מחזוריות כשער לשינוי

לוח אסטרולוגי ואדם מביט

האסטרולוגיה, התחילה להתפתח כשאנשים שמו לב כי מה שקורה בשמיים חוזר על עצמו. עם המחזור השנתי של השמש באות והולכות העונות, הירח משתנה וזה קורה על בסיס חודשי, ושאר הכוכבים גם, חוזרים לאותם ה"עמדות" שהיו בהם קודם. בהתחלה על אסטרולוגיה התבססו אורכי החיים של חברה שלמה, והם אלה שגילו את המחזוריות: מתי לזרוע ומתי לקצור, מתי לעבוד ומתי לנוח, מתי להתגונן ומתי להילחם.

עם ההתפתחות הבינו האנשים שיש גם מחזוריות בחיי האדם היחיד, וגם כאן גורמי השמיים יכולים לעזור ולנווט. לכל אדם ישנם מחזורים אסטרולוגיים ייחודיים, המבוססים על תנועת כוכבי הלכת במפת הלידה שלו. מחזורים אלו חוזרים על עצמם לאורך חיינו, ומסמלים הזדמנויות להתפתחות ולשינוי.

כל מחזור נושא אתו אנרגיה ייחודית ותובנות ספציפיות. ישנם מחזורים הקשורים לנושאים כמו קריירה, יחסים, בריאות ועוד. הבנת משמעותם של מחזורים אלו יכולה לעזור לנו להתכונן לאתגרים צפויים, לזהות דפוסי התנהגות חוזרים ונשנים, ולנקוט בצעדים הדרושים לצורך שיפור עצמי וצמיחה.

דוגמה מרתקת למחזוריות אסטרולוגית היא החזרה של סאטורן. שבתאי בעברית, המכונה "כוכב השבת", המקיף את השמש אחת ל-29.5 שנים. כל פעם שהוא עובר בנקודה שבה היה בעת הלידה שלנו, הוא מביא איתו אתגרים. זוכרים את משבר גיל ה-30? ואת זה ב-60? כאשר הרבה מאוד אנשים סביב "החלפת הקידומת" מתחילים לחשוב על משמעות החיים, לעשות סיכומי ביניים ולבחון לעומק את כל תחומי החיים שלהם. השאלות שסאטורן שואל, הן שאלות קשות, אך התשובות וההחלטות מתהליך זה, מובילות את האנשים לשחרור מדפוסים מעקבים, ממטען העבר ולרוב גורמות לשינוי ותיקון בתחומי חיים: החלפת עבודות, שינויים בזוגיות, לעיתים אפילו מעברי מדינות. זו אחת הדוגמאות מיני רבות למחזוריות הקיימת.

על ידי מודעות למחזורים אלו ולקיחת אחריות על חיינו, אנו יכולים להשתמש בהם ככלי רב עוצמה לצמיחה אישית ולשיפור עצמי. אסטרולוגיה מציעה לנו מסגרת ייחודית להשתחרר מכל מה שמפריע לנו להתקדם. דרך ניתוח מחזורים אסטרולוגיים, אנו יכולים לזהות דפוסי התנהגות חוזרים ונשנים, להתמודד עם אתגרים ביעילות, ולשחרר מעכבות המונעות מאיתנו לממש את מלוא הפוטנציאל שלנו.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 132
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן