סוף שנה, חג האורות, מאיר לנו את הדרך לשנה קלנדרית 2018 …
מה הם מגמות השיווק לשנה הבאה. בפירוש אפשר לשים דגש על חשיבות המובייל – רובנו גולשים דרך הסמארטפונים שלנו – מחפשים בגוגל, קונים ברשת, רואים סרטונים, גולשים ברשתות חברתיות, עוקבים אחרי הזמנה באפליקציה של החנות… הכל במכשיר הקטן בגודל של כף יד..
אנחנו, אנשי עסקים צריכים להתאים את תקשורת שלנו בהתאם – דוגמה, לבדוק שהאתר שלנו הוא אתר רספונסיבי (מותאם לנייד), לפרסם מסרים שיווקיים קצרים יותר.
תחשבו, צריך שזה יתאים לגודל המסך הקטן וגם למשוך את תשומת הלב של הגולש ולגרום לו להתעניין במסר שלי בזמן קצר מאוד.
אם זה נכון לאתר זה גם נכון לרשתות חברתיות – תתאימו את המסרים שלכם בפייסבוק למשל, שלא יהיו ארוכים מידי.
בנוסף, כלי מצוין שמתפתח הוא וואטסאפ. אנחנו מצפים לשינוי הממשק של וואטסאפ ויציע לנו פיצ'רים חדשים לפרסום… עדיין לא יודעים מה בדיוק הכינו לנו, אבל אני סומכת על חברת האם פייסבוק (הם קנו את וואטסאפ בשנת 2014) שזה הולך להיות מהפכה בשיווק במובייל.
כבר היום, לרוב העסקים שקהל יעד שלהם אנשים פרטיים שרשומים באנשי קשר בטלפון, אני ממליצה להשתמש ברשימות תפוצה בוואטסאפ כדי לתקשר עם הלקוחות שלהם. שימו לב, וחשוב לציין, מדובר ברשימת תפוצה ולא קבוצה.
לפרטים נוספים, אני מזמינה אתכם ליצור עימי קשר בוואטסאפ ?
סלין עזריה
יועצת עסקית – ליווי מקדם עסקים
054-2160364