בעלי עסקים שיודעים לנצל את הקורונה ונהנים מפעילות שיווקית טובה בתקופת הקורונה יכולים לכתוב דבר אחד, חיידק השמחה – אצלם העסק רק פורח. איפה ניתן לראות חברות כאלו בתקופת הקורונה. כל חברה עם טכנולוגיה חדישה שיכולה לשנע את המצרים שלה עד בית הלקוח היא למעשה עסק חדיש עם יציבות כלכלית. אוטומציה, מחסנים, משלוחים ובעיקר השיווק הדיגיטלי. אתם יכולים לראות את המניות של גוגל, פייסבוק אמזון ואפל רק עולות.
לזה אנחנו קוראים מהפכת הכלכלה השיתופית ושלא תבינו לא נכון, המהפכה הזאת כבר קיימת הרבה שנים, לא בגלל הקורונה, רק לוקח זמן להתבשל, היא פשוט תפסה תאוצה מתחילת הקורונה.
.
אפילו בכלכליסט
אתר החדשות הכלכלי המוביל בישראל כלכלה שיתופית עדיפה בזמן משבר פיננסי. הקורונה הורסת ענפים מסורתיים שנחשבו לעמידים ורק הכלכלה השיתופית שנשענת על אמצעים טכנולוגיים חדישים חסינה יותר למשבר הזה, לא רק זה – היא מייצרת אמון בין אנשים ולקוחות ויצירת חיבור רגשי עמוק לשירות או מוצר
בתוך העולם הזה
ישנה תעשיה שנקראת נטוורק מרקטינג, שיווק ישיר אונליין,
שנכון להיום היא תופסת תאוצה ענקית עם הכנסות של 178 מיליארד דולר כי אנשים מחפשים דרכים לייצר הכנסות מהבית, עיקרית או נוספת.
התחזית שהתעשייה הזאת עוד תצמח בעשור השלישי של המאה ה21.