כיצד לקבל המלצות של לקוחות לאתר האינטרנט-פייסבוק-גוגל עסקים שלך?

אייקון לייק פייסבוק

בעולם האינטרנט היום, ברור לכם שחשוב לקבל חוות דעת מלקוחות מרוצים כדי לשדר אמינות ולהראות דוגמאות של מקרים קונקרטיים, הישגים …
ממי לבקש המלצות?
מומלץ לבקש עדות מלקוח מרוצה מכם ואשר עמו יש לכפ מערכת יחסים טובה, שמכיר אתכם היטב.
כמו כן, נסו למקד ללקוחות שהפרופיל שלהם שונה (גבר, אישה, גיל, מקצוע…) כדי לקבל המלצות מגוונות. שימו דגש על דעות שונות כדי לספק ראיות של מה שאתם יכולים לספק לקוחות שונים עם צרכים שונים.
מהו הזמן הטוב ביותר לבקש חוות דעת?
הזמן היעיל ביותר הוא מיד בסוף המכירה או השירות.
זכרו: כל מכירה היא הזדמנות לאסוף עדות מתגמלת!
איך להשיג?
הכי טוב, לבקש בפגישה פרונטאלית ולציין שאתם שולחים לו SMS, מייל או וואטסאפ עם הקישור לחשבון פייסבוק או גוגל עסקים. תנו לו אפשרות לבחור איפה הוא רוצה לכתוב חוות דעת.
במקרה שאתם רוצים לכתוב באתר שלכם, תבקשו רשות בכתב, לפרט שם מלא, תפקיד ותמונה שלו שהוא בוחר.
מה צריך להיות רשום בעדות?
חוות דעת בסגנון "את נהדרת, מהממת, אני מרוצה מאוד ממך", הן לא יעילות אלה "אני מרוצה מאוד ממך בגלל הערכים המקצועיים שלכם, הנאמנות, השירות. … "
עדות כללית מדי היא פחות בולטת.
כבר בשיחת טלפון עם לקוח, תכוונו אותו לכתוב את חוות הדעת עם שאלות פשוטות – למשל הייתה מרוצה מהשירות או מוצר ? קיבלת אותו בזמן ? נהנית ממנו … בהתאם לעסק שלכם כמובן.
במקרה שללקוח אין תמונה נגישה, ניתן לבדוק אם יש לו חשבון ב – Linkedin וכמובן לא להעלות תמונה משפחתית או תמונה מאירוע!
אין תמונה נכונה?
צלמו אותו עם הנייד שלכם או תבקשו שיצטלם וישלח לכם בוואטסאפ.
באמת אין תמונות או הוא לא מסכים לפרסם תמונה ?
זה לא דרמטי. החלף את פניו עם אווטר או לוגו החברה שלו.
עכשיו תחשבו ממי אתם יכולים לבקש חוות דעת, ותתקשרו אליו עכשיו, שיווק דרך המלצות, שיווק מפה לאוזן הוא השיווק הכי מוצלח ומביא תוצאות בלי השקעת תקציב גדול אם בכלל..
בהצלחה!

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן