להיות מותג

כולנו רוצים להיות מאושרים.

אבל אני חייב להודות שאני לא יודע בפירוש מה ההגדרה של אושר, אז אני לא יכול להגיד אם אני מתקרב או מתרחק ממנו.

כבעלי עסקים, הרבה מאיתנו רוצים" להיות מותג".

או כי אמרו לנו שאנחנו צריכים לרצות את זה, או כי איכשהו נכנס לנו למודעות שמותגים זה דבר טוב, אז כדאי שנהיה כזה.

אבל מה זה? איך אני יודע אם אני מותג או אם אני מתקרב לזה? ולמה לעזאזל אני צריך להיות מותג?

מותג זו הדרך שבה הלקוחות תופסים את העסק שלי )או המוצר, או השירות(.

בתיאוריה, כל בעל עסק הוא מותג. השאלה היא מותג של מה.

כי כשאנחנו אומרים שאנחנו רוצים "להיות מותג", אנחנו בעצם מתכוונים, שאנחנו רוצים להיות מותג מוביל במשהו.

עכשיו, מתי זו מטרה לגיטימית?

כשאנחנו רוצים להוביל במשהו שהוא ערך עליון בעסק שלנו.

לדוגמה:

"רמי לוי" הוא מותג לרשת קמעונאית שנחשבת זולה. אם אני רוצה עוף בשקל, המותג הראשון שיעלה לי לראש זה רמי לוי.

אבל אם ארצה לרכוש בקבוק יין יוקרה לדייט, כנראה שלא ארצה שתהיה עליו מדבקת "רמי לוי".

לעומת זאת, אם החלטתי לרכוש "טסלה", כנראה שלא אתבאס שרואים את הלוגו של האוטו מתנוסס.

לכן, לפני שאנו מתפנים לחשוב כיצד נעבוד על חיזוק המותג שלנו, חיזוק התפיסה של הלקוחות את העסק שלנו, העבודה החשובה ביותר שאנחנו צריכים להתחיל ממנה היא להחליט על איזה ערך עליון אנו רוצים שיזוהה עם המותג שלנו. וחשוב שזה יהיה ערך שבאמת באמת חשוב לנו.

כי לזייף דבר כזה לאורך זמן פשוט לא יעבוד.

גם אנחנו נתעייף, וגם הלקוחות יעלו עלינו בשניה.

איך איך הייתם רוצים שלקוחות יתפסו את המותג שלכם?

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 135
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן