המדריך לג'נטלמן המתחיל בעידן מי טו

Andrea-Belluso

ספר חדש "שובו של הג'נטלמן", מאת ד"ר דיין היר, מלמד גברים איך ליצור קשרים משמעותיים עם בנות המין היפה באמצעות כמה כללים פשוטים ויעילים. ספר חובה בעידן שבו כל מילה בין גברים לנשים נמדדת דרך זכוכית מגדלת

מאת זהר נוי

ד"ר דיין היר הוציא לאחרונה ספר ייחודי בשם "שובו של הג'נטלמן – יצירת קשרים מעשירים על ידי אימוץ אתה האמיתי" (הוצאת "איפאבליש"), שבו הוא מעודד גברים (ונשים שמעוניינות להבין עם מה הגברים שבחייהן מתמודדים) לענות על השאלות שעומדות בבסיס האתגר של "להיות ג'נטלמן".

"גברים רבים – מתרבויות שונות, גילאים שונים, התנסויות שונות מרגישים שהם אבודים", אומר ד"ר היר. "בעקבות תחושת התסכול חלק מהגברים האלה פנו לחיפוש בגוגל בתקווה למצוא תשובה לשאלה 'איך להיות גבר אמיתי'. הם הגיעו לשתי אופציות אפשריות: הם יכולים להיות האלפא שהערך שלו נמדד לפי מספר הכיבושים שלו או כמה הוא כוחני לבין האופציה שהיא להיות 'סמרטוט רצפה' – גבר הניו אייג׳ ששם את כל הצרכים של כולם לפניו".

מה זה אומר להיות ג'נטלמן?

״להיות ג׳נטלמן זה הרבה מעבר ללפתוח דלתות לאישה שאיתי או להיות מנומס, זה להיות מי שאתה בלי צורך להתנצל, זה ליצור קשרים מדהימים עם גברים ונשים כאחד".

מה לדעתך הסיבה העיקרית שבה גברים נכשלים בחיזור אחרי נשים?

"שהם לא עצמם. נשים מזהות מי יוצר דמות שקרית מקילומטרים. גברים מנסים באופן קבוע לכפר על הנזקים שעשו גברים לפניהם, לכן הם מנסים להיות משהו אחר ממה שהם, להיות מה שהם חושבים שנשים רוצות".

מה היית רוצה שאנשים ידעו על הספר שלך?

"בספרי 'שובו של הג׳נטלמן' אני מזמין גברים וגם נשים להסתכל באמת מה זה אומר להיות ג׳נטלמן במציאות של היום. התחקות אחר הסיבה שגברים מרגישים אבודים ואיך הם יכולים להתחבר מחדש למי שהם באמת – הג׳נטלמן הפנימי שלהם".

"המטרה שלי אם אתם שואלים היא להביא את הגברים למקום שבו הם אוהבים את מי שהם, שיהיו בהכרת תודה לעצמם ושיכירו במתנה והתרומה שלהם לעולם. זה המרחב שממנו אפשר ליצור לא רק חיים מדהימים לעצמנו, אלא גם קשרים מעשירים ועמוקים עם אחרים, גברים ונשים".

"למרות חשיבותה של התנועה של Me too, נוצרה בעקבותיה הפרדה בין גברים לנשים, אני אשמח שנגיע למקום שבו אנחנו יכולים למוסס את ההפרדה. 'שובו של הג׳נטלמן' שם דגש על גברים, אך לא במטרה להציג את הגברים כצודקים ואת הנשים כטועות, אלא להכיר בכך שכולנו גרים בעולם שלנו יחדיו".

בספר ימצא הקורא כלים רבים ואסטרטגיות שיסייעו לו להיות בגדולתו. בסקרנותו השובבה, הכנות וההומור המוכרים שלו, מציע ד"ר היר תובנות מרתקות ושאלות בעלות עוצמה וטרנספורמציה שיסייעו לקורא להיפתח לאפשרויות חדשות.

ד"ר דיין היר הוא סופר בעל שם בינלאומי, מרצה ומנחה לשינוי ותודעה זה למעלה מ-17 שנה. דיין הוא היוצר השותף של אקסס קונשסנס והוא מזמין אנשים מכל תרבות, מדינה, גיל ומעמד חברתי לאמץ את הגדולה האמיתית שלהם. הכשרתו המקצועית המקורית היא כירופרקטיקה. הוא אימץ גישה שונה לחלוטין לשינוי ולריפוי אנרגטיים על ידי הנחיית אנשים להתחבר ולהכיר ביכולות, בעוצמה ובידיעה שלהם.

מה ההבדל בין מיניות לסקסואליות?

"בוא נחקור מקרוב את הרעיון שעל פיו מיניות קשורה לשיפוטיות. כשאתה מתנהל מתוך מיניות, שיפוטיות היא המקור למשיכה שלך. הזדווגות שנעשית מתוך מיניות קשורה להופעה, להוכחה ולתפקוד נכון (שדווקא עבור רוב ההומינואידים מעוררים דחייה)".

"כשאנחנו מופיעים בעולם עם האנרגיה של מיניות, אנחנו מחפשים להוכיח את הערך שלנו ולקבל אישור מאחרים לכך שאנחנו נכונים, טובים, מושלמים וצודקים – במיוחד בכל הקשור לאנרגיה מינית ולמשיכה".

"אז בואו נדבר רגע על סקסואליות – האם אי-פעם הבחנת במישהי שהייתה כל כך עצמה בלי חומות, בלי להוכיח, בטוּב לב מוחלט וחשבת שהיא מושכת ומזמינה בצורה בלתי רגילה? זה המרחב של הסקסואליות. הזדווגות שנעשית מתוך סקסואליות יכולה להיות רבת-גוונים, אבל היא תמיד תכלול את האנרגיות של טוּב לב, עדינות, חשיפות ועוצמה. זאת יכולה להיות מתנה מרחיבה גם לך וגם לשותפה שלך. אם תנוע בעולם באנרגיה של סקסואליות, תהיה ג'נטלמן נדיר ורב-עוצמה שמוכן ורוצה להפוך חיים של אחרים לגדולים יותר רק על ידי כך שתהיה נוכח ושתהיה אתה. וכאשר יהיה לך סקס מסקסואליות זה יעיף לך את המוח!".

זה פשוט גם בעידן Me too?

"וואו, שאלה טובה. בעיניי קמפיין Me too ממחיש את הטירוף המוחלט שנוצר בתחום הזה, הן לגברים והן לנשים. בעניין הזה אני יכול לומר שהספר שלי הוא מאמץ נוסף בכיוון של החזרת השפיות למערכת היחסים בין המינים. לאהוב בלי השיגעון, לחזר בלי להסתבך, ליהנות מהחיים עד תום".

ד"ר דיין היר כתב תשעה ספרים, בהם רב המכר "להיות אתה, לשנות את העולם" שיצא לאור בעברית לפני כשנתיים, אף הוא בהוצאת "איפאבליש". ספר זה הוא מדריך ליצירת אפשרויות אין-סופיות ולשינוי דינמי. הספר מספק ארגז כלים מעשיים ודינמיים לתהליכים מעצימים שיסייעו לקורא לדעת מה נכון לו ומה זה אומר "להיות אתה".

ב-15 השנים האחרונות נוסע ד"ר דיין היר ברחבי העולם וחולק את התובנות הייחודיות שלו בנושאים כמו מערכות יחסים, כסף, עבודת גוף, תודעה וצמיחה אישית. באמצעות ספרים, סדנאות, מאמרים והופעות במדיה הוא מעצים אנשים ומעורר בהם השראה לזהות את האפשרויות הטמונות ביכולות האישיות שלהם ובמה שהם כבר יודעים. היר נולד וגדל בשכונות המצוקה של לוס אנג'לס, והיה חשוף להתעללות מנטלית, פיזית, רגשית ומינית מגיל צעיר מאוד. למרות זאת, הוא מעולם לא בחר להיות קורבן, אלא גילה את הכוח שבשינוי אישי, סובלנות, אומץ וחוסן נפשי.

אתה מדבר כל השיחה שלנו על מה שגברים יכולים להפיק מהספר הזה. גם נשים ייהנו מהספר שלך?

"בוודאי. אני אומנם כותב אותו כשבראשי גברים שמחפשים, אבל אני באמת לא רוצה להדיר ממנו נשים. הדרה יוצרת הפרדה, וזה הפוך מהמסר של הספר. כשהתחלתי לדבר על נושא הג׳נטלמניוּת בסדרה של סרטוני יוטיוב, הייתי ממש המום ונרגש. קיבלתי פידבקים לא רק מגברים שצפו בסדרה, אלא גם מצופות – נשים".

מה הן הרוויחו מכך?

"התברר שהן הרוויחו הרבה מהצפייה בסרטונים ומההאזנה לדיונים שניהלנו שם. אפילו שמעתי מנשים שלא צפו בסרטונים, אבל בני הזוג שלהן כן צפו, ששינויים גדולים וחיוביים התרחשו במערכות היחסים שלהן בעקבותיהם".

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן