לא עובדת עם אבקת קסמים

ירדן תדמית7

ירדן אורון – מעצבת פנים ויועצת פנג שואי.
"כשפוגשים אותי ברחוב ושואלים אותי מה אני עושה, אני עונה שאני מחזקת את שריר השמחה שבלב". כך מסבירה ירדן אורון , בת 56 מרעות. ירדן מנוסה בליווי אנשים בביצוע שינויים בביתם, בחייהם ובקריירה שלהם

 

עתה, כשהשנה החדשה כבר בפתח ומביאה עימה הזדמנויות, אהבות, חוויות, הכרויות ושינויים, זו סיבה טובה לנהל איתה שיחה.
הפעם הראשונה שבה ירדן חוותה שינוי היתה עם עצמה, ומאז היא לא הפסיקה והפכה למומחית בנושא. בתחילה התמחתה בשינויי מקום, וכמעט בכל שנה עברה דירה מתוך מטרה להיות קרוב לבעלה, ששירת באותם ימים בצבא. לאחר מכן עשתה שינוי בקריירה שלה, ובימים אלה היא כבר עושה קריירה משינויים. של אחרים.
ירדן עסקה בחינוך במשך 20 שנים, כמחנכת וכמורה למתמטיקה. "אני שואפת למצוינות", היא מעידה על עצמה, ומגלה כי תוצאות התלמידים שלה היו מאוד בולטות וגרמו לה סיפוק רב.
"בתחילת שנות ה-40 לחיי החלטתי לעזוב את ההוראה. זה  היה צעד לא פשוט מבחינה מקצועית ואישית: עם בעל בצבא המגיע פעם בשבוע הביתה, ילדה בכורה שרק התגייסה, ילד מרדן בגיל ההתבגרות ותינוקת בת שנתיים.
"הלב רצה משהו אחר, ואני לא הרשיתי זאת לעצמי. אז הגוף שלי דיבר במקומי: נאלצתי לעבור כמה ניתוחים במהלך שנה אחת. שנה שהכריחה אותי לשבת ולחשוב, הרגשתי שאני רוצה לעשות משהו שיעשה לי 'שיר בלב כל בוקר'.
"לדעתי, אם אדם רוצה להשיג משהו שליבו חפץ, עליו להיות מדויק, לנסח מטרה או בקשה ולהיכנס לפרטים הקטנים ביותר. 'ברחל בתך הקטנה'… לדוגמה: רוצים לבקש עבור עצמכם משכורת גדולה יותר לקראת השנה החדשה? תנקבו בסכום מדויק, תציינו מי הייתם רוצים שישלם לכם, איזה שירות תיתנו בתמורה, באיזה מקום זה יקרה ועם אילו אנשים. דמיינו שזה כבר קרה, ראו בדמיונכם את תלוש המשכורת המוגדל והתמידו לפעול למען התוצאה הרצויה.
"ככה זה פעל עבורי: שאלתי את עצמי מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה? והחלטתי ללכת עם אהבתי מאז ומתמיד – עיצוב. זה לא היה פשוט, אבל סימנתי מטרה והסתערתי עליה למרות הקשיים שהיו בדרך. פשוט לא התבוננתי לצדדים, הייתי ממוקדת בה ומדי פעם הסתכלתי לאחור, רק כדי לבדוק את הישגיי ומה קידם אותי טוב יותר מכל הפעולות שבחרתי לעשות. והמשכתי.
"למדתי עיצוב ואחרי כמה חדשים הבנתי שזה לא כל מה שאני רוצה ללמוד. הבנתי ששני בתים יכולים להיות בנויים בדיוק אותו דבר, אבל לבית אחד יהיה כיף להיכנס ולשני לא. מה עושה את ההבדל? רק האנשים השונים שגרים בבתים?!
"המרצה ללימודי עיצוב טען שאת התשובות לשאלות שלי, אמצא בלימודי הפנג שואי. אז למדתי והבנתי שאלה דברים אחרים היוצרים תחושה מסוימת בתוך הבית. אפשר לקרוא לזה תדרים, אנרגיה, תחושה. למעשה, יש משהו באוויר שאנחנו לא מסוגלים לראות, אבל הוא ישנו והוא זה הגורם לנו לתחושה כזו או אחרת. כמו שאת גלי הרדיו אנו שומעים מבלי לראותם".

חושב על שינוי? שנה חשיבה

"במקרים רבים, בתחילת תהליך השינוי, הלקוחות מגלים מעט היסוס ופקפוק בשל חוסר המוחשיות שבאנרגיה הנמצאת בביתם. אך כאשר חל שינוי בחייהם כתוצאה מעיצוב סביבתם, שינוי כמו שפע בכספים, מציאת בן זוג, קריירה מספקת ועוד, הם מבינים את ההשפעה של הפנג שואי על חייהם והופכים להיות מרוצים ומסופקים.
"הייחוד שלי הוא באופן האבחון וניתוח החוזקות והחולשות של אנשים ושל הבית שלהם. בסוף תהליך השינוי מתקבל לא רק בית יפה ומעוצב, אלא בית שהחיים בו יותר מאושרים"
"באמצעות העיצוב בשילוב פנג שואי אתה מצליח להקל על האדם את התחושות, אדם הופך  ליותר מבין, לבעל ביצועים טובים יותר ולאדם יותר שמח כתוצאה מכך. הפנג שואי בעצם יוצר לאדם קרקע יציבה ובטוחה לחיות עליה. על ידי שינוי החיצוניות – סביבת האדם – נגרם שינוי לאדם עצמו. השינוי הזה נעשה לעיתים תוך שעות ספורות".
"אז אם אנחנו בפיתחה של שנה חדשה, תנו להזדמנויות חדשות להיכנס לחייכם: היפטרו מעומסים בארונות הבגדים; בספריות; בקישוטים שעל הקיר ועוד. סדרו ונקו פינות שונות בבית, כדי לאפשר לאנרגיה לזרום בבית וכדי למנוע תקיעות המשפיעה על כל תחומי החיים. טפחו את הבית: צבעו קירות, קשטו אותו בפרחים או תמונות, חדשו רהיטים – הכניסו אווירה חדשה הביתה".

אלו רק כמה מעקרונות היסוד של הפנג שואי – שיטה סינית עתיקה המבוססת על חוקי הטבע: מחזוריות החיים, השפעת החומרים, הצבעים והצורות עלינו, בני האדם. אגב – משמעות השם "פנג שואי" בסינית היא "רוח ומים". אלה שני כוחות טבע, שאין חיים בלעדיהם.
"טכניקות הפנג שואי שאני משתמשת בהן עוזרות לארגן ולעצב סביבה, כך שהיא עוזרת לאדם לחיות חיים איכותיים יותר".

לא עובדת עם אבקת קסמים

איך היא עושה זאת?
ירדן עוסקת בעיצוב ויעוץ פנג שואי מזה תשע שנים. מדי בוקר, לפני היציאה לעבודה, היא עושה מדיטציה, הילינג והגנות אנרגטיות. "קודם כל אני מכינה את עצמי לקראת יום העבודה ומשחררת את עצמי מאנרגיות לא רצויות, כדי שאוכל להתפנות רגשית ושכלית ללקוחות, מתוך מגמה לייעץ להם באופן המדויק ביותר", כך היא נרגעת ומתמקדת בכל מה שהיא עומדת לשמוע במהלך היום.
ירדן חושבת כי פנג שואי לא משנה מסלול חיים ב-180 מעלות. "מה שצריך לקרות קורה. ואולם, סביבה שעברה שינוי באמצעות טכניקות פנג שואי מקטינה משברים, נזקים ואסונות.
"לפני כמה חודשים", היא נזכרת, "נתתי ייעוץ פנג שואי לבית. לפני כמה שבועות צילצלו אלי האנשים המתגוררים בו, סיפרו לי כי פרצו לביתם וגנבו מחשב נייד, ארנקים ותיקים. בשעת הפריצה, בני הבית ישנו ולא נפגעו פיזית.
"מה שמדהים הוא שהדברים שנגנבו מהבית נמצאו והושבו להם. מתברר שהפורץ נתקל בדרכו החוצה במחסומים שהוצבו על ידי המשטרה. נזק קטן, נכון? לדעתי, רק שיחזור המסמכים שנמצאו בתיקים היה דורש זמן ומאמצים רבים. זו השפעתו של הפנג שואי על חיינו.
"כשפוגשים אותי ברחוב ושואלים אותי מה אני עושה, אני עונה שאני מחזקת את שריר השמחה שבלב. מה זה אומר? שאחרי תהליך של שינוי הסביבה שלהם, אנשים יותר שמחים מפני שקל להם יותר להגיע להישגים, הם מוכנים להשקיע יותר במערכות היחסים שלהם. הם אנרגטיים יותר ובעלי מוטיבציה לפעול, כדי לשנות את הטעון שיפור. וכל זאת, במסגרת הפוטנציאל  שלהם בחיים כאן, בסיבוב הזה. מפני שאחרי שינוי הסביבה שלהם, חל שינוי בהם".

"בנוסף להתנדבות שותפת עם בני משפחתי בארגון 'לתת'", היא אומרת, "אחת לשנה אני נותנת שירות ללא תשלום, זו התרומה שלי. אני חושבת שאם כל אחד מאיתנו יתן ללא תמורה, העולם יהיה יותר טוב ונעים לחיות בו".

"השנה, בעקבות פוסט שפירסמה סוכנת נדל"ן, רווקה בת 37,  שבו ביקשה לפתור בעיות של  זוגיות וחוסר פרנסה – נפגשנו. עם כניסתי לביתה, הדבר הראשון שהרגשתי היה בלאגן ואי שקט. הקירות בדירה התקלפו, הדירה היתה מאוד עמוסה באוספים שונים, הבניין מוזנח. כל המראות האלה השרו אווירה של חוסר חשק – דבר שהשפיע אפילו על הופעתה החיצונית של הבחורה.
"אחרי שעשיתי כל מיני חישובים, ראיתי שבהתנהלות הזו ובדירה הזו, לא תגיע הזוגיות וגם לא כסף. הצעתי לה לעזוב  את הדירה הזו כמה שיותר מהר. אבל כל שינוי דורש מימון ומוטיבציה לעשייה. לכן, לפני שהלכתי, ביקשתי את רשותה לשנות את מיקומה של אחת המראות בכניסה לבית, למרות שאינני נוהגת לעשות זאת.
"מראה כידוע, מכפילה כל דבר המשתקף בה, אנרגיות טובות ופחות טובות כאחד. המראה בביתה לא היתה תלויה על הקיר, והנחתי אותה בפינה אחרת בחדר שהסתמנה כפינת השפע בדירה, מתוך מטרה להגביר את הפוטנציאל ובכך לעזור לה לעשות את השינוי ביתר קלות.
"שעתיים מאוחר יותר קיבלתי מסוכנת הנדל"ן הודעה: 'מאז שיצאת מהבית לא הפסקתי לקבל שיחות טלפון בנושא בלעדיות על נכסים שכל כך רציתי לקבל'. שבוע אחר כך היא מכרה נכס שלפני ארבעה חודשים היא לא הצליחה. תגידו מקרה? אני אומרת: זה לא אני, זה הטבע – זה הפנג שואי", היא מחייכת.
בתהליך העבודה שלה, לפני שהיא מגיעה לבית, ירדן מבקשת את תאריכי הלידה של כל הגרים בו. המפות האישיות שהיא מכינה משרתות אותה באבחון הבעיות של המבנה ושל הדיירים הגרים באותו מבנה.
המפות מכילות נקודות חוזקה וחולשה פוטנציאליות של האנשים הגרים בבית. הן נותנות אינפורמציה על דברים הבאים עם הזמן, אינפורמציה שעוזרת ללקוחות להתנהל בחייהם ביתר קלות, שהרי הזמן הוא פרמטר חשוב בחיים המודרניים.
במפות היא מזהה נושאים מטרידים, חוסר תפקוד בתחום חיים מסוים, בעיות בריאות, פרנסה ועוד. לכן ירדן מגיעה לביתם מתוך מטרה לעצבו כך, שהוא יגרום לאנשים הגרים שינוי  שישפיע עליהם ויגרום לשינוי בניהול חייהם.
איך יוצרים אנרגיה בבית?
"לא יוצרים אנרגיה. אנרגיה קיימת בבית. כשבונים את הבית או את הבניין, הוא למעשה נולד ולתוכו נכנסת האנרגיה דרך הפתחים שלו".

בשלב הבא בתהליך האבחון היא לוקחת את התוכנית האדריכלית של המבנה. "לכל בית יש אנרגיה משלו", היא מסבירה, "כיוון שהבית הוא כמו בן אדם ויש לו את תאריך לידה –  תאריך סיום בנייתו, תאריך זה קובע את סוג האנרגיות שבבית. כמו שתאריך לידה של אדם משפיע על תכונותיו של האדם. אבל כל שנה, כל חודש וכל יום – נכנסת אנרגיה חדשה, ועל יועץ פאנג שואי מקצועי לנצל אנרגיות אלה כדי לבצע שינוי מהיר. האדם הנמצא במצוקה מבקש פתרון טוב ומהיר.
"לדוגמה, כשאדם חוזר הביתה מיום עבודה כדי לפגוש את אהוביו וליהנות מחברתם, הוא רוצה להגיע לבית שיגן עליו פיזית – מגשם, רוח, קור וחום. אדם מגיע לביתו כדי לישון שינה איכותית, מתוך מטרה שהגוף יהיה רענן לקראת היום הבא.
"לכן, מאוד חשוב שהבית יאפשר לנו לעשות את הדברים האלה. למשל אם הבית מכיל אנרגיות מאוד עייפות ונמוכות, גם האנשים בבית יחושו כך, מפני שאיכות האנרגיה בבית משפיעה על האנשים בו ועל תפקודם".

במה באה לידי ביטוי בית שיש לו אנרגיה עייפה?
"בתחושה, באוויר. נכנסים ומרגישים לא נעים או לא נוח. בדרך כלל זה מלווה בדברים שרואים: הזנחה, אי סדר, עומס ויזואלי. אם האנרגיות שבבית נמוכות ולא נעימות, האנשים הנמצאים בו לא מתפקדים טוב. הם עייפים, מפני שהאנרגיה שלהם מתבזבזת. זה כמו כלים שלובים. מי שיש לו אנרגיה נמוכה, סוחב את האנרגיות הטובות של האחר, ואותו הדבר להיפך. אם אדם חולה והבית באנרגיה טובה, ההחלמה שלו תהיה מהירה יותר.
"במהלך האבחון, היועצים עובדים עם חוקי הטבע: צבעים, צורות, חומרים וזמן. כל אלה משפיעים עלינו, אינני עובדת עם אבקת קסמים. אני בן אדם שעובד עם נוסחאות מתמטיות ועושה אבחונים.
"אם בבית מאוד חשוב לישון היטב, לאכול היטב, להיות בריא, לנוח, להיות 'אתה' בלי כל המסכות ולהרגיש חזק, הרי שבעבודה אתה גם רוצה להרגיש חזק וטוב, אבל גם רוצה להרוויח כסף.
"אנרגיה של כסף היא אנרגיה מהירה", מדגישה ירדן, "לכן במהלך ייעוץ פנג שואי לעסק, קודם כל בודקים את סביבת המבנה של העסק. האם הוא באמת מקבל אנרגיה כל הזמן כדי שתיכנס לשם אנרגיה מהירה של כסף. היועץ מתבונן בפתחים שבקירות העסק – הם מאוד מאוד משמעותיים, מפני שמשם נכנסת האנרגיה העכשווית, המשתנה עם הזמן.
"תיקוני הפנג שואי משפיעים גם על קבלת החלטות בעסק ובכלל בהסתמך על איכות השינה של הבן אדם. כדי לתפקד היטב כבעל עסק ולקבל מדי יום החלטות הטובות לעסק, על בעליו לישון שינה איכותית. לכל אדם ישנם כמה כוונים הטובים לו לשינה, ועל בעל עסק לישון באחד מהם, שהרי הדבר ישפיע גם על החלטותיו למחרת".

פנג שואי מניע מנוע לאהבה

"יועץ פנג שואי צריך ליצור מצב של שינוי מדויק בסביבה, כך שישפיע במהירות על האדם מתוך מטרה לקבל תוצאות טובות ומהירות, ובלי הרבה מאמצים. כשפגשתי את ר', רווקה  בת 43, שלא ניהלה מערכת יחסים תקופה ארוכה, חשתי מיד שהיא כמהה לזוגיות. תהליך השינוי ארך כארבעה חודשים, שבסיומו נישאה ר' לבחיר ליבה. כאשת מקצוע, אין לתאר את מידת הסיפוק לנוכח הצלחתו של תהליך עם לקוח".
בהכשרתה ירדן בוגרת לימודי עיצוב, פנג שואי, אסטרולוגיה מערבית, אסטרולוגיה סינית, נומרולוגיה קבלית, הילינג, אימון אישי ועסקי, וידה עוד נטויה.

עוד מעט את מציינת את יום ההולדת שלך, מה תרצי לקבל במתנה?
"קודם כל בריאות, אהבה, אושר ושפע לכולנו. הייתי מבקשת להירתם למען הילדים הרעבים בארצנו, הדבר מדיר שינה מעיני. ובנוסף, הייתי מבקשת את הזכות לכוון בעלי עסקים ומשפחות להגשים את עצמם בקלות: לקבל את עצמם, לאהוב את חייהם ואת הסובבים אותם, להרוויח ביתר קלות מתוך מטרה שיחיו חיים שמחים יותר ושלמים יותר".

שנה טובה!!!
חושב שינוי? שנה חשיבה
ירדן אורון  052-8281198
E.Mail: [email protected]
http://www.yardenoron.co.il/
f – spirit of style – yarden  oron

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן