במבט אחר – תערוכת צילומים חדשה המוצגת באקווריום ישראל מציעה הצצה לחיים שמתחת ומעל המים

ים שקיעה ילדים

במסגרת שיתוף פעולה בין אקווריום ישראל לעמותת "אקואושן", תוצג במהלך החודשים יולי-אוגוסט, תערוכת "ים וחוף" של עמותת "אקואושן" הפועלת למען שימור הסביבה הימית והחופית. התערוכה מעניקה למבקרים הצצה לעולם המופלא של הים והחוף דרך עשרות תצלומים מרהיבים וייחודיים שצילמו מתנדבי העמותה במטרה להעלות את המודעות לחשיבות השמירה וההגנה על הים.

אקווריום ישראל ועמותת אקואושן חברו יחד מתוך מטרה משותפת אותה מובילים השניים: העלאת המודעות לשימור בתי הגידול השונים בסביבה הימית הנתונים לאיומים אקולוגיים רבים- זיהום הים וחופיו, שימוש גובר בפלסטיק, דייג יתר ולחצים הנובעים מהתעשיות השונות.

בחיפוש אחר בילויים ותעסוקה לימי הקיץ החמים, לא פעם, בוחר הציבור לבלות בחוף הים. לפי פרסומי המשרד להגנת הסביבה, לפחות 60% מהפסולת בחופי ישראל מקורה בנופשים המבלים בחופים. עוד נמצא כי יותר מכ-90% מהפסולת הימית בישראל מורכבת מפלסטיק שאינו מתכלה. עטיפות מזון, שקיות ניילון, בקבוקי שתייה, כלי פלסטיק חד פעמי ואחרים, הם רק חלק מאותה הפסולת המזהמת את החופים והים שלנו. נתונים אלו מדגישים את החשיבות בפעילות של הסברה ושמירה על הים לציבור הרחב.

מנהל אקווריום ישראל, אלון לוי: "אקווריום ישראל הוקם מתוך האמונה כי יש לנו חובה לשמור על הסביבה הימית והמגוון הביולוגי העצום החי בה, כאשר אחד האמצעים לעשות זאת הוא באמצעות הנגשת סביבה זו לקהל באופן מרתק ומעניין. אני רואה חשיבות רבה בשיתוף פעולה של הגופים השונים הפועלים בישראל בתחום ומקווה שבכך יותר ויותר אנשים יבינו עד כמה יש להם את היכולת להוביל לשינוי סביבתי לטובת הימים".

עינת צוקרמן טל, מנהלת תחום קשרי קהילה בעמותת אקואושן: "אנחנו מתרגשים להזמין את הציבור להיחשף ליופיו של הים התיכון מבעד לעדשת המצלמה. תערוכת הצילומים של העמותה מתניידת ברחבי הארץ כבר מספר חודשים ומעניקה לצופים בה חוויה המעודדת חיבור רגשי חיובי, בתקווה לשינוי דפוסי התנהגות בכל הנוגע להגנה על הסביבה הימית והחופית שלנו. לים ולמרחב הטבעי יש יכולת ריפוי הנפש וחיזוק החוסן הבריאותי והחברתי שכה נחוץ בימים אלה. סיבה טובה נוספת מדוע עלינו להוקיר את הים ולשמור עליו"

הביקור בתערוכה כלול בכרטיס הכניסה לאקווריום ישראל.

שעות פעילות:

ימים א'-ב', ד'-ה' 19:00-09:00

יום ג' 21:00-09:00

יום ו' 16:00-09:00

שבת 18:00-09:00

כניסה אחרונה שעתיים לפני סגירת האקווריום

פרטים נוספים וכרטיסים באתר אקווריום ישראל www.israel-aquarium.org.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 132
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן