"בארץ אהבתי"- תערוכה חדשה של 3 יוצרות ישראליות: גאולה אנסטיס, פנינה לביא ונחמה השילוני

ציור אישה מביטה לנוף ים מבעד לחלונה

בגלריית האמנים בעופר רמת אביב

התערוכה פתוחה לקהל הרחב – ללא תשלום החל מ 22.05.23 עד 13.06.23

 

תערוכה חדשה תיפתח בגלריית האמנים בעופר רמת אביב,  לקראת חג השבועות, החל מה 22.05 תחת השם: "בארץ אהבתי"-   עם  3 יוצרות ישראליות: גאולה אנסטיס, פנינה לביא ונחמה השילוני

התערוכה החדשה עוסקת בשירת אהבה לארץ, בנופיה ובערש תרבותה,  געגוע לנופי בראשית ובגיבורי התרבות של ראשית הציונות.   

גאולה (בן יעקב) אנסטיס– מציגה ציורים בעיקר עם זיקה של כמיהה וגעגוע לארץ ולערש תרבותה, מנופי ילדות כמו הים והחוף האהוב בקיבוץ שדות ים בו גדלה שנים רבות ועד נופי הכנרת והשראה משירת הארץ ומחווה לגיבורי תרבות רבים. מאחר והיא מכירה היטב את תולדות האמנות ושולטת במגוון רחב של סגנונות וטכניקות ציור, היא מתאימה אותם לנושאים, לסימבוליקה ולאמירה שהיא רוצה להעניק לכל עבודה, ולאווירה אותה היא רוצה להעביר באמצעות הציור. כך למשל ביצירות אחדות בתערוכה החדשה היא חושפת יצירות של  חוף קיסריה בהם ניתן לראות שימוש בהטחת מכחול חופשיות, ארוכות וקצרות המצליחות להעביר את תחושת האדווה של המים,  את היציבות של הסלעים, של שעת היום, הרוגע או הסערה של הים.

פנינה לביא –   ציוריה מתאפיינים במשיכות מכחול עזות, צבעוניות עשירה וגיוון נושאי רחב.  בתערוכה זו מציגה לביא עבודות העוסקות בנוף מהעשור האחרון. הציור הוא מתוך התבוננות בצילומים ותירגומם לשפת הציור האישית שלה. ניתן לשקוע שעות רבות בכל ציור, להתמקד בחומריות, בתנועה ובצבעוניות העשירה במעין התבוננות מדיטטיבית מרגיעה.  

נחמה השילוני-  ציורי טבע ונוף מהארץ ומרחבי העולם, דמויות אנושיות מסביבתה הקרובה, עצים ופרחים מהגינה שלה ומטיוליה, כך היא ציירה את פריחת הצבר, את הפרחים באגרטל, וגם את זיכרונות ילדותה מבת ים של שנות ה40 וה-50. סגנונות הציור מגוונים, ברובם ריאליסטיים-פיגורטיביים ומקצתם מופשטים. כל הציורים מלאים חיות ועושר צבעוני.

 

התערוכה פתוחה לקהל הרחב – ללא תשלום החל מ 22.05.23 עד 13.06.23

 

ארוע חגיגי לפתיחת התערוכות יתקיים ביום שלישי ה 30.05.23  בשעה 20:00 בגלריית עופר רמת אביב. האירוע  כולל יין וכיבוד קל יתקיים ברחבה החיצונית של קניון רמת אביב, אחרי "ארקפה", בארוע יתקיים מפגש עם היוצרים  ושיח גלריה. הכניסה חופשית

 

אוצרת התערוכות: איילת אמוראי-בירן

 

לפרטים נוספים:אריאל  – דניאלה רייבנבך תקשורת: 03-6360000

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן