יצירה עם רוח אנושית

אירינה-דלח-פברואר

מאז שייקספיר ועד ג'יי זי, כולם מהללים את הרוח האנושית: כמה היא חזקה, מיוחדת, יפה וסופרלטיבים נוספים.

וכשחושבים על זה בנחת, רק לעצמנו, מה זה בכלל הרוח האנושית? כשאנחנו יושבים לבד על הספה, עם התה או הקפה שלנו, וחושבים על מה שהכי מכאיב לנו היום, איפה הרוח האנושית עם התכונות הנדירות שלה?

והאמת היא שזו בדיוק התכונה הכי טיפוסית שלה: הרוח האנושית לא תבוא לעזרתינו עד שלא צריכים אותה באמת. הרוח האנושית לא מתעסקת בקטנות, ולא משנה כמה אנחנו באמת סובלים הרוח האנושית לא תעלה במחשבתינו. עד שלא רוצים באמת לעשות מחווה משמעותית, היא לא תופיע. כל עוד אנחנו שקועים במה שאין לנו, הרוח האנושית לא תתגשם.

וזה ברור: קוראים לזה רוח אנושית. האנושות כולה. ואומנם כל אחד מאיתנו איש, ואומנם כל אחד מאיתנו חשוב ובעל השפעה, אך כשמדברים על רוח אנושית, מדברים על דברים גדולים כמו כל כדור הארץ.

ב-22 לפברואר השנה מתקיים יום כדור הארץ – Earth day. יום בו חוגגים ומעלים למודעות את איכות הסביבה ואת ההשפעה של כל אחד מאיתנו על הסביבה שלנו ועל ניקיון כדור הארץ. השנה במיוחד, אחרי כל ההרפתקאות של ווירוס קורונה, אני מזמינה אתכם לתת משקל גבוה יותר למיחזור ולכל מה שקשור באיכות הסביבה: למעט בקניית חפצים מפלסטיק, במיוחד כאלה לשימוש לטווח קצר, למחזר יותר נייר, זכוכית ומתכת וכמובן גם בקבוקי פלסטיק וליצור לעצמכם – בסגנון עשה-זאת-בעצמך – יותר מהחפצים הקטנים היומיים, כמו מחזיקי מפתחות, כרטיסי ברכה, ,שקיות נשיאה, אביזרי אופנה, נרתיקים קטנים ועוד.

יצירת מיחזור משמעותית שתהיה לנו

 

אירינה דלח – מדריכה למלאכות יד

054-7512730; [email protected]

RedCat – סדנאות וערכות יצירה

https://www.bizmakebiz.co.il/Home/Products

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן