יום הולדת 74 לארצנו הקטנטונת.

דגל ישראל

שמי ישראל,
נולדתי בה' באייר תש"ח14 במאי 1948,

לפני יום הולדתי אני עוצמת עיניים, רואה מה עברתי ומביטה אל האופק.

נולדתי מתוך כמיהה ותקווה בת 2000 שנה, קמתי מתוך אודים עשנים ומלחמות שלא נגמרות.

אבל תמיד מבעד לכאב, לעיניים העייפות ולעשן המיתמר, ראיתי זוג עיניים בוערות בתקווה, אנשים חולמים שהתאספו מארבע כנפות תבל ולכולם חלום משותף שמרגש אותי כל פעם מחדש: לגדול איתי יחד, ליצור מקום טוב ובטוח.

התבוננתי בהתרגשות בהקמה מתוך אחדות ורצון עז ליצור טוב. נגעתי באנשים שבונים חלומות: אוהלים, בתים, כבישים, בתי ספר, בתי חולים, נמלים ועוד. הייתי כחולמת וגם מאוהבת. מולי כוורת עמלה של חולמים שאינם בוחלים בעשייה, ממוקדים בטובת הכלל ובמטרה המשותפת.

עם הזמן, הגוף לא משהו ויש קצת עניינים… שלא יהיה ספק נותרתי יפה ואפילו חולמת… אבל לצד היצירה חוויתי מכאובי גיל, התפלגות מאבק ענקים שמתחולל בתוכי. לעיתים, כשהכאב קשה מנשוא אני עוצמת עיניים וחולמת שייפסק ויחלוף השאון הזה – שמאל, ימין, מתחסנים, מתנגדים, חזקים, שקופים ועוד כל אחד בטוח ש"רק דרכו" היא הנכונה, השיח מתלהם וחלק מהחולמים הפכו ללוחמים (זה בזה) נוצרים פערים, תהומות, אג'נדות שונות, קשות לגישור.

למרות הכל אני גדלה ומתפתחת. מה לעשות ..(: עדיין יפה, טיפל'ה מקומטת. לומדת וחווה המון שיעורים שעוזרים לי לתקן ולשפר. עם חלקם אני מתמודדת בהצלחה והאחרים חורשים בי קמטים נוספים ותהייה כיצד לאחות את השברים.

ממרום שנותיי, אני רוצה לומר לכם: עם ישראל, אהוביי, הייתם כחולמים ונשארתם כחולמים רק שאז הגשמתם והיום אתם… איך אומרים הצעירים… חיים בסרט של "הדרך שלי תנצח". תקשיבו רגע לאחת שיודעת, מישהי מבוגרת עם יופי שכבר לא רואים. בכל זאת ראיתי בחיי כבר כמה דברים. תביעו דעות שונות וזה בסדר, רק בלי שנאה וכעס, זו לא הדרך שלך או שלך. זה יקירי, רק "אנחנו יחד ננצח"

נאחה את השברים נחווה אהבה ואחדות. אני כאופטימית חסרת תקנה צומחת בעיתות משבר. אל תשכחו שאני "ישראל ", בתם של חולמים בני חולמים רואה את הצדדים היפים של כולכם ו… לתפארת מדינת ישראל (:   כן, אני יודעת כמה אתם אוהבים אותי ונלחמים עלי עד כלות (לא מופתעת כי אין כבר יופי כזה), אבל תעשו את זה מתוך שיח מכבד ולא פוגע, קצת כבוד הדדי וזכרו שגם אם זה נשמע תמים היום, המטרה עדיין משותפת ואין לנו ארץ אחרת.

לסיכום, אאחל לכם ולי שנמשיך לחלום טוב, להגשים, להצליח שאחדות ואהבה ישכנו כאן תמיד. שנחיה מתוך ההבנה שכאשר כל אחד מאיתנו מביא את העוצמות שלו גם לטובת העזרה לאחר, אנו הופכים לכוח אחד גדול וטוב שייצור רוח של עוצמת נתינה, אחדות ואהבה שיביאו לחיינו הרבה חיוכים, שמחה ורצון לעוד אושר. אני מאחלת לכולנו להבין ולהפנים את המסר ולתת ליופי שלו לצאת, לחלחל החוצה ולגבור על החוסר. עוד לא אבדה תקוותנו…

 

נ.ב

כן, אני יודעת נשמעת קצת תמימה אבל עדיין שמחה וחולמת ו… אתם?

שיהיה לכולנו יום הולדת שמח, המון הצלחה, אהבה וחלומות שמתגשמים בהמשך הדרך.

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן