טיפול קוסמטי – אלטרנטיבי

אישה שוכבת ומקבלת טיפול קוסמטי

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו והוא המפריד בינינו לבין העולם. העור הוא האיבר הראשון המיצג אותנו מול אנשים ומרמז על בריאותינו הנפשית והפיזית – עור בריא יעיד על נפש בריאה בגוף בריא.

נהוג לחשוב שטיפול פנים קוסמטי מתייחס רק לפנים ורק למעטה החיצוני. כמטפלת שיאצו וכקוסמטיקאית, אני משלבת את יסודות הרפואה הסינית באבחון ובטיפול הקוסמטי, כאשר ההסתכלות על כל לקוחה היא הוליסטית ומשלבת גוף ונפש. הבנה של מכלול הגורמים הפנימיים והחיצוניים שאיתם מגיעה מטופלת לקליניקה, יחד עם מטרת הטיפול הקוסמטי, מכתיבה את דרך הטיפול ובחירת החומרים במהלכו.

ע"פ הרפואה הסינית, העור מתפקד על תקן 'ריאה שלישית' והוא דרך נוספת בה הגוף נושם. כך ניתן לראות לדוגמא את הקשר למחלת עור כמו אסטמה של העור (אטופיק דרמטיטיס) על רקע של אסטמה בילדות. התפרצויות של הרפס, אלרגיות, פסוריאזיס או 'סתם' פצעונים, יכולים להעיד על סטרס, טראומה או קושי לצאת ממצב מתמשך של לחץ. תזונה גם היא גורם ידוע ומוכר שמשפיע על נראות העור – צריכה עודפת של שומנים, סוכרים ומוצרי חלב ניגר והעדר צריכה מספקת של ירקות ירוקים, לדוגמא, יכולה להתבטא בהפרשה מוגברת של שומן על-עורי, סתימת הנקבוביות והתפתחות של פצעונים ופצעים. כמובן – שתייה מספקת של מים (לא… קפה ומיצים ממותקים לא מחליפים מים) קשורה קשר הדוק לתפקוד תקין של האיברים והעור בכללם.

הטיפול, אם כן, הינו עמוק ומשולב – הבנה קוסמטית מקצועית יחד עם הבנת תהליכים בראי הרפואה הסינית, שילוב מהלכי טיפול של שיאצו לצד שימוש בתמציות צמחים טבעיות, בשמנים אתריים ובתכשירים קוסמטיים נקיים. זרימת האנרגיה בגוף משתפרת, תפקוד האיברים כולם משתפר ובתמיכת החומרים הטבעיים והנקיים, העור מרגיש ונראה הרבה יותר טוב, נינוח וקורן. אין ספק שטיפול בראייה הוליסטית-אלטרנטיבית-קוסמטית יכול להביא להבנה עמוקה של מצב העור והגוף ולדיוק מקסימלי בטיפול בהם.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן