כנס מפרסמים 2023

משתתפים בכנס מפרסמים 2023 במגזין מדור לדור

כמו בכל שנה לפני שבועיים התקיים כנס של מפרסמי מדור לדור. המגזין חוגג בימים אלה יום הולדת 10 ובגאווה גדולה אנו מתחילים את השנה ה-11 שלו.

בכל פעם אני מתרגשת מחדש ולא מאמינה שעברו להם עשר שנים מהשקעתו.

לדעת שהכל התחיל קצת לפני 12 שנים עם רעיון לא הגיוני בעליל של שתי נשים שחלמו לעשות מגזין שיהפוך לבמה פרסומית לעסקים קטנים, שכל רצונם לתת ידע מקצועי וכמובן לחשוף לעולם את ה"אני מאמין "שלהם.

בימים אלה עולה לאוויר המגזין ה-117, לא יאמן פשוט איך הזמן טס כשנהנים.

ראשית כייף היה להיפגש עם אסתר בוטביקה, ענבל יפת, ציון זכות, אילונית באומן, רונית נוי, ג'וש אידלשטיין, אמיר חי, פרופ' ירון זיו וכמובן סיגל גבאי. כמו בכל פעם לא כולם יכולים להגיע מסיבות אלה או אחרות.

אז כמו שכתבתי מעלה הכנס ציין את התחלת השנה ה-11 של המגזין. אכן מאחורינו עשר שנים של עשייה וקידום של בעלי עסקים שבחלוף השנים הפכו לאוטוריטות ומובילי דעה בתחומם. תמיד כייף להיזכר ולהסתכל על כל מומחי המגזין בעבר ובהווה. בכל פעם אני מתרגשת לעמוד מולם ולהציג בפניהם את החידושים שקרו בשנה החולפת, כל זה כמובן בעזרתם של כמה אנשים שבלעדיהם זה לא היה קורה.

ראשית אני רוצה להודות לסיגל גבאי – Match – עיצוב להגשמה בעסקים, שבכל חודש מעצבת את גיליון המגזין, תודה על מי שאת ועל שיתוף הפעולה הפורה והחברות.

תודה למוטי עזרה על תחזוקת האתר והגשמות החלומות ושכל הזמן חושב קדימה.

תודה לאמיר חי פתרונות שיווק באינטרנט – TubeFormula על קידום ערוץ היוטיוב, הגוגל ביזנס ועל הנכונות לעזור בכל פעם לצוות המגזין.

תודה לשירטל עמנו סחוגל – תוכן ומדיה עם פלפל על הפקת הניוזלטר בכל חודש.

תודה לשי מזרחי – החברה הגלובלית על תחזוקת האפליקצייה של המגזין.

וכמובן תודה לכל מומחי המגזין על הנאמנות והחברות.

ועל מה דיברנו? ראשית דיברתי על הגדלת המנויים בערוץ היוטיוב שכיום כבר מונה כ-300 מנויים לעומת 32 מנויים אשתקד מה שגורם לחשיפה מוגברת של מומחי המגזין וכמובן על יצירת פלייליסט לכל מומחי בערוץ.

נתתי גם סקירה על מה שיתחדש באתר, בדף העסקי וכמובן גם בקבוצת הדיונים בפייסבוק.

בכל כנס אני מבקשת מאחד המומחים לתת לנו ערך שיעזור לכולנו והיה הפעם תוכן של ענבל יפת שהסביר לנו על חשיבותו של שילוב בין תוכנית העסקית, תוכנית העבודה, תזרים המזומנים והתקשורת הבין אישית והכי חשוב הזמינות של בעל העסק. אם יש את כל הפרמטרים האלה אז ודאי שהעסק של כל אחד ואחת יגיע לאן שאנו רוצים ושואפים.

ולפני שאסיים עוד דבר קטן – הפעם אני הכנתי את הכיבוד לשמחתם של המשתתפים. אז מה נותר לי עוד להגיד חוץ מ: "להתראות בכנס מפרסמים הבא!"

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן