ליאת יהושע – מאמנת תזונה מומחית לילדים ונוער

נורית-בנדורי-שם-טוב200-200

נורית בנדורי שם טוב, עו"ד 054-4773772

נשואה ואמא לשני ילדים, תושבת ראשון לציון, מאמנת תזונה מומחית לילדים ונוער, מנחת סדנאות חוויתיות להורים וילדים לעידוד אכילה בריאה ומי שפיתחה למעלה 100 משחקים, שהתוצאה שלהם היא אכילת פירות וירקות.
בראיון מעורר השראה שערכתי עם ליאת יהושע למדתי שכל ילד יכול לעבור שינוי בדפוסי האכילה שלו אם רק ייקחו אותו למקום אחר, עוקף דפוסים, שיוביל אותו בשמחה לנסות אכילת פירות וירקות. למדתי שלכל ילד נכונים מאכלים אחרים, שכל מציאות תזונתית ניתנת לשינוי ושהשינוי תלוי בעיקר בנו ההורים -איך נגיב, איך נבקש ואיך נפעל. ולמדתי שכשנושא מסוים מפעיל אותך לאורך חייך, גם כשאת מנהלת מכירות של יהלומים שנים רבות ולכאורה אין קשר בינו לבין עיסוקך, זמנו להרים את הראש יגיע ותמצאי בתוכך את כל המשאבים לתת לו דרור בדרך הטובה ביותר.
בואו להכיר את ליאת יהושע שלקחה את עצמה למקום חדש ולוקחת איתה גם ילדים, בני נוער ומבוגרים למקום בריא ומהנה יותר לחיים טובים יותר.
לי הייתה הזכות ומה אתכן ?
צפו בראיון שערכתי עם ליאת בתכניתי "נשות ראשון" בקישור הבא:
http://www.askimo.com/VideoIndex/View/6696
ואתן מוזמנות להיכנס לדף הפייסבוק של נשות ראשון, לצפות בראיונות נוספים, להעיר הערות, להגיב תגובות, ללחוץ אהבתי, לשתף ולהשתתף בתכנית.

נ.ב,
ליאת הכינה תכנית לימודים להכשרת שגרירי בריאות שהמטרה ללמד את היותר בוגרים ללמד את הצעירים בהתנדבות תזונה נכונה. אם את מנהלת ורוצה להקציב חלק מהתקציב לעידוד בריאות מכונה ולערכים את מוזמנת לפנות לליאת: טל: 054-3977322
מייל: [email protected]

ואם נכנסת לגוף ומביאה את ההמצאה שלך והכישורים שלך למערכת גדולה, מאד חשוב להגן על עצמך ועל ההמצאה שלך מהבחינה המשפטית ולהבהיר כי אין להשתמש בהמצאה אלא בהסכמתך, בדרך שלך ותוך מתן תמורה הוגן. כי אינך רוצה להימנות עם אלה שהגופים הגדולים לקחו את ההמצאה שלהם, השתמשו בה כבשלהם והשאירו את הממציא מחוץ למשחק.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן