אחסון אתרים למעצבים ומקדמי אתרים

אילוסטרציה

בשנה האחרונה עשינו בעסק קפיצת מדרגה משמעותית כאשר רכשנו שרת פרטי בעמק הסיליקון ולא הסתפקנו רק בנתונים מפלצתיים אלא גם דרשנו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר והאבטחה הגבוהה ביותר. הכל מתוך הבנה ששרת עוצמתי יתן יתרון ענק ללקוחות שלנו על פני המתחרים.

מה זה משנה בכלל?

יכול להיות שחלקכם תוהים מה ההבדל בין אחסון כזה לאחר, או בין נתונים מסוימים לאחרים, האמת היא שכל חברת אחסון תגיד לכם כנראה את מה שתרצו לשמוע. רוב החברות בארץ משופשפות היטב ויודעות איך לקנות את הלקוח אבל מה שאתם באמת צריכים לדעת הוא לבקש את המידע בשפה שלכם ולא יזיק גם לעשות וידוי אמת קטן ולבקש לראות אתרים שמאוחסנים בחברה ולגלוש אליהם.
ידעתם שלאחסון חשיבות מכרעת לגבי אספקטים רבים של האתר? כמו למשל חווית משתמש? כן, גם חווית משתמש הכי טובה שתהיה בעיצוב הכי מושלם ללא אחסון שמספק גלישה מהירה ונעימה לא תעזור, מה עם קידום אורגני? גם! גוגל מסתכל על המון היבטים שמקשורים באופן ישיר ועקיף לשרת שעליו נמצא באתר לכם. אבטחה? בהחלט! רוב היבטי ההבטחה קשורים לשרת עצמו ולא רק לאתר.

ומה הדבר החשוב מכל? שירות!

העולם שבו בעלי אתרים מנהלים לעצמם את האחסונים דרך כל מיני ממשקי ניהול אחסון כמו cpanel לאט חולף מן העולם ובמקומו עולה שירות נוח הרבה יותר "אחסון מנוהל", אנחנו מספקים בחברה "אחסון וורדפרס מנוהל" לבעלי אתרים שאומר בפשטות שאנחנו אלה שמתעסקים עבורם בכל היבטי האחסון, בין אם זה אבטחה, CDN, לספק פרוטוקול SSL, טיוב מהירות ועוד.

מה קורה בתקלות טכניות?

בשירות "אחסון וורדפרס מנוהל" במידה ויש תקלות שקשורות לאחסון, הצוות המסור שלנו הוא זה שידאג שהכל יהיה בסדר. אנחנו דואגים גם לגיבויים שוטפים ואם צריך גם לשחזורים, משהו מאוד חשוב שלא קיים ברוב האתרים בארץ. שמעתם נכון! רוב האתרים בארץ בכלל לא מגובים, תקלה הכי קטנה יכולה לגרום לנזק שלכולם לא יהיה ניתן לשחזר.

לסיכום
אחסון אתרים מנוהל זה הדור הבא של אחסוני האתרים בו אתם בעצם לא עושים כלום… כי ניהול השרת והאחסון שלכם הוא חלק מעבודה שוטפת של החברה כולל טיפול בתקלות שרת, תחזוקה, גיבויים, אבטחה ועוד.

 

הצעה למעצבי אתרים, מקדמים וסוכניות:

מחיר מיוחד לאחסון מעל 5 אתרים + העברת האתרים עלינו!
054-4458687

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן