. "כולם מוקירי תודה עמוקה להרגשת שמחה שאחרים העניקו להם ואינם שוכחים זאת."(מסודה), ובכך עוסקות השאלות.

לדוגמא:

קלף מתנה ברכה

"מתנה-ברכה"

בקטגוריה זו ישנה מצד אחד המשך של הודיה על מה שיש, מצד שני הודיה לאחר. כי הרי "היכולת היחידה שאני זקוק לה היא לשמוח בחלקי."(דה-מונטן) לשם כך, יש להיזכר ולומר זאת בקול, כי שום דבר אינו ברור מאליו.

 

לדוגמא:

קלף משאלה 

"משאלה-חלום"

כמה משמח לחלום, להיות לזמן מה בעולם של פנטזיה בו הכל אפשרי, כלומר אין הגבלה של זמן, אנרגיה או כסף. לשתף בחלומות שלך, מגדילה את הזיכוי שהם יתגשמו במהרה: "בָּרוּךְ שֶׁעָשַׂנִי פַּעֲמַיִם פַּעַם בַּחֲלוֹם וּפַעַם בֶּאֱמֶת." (הר-שפי).

לדוגמא:

 

קלף מי אני

"מי-אני?"

לשתף ולספר על עצמי מרגש מצד אחד ומשחרר מצד שני. זו הזדמנות נפלאה ליצירת אינטימיות וקרבה בין המשתתפים, באמצעות שאלות המעמיקות את ההיכרות. תהליך זה מאוד מעצים את האדם, גם כאשר הוא מדבר על חולשותיו, ובמיוחד כשהוא משתף בסיפורים אישיים. כי הרי: "אהבת העוצמה היא אהבת עצמנו."(הזליט). לדוגמא:

משחק מהנה!

רחל סטיקלרו

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן