בעלי עסקים עצמאיים, בעיקר one man show, חובשים מספר כובעים שונים בעסק שלהם.
כובע המנהל, כובע המכירות, כובע השיווק וכדומה.
חלק מבעלי העסקים הללו גאים מאוד לעשות את הכל בעצמם, בעשר אצבעות. אך לפעמים, מדובר על עשר אצבעות עייפות מאוד.
הרי אף אחד לא יודע לעשות את הדברים האלה בעסק טוב כמוך, נכון.
השאלה האמיתית היא, האם מיקור חוץ מכוון ומדויק מאוד יכול לפנות לך את הזמן הכל כך יקר בעסק?
תחשבו על זה לרגע, שימו את הסקפטיות בצד, דמיינו סיטואציה בה אתם עושים הכל(!) בעסק, כל המשימות, כל הפגישות, כל העבודה, כל שיחות הטלפון, כל האדמיניסטרציה, כל השיווק, כל המכירות, ואז…
תופס אותנו צינון או מחלה שגורמים לנו להישאר במיטה ומשתקים לנו את העסק.
חשוב לקחת את הימים כדי לנוח ולאזן את החיים שוב, אבל תחשבו על זה, האם יש סיכוי שהעומס בעסק הוא שגרם לחולי הזה?
הטיפ שלי אליכם הפעם הוא, קחו משהו אחד, מחלקה אחת בעסק שאתם מרגישים שאתם מוכנים לשחרר קצת, פרקו את המשימות שאתם עושים באופן שוטף, אתרו את האדם עליו אתם סומכים, ותתחילו להאציל סמכויות.
במידה והתחלת לשקול להאציל את מחלקת השיווק למיקור חוץ, אני פה בשבילך.