המבצע ללקוחות חדשים בלבד

ילד רואה – ילד עושה.

כולנו יודעים שהדרך הטובה ביותר לחנך היא באמצעות דוגמה אישית.

מה שלא כולם יודעים, זה שילדים שרואים את הוריהם מתנהגים בדרך מסוימת, בוחרים ברבות הימים האם לנהוג באותו אופן, או 180 מעלות ממנו.

אנחנו כבעלי עסקים, כמו ילדים, גדלנו כל חיינו כלקוחות של עסקים אחרים.

ובדיוק כמו ילדים הלומדים מהוריהם, גם אנחנו ראינו שלקוחות חדשים הם הגביע הקדוש ולקוחות קיימים הם לא חשובים.

אחד המשפטים הכי שחוקים בפרסומות שכולנו מכירים הוא: "המבצע ללקוחות חדשים בלבד".

אבל מה הוא בעצם אומר?

"אתם כבר לקוחות שלנו, אז קחו את המסלולים הכי לא שווים, כי השווים הם רק ללקוחות חדשים"?

"לא כדאי לכם להיות לקוחות נאמנים שלנו כי אז המחירים יהיו בטוח גבוהים יותר"?

"אנחנו רוצים לתת לכם תמריץ כל פעם לעזוב אותנו מחדש במקום שתישארו אצלנו פעם אחת ולנצח"?

 

זה לא שהעסקים האלה טפשים, הם פשוט גם למדו, כשהם היו צעירים, שהדבר הכי חשוב לעסק הוא להביא לקוחות חדשים.

יושבים? לקוח קיים קונה בתדירות גבוהה יותר ובסך הוצאה גבוה יותר עשרות מונים מלקוח חדש.

עכשיו תחשבו לבד – האם אתם הייתם רוצים להיות לקוחות של עסק, שמתייחס פחות טוב ללקוחות הנאמנים שלו מאשר למי שעדיין לא לקוח שלו?

ואני לא מדבר על מצב שאתם מונופול, היחידים בשוק ואין אופציה אחרת, לצערנו לא רבים מאיתנו במצב הזה. אני מדבר על המציאות שבה העסקים שלנו חיים. עם כל המתחרים.

זמינות המתחרים גבוהה לאין ערוך מבעבר, והעסקים שיצליחו בעתיד הנראה לעין, הם אלה שיספקו את החוויה הנעימה ביותר ללקוחותיהם, ואת העסקאות הטובות ביותר ללקוחות הנאמנים שלהם, ורק הם אלה שיצליחו לשמר בסיס לקוחות איתן וגדל באופן עקבי.

עכשיו זו ההזדמנות שלנו לבחור לעשות 180 מעלות מהעסקים שאנחנו ראינו עד היום. אותם עסקים שאנחנו אוהבים לשנוא, אך לעתים הופכים להיות כמוהם בלי לשים לב.

אז לא.

חבקו את הלקוחות שלכם,

הפכו אותם לחשובים,

והם בתמורה יהפכו אתכם לעסק מצליח.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 135
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן