הרפתקה צרפתית בכפית – דבש, משחק וחוויה קולינרית

אין כמו הערב הראשון של סוף השבוע, כשלוקחים זמן להירגע אחרי שבוע עמוס בעבודה ובשגרה. אבל מה קורה כשלוקחים את הערב הזה ומוסיפים לו נופך צרפתי, מאכלים מעוררי חושים ומשחקים  שמגבירים את הכיף? זה מה שנקרא חוויה קולינרית צרפתית. – בליווי דבש, משחקים והרבה שמחה

דבש – הכוכב המתוק של הערב

אין ספק שדבש הוא אחד מהטעמים המתוקים ביותר בטבע והוא מעניק לכל מנה נופך ייחודי. רבי המסעדות היוקרתיות בעולם, ובמיוחד בצרפת, משתמשים בדבש כדי להטמיע טעמים מהממים במנותיהם. דמיינו את עצמכם בתוך חוות דבורים קטנטנה בפרובאנס, מריחים את ריח הפרחים ומרגישים את החום של השמש על פניכם. הדבש שתוסיפו לארוחה שלנו היום מועשר בכל התחושות הללו.

מתכונים שידגישו את הטעם המדהים של הדבש כוללים סלט עם רוטב דבש-חרדל, עוף עם זיגוג דבש   וכמובן, קינוחים כמו קרם פטיסייר עם פירות טריים ודבש. לכל אלה מתווסף טוויסט קטן– משחקים קולינרים!

משחקים קולינרים – איך להפוך את הארוחה לחוויה בלתי נשכחת

אז פתחנו עם דבש, אבל מה שמחכה לכם בהמשך הוא לא פחות ממדהים. כדי להוסיף לאווירת הכיף, המלצתי לשלב משחקים קולינרים במשך הערב. הנה כמה רעיונות כדי להתחיל:

טעימות עיוורות: למתארחים יהיו עיניים מכוסות והם יצטרכו לזהות אילו מרכיבים יש במאכלים. מדובר במשחק שבהחלט פותח את החושים ומגביר את ההתרגשות.

בישול תחרותי: חלקו את הקבוצה לצוותים קטנים, כל צוות יקבל רשימה של מרכיבים ויהיה עליהם להכין מנה בעזרת דבש. השופטים יהיו מארח  הערב או חברי צוותים אחרים שיטעמו ויצהירו מי הזוכה.

טריוויה קולינרית: הכינו מראש שאלות על עולם הקולינריה. ניתן לשלב שאלות על טעימות בשילובים של דבש ובכך ללמוד יותר על תרבות האוכל הצרפתית.

אירוח צרפתי – כשקולינריה ותרבות נפגשים

הצרפתים ידועים בתרבות האירוח שלהם וזה הזמן ללמוד וליישם את זה גם אצלכם. אולי תתחילו עם מתאבנים צרפתיים כמו גבינות איכותיות, לחם באגט טרי ופירות חתוכים, ביין הנכון ולבוש המושלם לאירוח – כן כן, בואו עם מינימום טישרטים ושורטים, ויותר שמלות קיץ וחולצות מכופתרות. המוזיקה הצרפתית המסורתית תוסיף לנפלאות, אז אל תשכחו שירים של אדית פיאף או ז'ק ברל ברקע.

חיבור לחוויה קולינרית

כדי לסגור את הערב בצורה נפלאה, תוכלו לשבת כולם יחד מסביב לשולחן להעתיר חוויות ולהשוות טעמים. דמיינו את עצמכם יושבים במרפסת יפיפייה, נהנים מהבריזה הקלה ומסתכלים על שקיעה מרהיבה מעבר לאופק. כל חבר בקבוצה יוכל לספר מה היה לו הכי טעים, איזה משחק היה הכי מהנה ואיזו הפתעה ייחודית הם גילו.

החוויה הקולינרית אינה מסתכמת רק בטעמים אלא בתחושת הסיפוק וההנאה שנשארת בלב. באמצעות השילוב המתוק של דבש, המשחקים המעוררים והאירוח המהודק, תצרו זיכרונות שיישארו בלבכם לעד.

אז קדימה, לצאת להרפתקה קולינרית צרפתית משלכם ולהנאות מחוויות בלתי נשכחות בין אם זה במטבח שלכם או במסעדת  בוטיק קסומה!  בון אפטיט!

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 132
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן