אם תרצו אין זה רק חלום

אישה כותבת במחברת

שנה חדשה בפתח ורובנו מלאי תקוות וחלומות. לשמחתנו, אנו חיים בזמנים בהם "מותר לחלום" ובגדול. הסביבה מעודדת, לפחות את רובנו, להעז לחלום ואנו חשופים, דרך המדיות השונות, לסיפורי הצלחה של אנשים שעשו זאת בגדול. חשיפה זו מעודדת רבים מאתנו לעשות זאת בעצמם. המשפט המיוחס לדיסני, יוצר סרטי הילדים הידוע, "אם אתה יכול לחלום זאת אתה יכול לעשות זאת" הפך מזמן למוטו שלנו.

לא אכביר מילים על החשיבות של חלומות ומימושן, כיוון שעל אלה נכתב כבר רבות, אלא אתמקד דווקא בכוח שיש לסיפור שתספרו אודות החלום שלכם.

לא די בלספר את החלום שלכם בעל-פה לכמה שיותר אנשים, רצוי לכתוב זאת במאמרים או בספר. ראשית כיוון שהכתיבה מדייקת את החלום והופכת אותו למחויבות, שנית כי כך הוא יגיע לכמה שיותר אנשים ואתם תתפסו בעיניהם כבעלי סמכות ודעה. במילים אחרות, כל עוד החלום לא כתוב ויוצא לאור בדרך כלשהי, אין בו משום מחויבות למימושו, הוא בגדר התהוות אצלכם בלבד.

חשוב שנזכיר לעצמנו שאנו חיים במדינה שבסוף המאה ה-19 עוד הייתה בגדר חלום של ב.ז. הרצל שהופיע בפירוט מירבי בספריו "מדינת היהודים" ו"אלטנוילנד". נכון, הרצל היה, בין היתר, עיתונאי וסופר, אך האם זה אומר שרק עיתונאים וסופרים יכולים לכתוב ספרים?

התשובה היא שכל מי שהוא בעל מומחיות מסוימת, או ידע מסוים ויש לו חלום בתחום התמחותו, יכול לכתוב ספר, לעיתים בעזרתו של עורך מקצועי, ספר שיגיע לכמה שיותר אנשים ויחזק את מעמדו כמומחה בתחומו.

אז, לכו על זה ותכתבו בגדול !

 

קטי פישר – פיית הסיפורים – סופרת, כתיבה יוצרת, עריכה ספרותית

טל' 052-3836231

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן