מעלים את ירושלים על ראש שמחתנו – בשמונה ימים של מרתון!

חרדי ואשה ערביה ברחוב בירושלים

מרתון הסיורים של יד בן־צבי | שבוע ירושלים, 15-22.5.23 | בכל רחבי העיר ירושלים!

לרגל יום ירושלים, יד בן־צבי מזמינה את כולם ליהנות מלמעלה מ-200 סיורים, המספרים את סיפורה של הבירה כמו שלא שמעתם מעולם: סיורי סמטאות, סיורים מוסיקליים, סיורי עדות, סיורי צילום ועוד המון דרכים חדשות להכיר את ירושלים – דרך הרגליים!

הסיורים קצרים – בני שעה וחצי כל אחד, מיועדים למשפחות, ונגישים לכל כיס – 20 ש"ח בלבד לסיור, כדי שתוכלו ליהנות מכמה סיורים ביום!

יניב מזומן, מנכ"ל יד בן־צבי: " 'אין לך יופי כיופיה של ירושלים', ולכבוד יום ירושלים אנו מזמינים את הציבור הישראלי על שלל גווניו לסייר עמנו בעיר, ולהתרשם מיופיה. כמיטב המסורת של יד יצחק בן־צבי, אנו מקיימים זו השנה ה-26, את מרתון הסיורים השנתי, ומציעים למעלה מ-200 סיורים בירושלים וסביבותיה בהדרכת מיטב המדריכים. בשבוע ירושלים – בואו לטייל עימנו ולהכיר את פניה הרבות של העיר."

 בין הסיורים המוצעים:

  • מה עושות האיילות? סיור חיות לילה בירושלים – באיים הירוקים הגדולים שבלב העיר, בין גן סאקר לכנסת, נכיר את עולמם של דורבנים ועטלפים, קיפודים וחרקים, וכל הפעילים כשאנחנו ישנים.
  • לגיהנום וחזרה: סיור בגיא בן־הינום – בין מסורות קדושה, אש גיהנום, קברים מפוארים וקהילות שנשכחו: מהי עבודת המולך ומיהו אונופריוס? איזו קהילה חוסלה במעטפת נפץ, ומה הקשר בין ישוע להארי פוטר?
  • לילה בא למחנה יהודה: סיור שבא להרים – עם רדת הערב משנה השוק את פניו: פאבים וברזי בירה מחליפים את דוכני הירקות וקולות הירקנים מתחלפים בקצב בועט. נצא לשוק לחוות איך הפך משוק של באסטות למקום תוסס לצעירים.
  • בת מלך: סיור בעקבות חיי האישה החרדית בלב השכונות גאולה-זכרון משה, בואכה מאה שערים. נדבר על אידיאל 'כל כבודה בת מלך פנימה' מול 'עזר כנגדו' ונשמע על אורחות החיים, תעסוקה, סגנונות לבוש ואופנה מקומית.
  • רומן ירושלמי: סיור בירושלים של מאיר שלו – סיור של עצב, צחוק, שכחה, וזיכרון במרכז ירושלים ובשולי העיר העתיקה, בעקבות תיאורים בספריו של מאיר שלו ז"ל: אמת ובדיה, ציניות וערגה, וחיבה לשפה העברית.

לפרטים והרשמה לחצו כאן

                                                    צילום: לליב גל, ליזי שאנן

 

לתיאום ראיונות: אביטל חורב, שומרוני בן זאב תקשורת: 052-831-3087

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן