בייבי של פסטיבל- "מי גאון של אמא ?" מתחמים למשפחות צעירות בקניון כפר סבא הירוקה, בין התאריכים 14-16.6.16

פסטיבל בייבי בקניון כפר סבא הירוקה. צילום יחצ

מתחם מוזיקלי המותאם לתינוקות, ייעוץ שינה, מתחם הנקה,  טיפולים אלטרנטיביים מפנקים לאמהות- כל אלו ועוד בפסטיבל מיוחד בקניון כפר

סבא הירוקה

קניון כפר סבא הירוקה ממשיך להוביל את פעילות חיי הקהילה הצעירה והתוססת של תושבי

השרון והשכונות הירוקות בכפר סבא, ויקיים בין התאריכים 14-16.6.16 את בייבי של פסטיבל – "מי

גאון של אמא ?" המיוחד והמותאם למשפחות צעירות. במסגרתו, יתקיימו בשעות הבוקר ואחר

הצהריים הפעלות מגוונות כגון- מתחם פעילות חוויתי לזאטוטים, מתחם מוזיקלי, ייעוץ שינה,

מתחם הנקה ומתחם טיפולים אלטרנטיביים לאמהות.

להלן פרטי פעילויות הפסטיבל:

מתחם פעילות חוויתי בו יושם דגש על העשרת עולמו של הפעוט, פיתוח כישוריו הרגשיים וטיפוח הקשר ההורי עם הילד, תוך מתן כלים להורה לבניית תקשורת הדדית קשובה ואוהבת עמו. עבור ילדים קטנים כל דבר הוא חדש וכל מפגש עם העולם עשוי להיות מרגש ומסעיר.

במתחם זה הזאטוטים יכולים ללמוד אודות תופעות מדעיות על העולם ועל עצמם, תוך התנסות מגרת חושים באמצעות מגוון רחב של משחקים התפתחותיים המפעילים את דמיונם וסקרנותם. מטרת המתחם היא בילוי משותף לאימהות ופעוטות, ולהראות שאיכות אינה מילה גסה. במתחם זה להורים ניתנת ההזדמנות לבדוק מי באמת גאון של אמא.  מיועד לגילאי פעוטות עד גיל 5 .   שעות פעילות: לאורך כל היום.

פסטיבל בייבי בקניון כפר סבא הירוקה. צילום יחצ

מתחם מוזיקלי – "תוף לי על הלב":

"תיפוף ירוק" – הפעלה מוזיקלית קצבית עם כלי נגינה מחומרים  ממוחזרים. במופע נגלה איך חפצים וחומרים שאנו משתמשים בהם על בסיס יום יומי יכולים להפוך לכלי נגינה מופלאים. ננגן על כלי נגינה שנתן לנו הטבע כגון מקלות במבוק ועוד.

כלי הקשה מכל העולם – הפעלה מוזיקלית. הפעלה המשלבת נגינה על כלי הקשה ותופים מכל העולם, תוך כדי תנועה, ריקוד, אביזרים ומוזיקה.  כלי הנגינה והאביזרים מאפיינים ארצות ותרבויות שונות.

מעגל מתופפים – הפעלה עם תנועה. פעילות אינטראקטיבית קצבית וסוחפת בה ננגן על תופים אפריקאים, דרבוקות, כלי הקשה, בשילוב עם מקצבים מכל העולם, משחקי קצב ושירים.

הפעילות תתקיים מדי יום אחר הצהריים, בין השעות  16:00-18:00.

המתחם המוזיקלי מיועד לגילאי 5-2.

ייעוץ שינה – "בשק הפתרונות" של יועצת שינה לבעיית שינה של פעוטות, קיימים מס' פתרונות שיסייעו להורים בפתרון בעיה קשה ונפוצה , שהיא הפרעות השינה של תינוקם.

יועצת שינה לתינוקות תעביר להורים ייעוץ שינה שיעמיד את ההורים מול בעיות השינה של התינוק, וילמד אותם היכן הם טועים בדרך שבה הם מתייחסים להרגלי השינה של תינוקם. הייעוץ יינתן בכל יום בין השעות  10:00-13:00.

מתחם הנקה – הנקה הינה הענקה לתינוק, לאמא ולקשר שביניהם.

הנקה טומנת בחובה יתרונות רבים ועל כן נשים רבות מעוניינות להצליח ולהניק לפחות בחודשים הראשונים. רגע לפני שהאמא מרימה ידיים, היא תקבל הדרכת הנקה ע"י יועצת הנקה שיכולה לסייע לה בתחילת דרכה כאמא צעירה.

הפעילות תתקיים מדי יום בין השעות  10:00-13:00.

מתחם טיפולים אלטרנטיבי – אוהל מטפלים עם שלוש עמדות טיפול מפנקות לאמהות, בו יינתנו טיפולי מגע קצרים כגון שיאצו, רפלקסולוגיה ועיסוי.

הפעילות תתקיים בשעות הבוקר, בין השעות  10:00-13:00, ואחר הצהריים בין השעות  16:00-19:00.

בנוסף, ב"חנות קטנה ומדפיסה" ניתן יהיה להצטלם אמא וילד או רק הילד- לבחירה, ויינתן ספל מתנה  עם תמונה אישית עליו.

כל הפעילויות ללא תשלום !

חפשו את קניון כפר סבא הירוקה בפייסבוק

אודות קניון כפר סבא הירוקה

הקניון ממוקם על צומת כביש 4 כפר סבא – רעננה צפון ובכניסה לשכונות החדשות והיוקרתיות באזור השרון ומעוצב בדומה לקניונים בשכונות היוקרה של ניו ג'רזי ולוס אנג'לס בארה"ב. הקניון משתרע על קרקע של כ-10 דונם, כולל 4 קומות ו-18 אלף מ"ר מסחר.

מבנה הקניון, הפתוח לשמיים, מאפשר למטיילים בו חוויה חדשנית ושונה והינו אחד הקניונים המעוצבים ביותר בישראל שמשלב בין חוץ לפנים, בין נוף אורבני לטבע וסביבה. קניון כפר סבא הירוקה מציע חוויית קנייה נעימה ונוחה לצד תמהיל חנויות ומוסדות אשר נותן

מענה לכל דרישותיהם של תושבי השכונה והאזור: סניף דואר, גן ילדים, מכון כושר, סניפים של קופות החולים, סופר מרקט ותיאטרון לצד רשתות אופנה, פנאי ומזון מובילות אליהן מצטרפות כאמור רשתות נוספות.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן