בס"ד
היי יניר, זו שוב אני, מיטל מ – Class & Style .
הנה אנחנו כבר בפברואר. חודש שהוא 28 יום בסך הכל.
כרואה החשבון שלי, איך אתה מציע שאתכנן אותו להצלחה ועליה בריווחים? כדי שהסכום שציינתי בדף האקסל של החזון יכתב בדף האקסל שקראנו לו: בפועל.
אני שמח ששאלת, מיטל.
אני עוד יותר שמח שלקחת את העצות שלי מינואר ויישמת אותם. הבנת שחשוב לך לקבל ממני ייעוץ עסקי הכלול במחיר של שירותי ראיית החשבון שאני נותן לך. שהוא ייעוץ המותאם לך מתוך הקרביים של העסק שלך. המספרים שלך בפועל.
בואי נסכם את ינואר:
מתוך יעד של חמישה לקוחות חדשים, הגענו לארבעה חדשים.
ועוד שתי לקוחות מהעבר הרחוק שחזרו למעגל הלקוחות העכשוי.
בהחלט הישג מרשים.
חודש פברואר הוא אמנם חודש קצר, וגם אין בו חג שמביא לקוחות בטבעי.
אולם יש בו שלושה מאפיינים חשובים לעסק שעליו חשוב לי לפרט:
1. ולנטיינ'ס.
כשאין מסיבה, ממציאים סיבה למסיבה.
כשרוצים לייצר הכנסה נוספת בעסק, ולהביא לקוחות לתוך דלתות העסק. יוצרים באז, יום כיף, פינוק מיוחד ללקוחות, מבצע מיוחד, ואז מתמקדים במסיבה הזו על ידי פרסומות בערוצים שעבדו לך בעבר – אם זה פרסום במקומון, פליירים, ועד פרסום בפייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ, סטורי, סטטוס וכו' כולל טלפונים אישיים ללקוחות. ולנטיינ'ס הוא סיבה למסיבה כזו. תתכנני אותה כמו שאת יודעת, מיטל.
2. תכנון.
בפברואר אנחנו מתכננים את מרץ. במרץ יש לנו 2 פרמטרים שונים שכדאי להתכונן אליהם:
# זה החודש בו מתכוננים לאפריל, שהוא גם חודש קצר מפני שחצי ממנו הוא חג הפסח.
# במרץ בגדי האביב מתחילים להופיע בחנויות האפנה. ולכן בפברואר את כבר יוצרת הבשלה ללקוחות שלך לשירותי קניית מלתחה מוקדמת לאביב ולחגים באביב.
3. זה הזמן ליצור שטפי"ם עם עסקים אחרים בתחום שלך: מאפרות, מספרות, קוסמטיקאיות. קופון מיוחד. מבצע הדדי. בנייה של מוצר פרומו – שהוא מוצר חובה במחיר שלא ניתן לסרב לו, ועל כל קניה את מצרפת קופון לשירות סטיילינג לחודש מרץ למלתחת אביב חדשה המותאמת אישית.
יש לך הרבה ש.ב. להכין מיטל. מחכה לשמוע על המסיבה שלך ועל סיכום פברואר לקראת מרץ.