אודות גליה נתן אפשטיין

גליה נתן אפשטיין - הילינג אנרגטי וארומתרפיה

מלווה ויועצת בביואורגונומי וארומתרפיסטית מוסמכת; מחברת הספר "לגלות את עצמי מחדש". 

בעלת המותג Aroma Free-quency לתמציות ארומטיות אנרגטיות, המותאמות אישית, לתמיכה בתהליך ההילינג האנרגטי;
ומאמנת ילדים ונוער בשיטת האימון האינטגרטיבי.

מובילה תהליכי שינוי והבראה מתוך משמעות, סיפוק וחיבור למהות.

כשאני חושבת על מה שאני עושה היום ומסתכלת אחורה, אני מבינה שהשפה שבה אני מדברת היום תמיד הייתה שם. היו רמזים בדרך, אבל זו היתה שפה שלא הכרתי ושלא הייתי מודעת לה – אנרגיה. תמיד ידעתי להקשיב מצוין.
תמיד היו לי תחושות ואינטואיציה טובה. תמיד הייתי ועודני סקרנית.

הסקרנות הובילה אותי לחקירה בלתי פוסקת. למדתי המון תחומים מיסטיים, הוליסטיים, אלטרנטיביים ואחרים. כל זאת במקביל ללימודי משפטים ולהיותי עורכת דין מעל ל-20 שנה, ומעל ל-10 שנים בעלת משרד עצמאי. שני התחומים האלו בחיי יצרו אצלי שני נתיבים מקבילים, שלא נפגשו באמת.

באיזשהו שלב הבנתי שעל אף ההישגים הרבים שלי: נשואה באושר, אמא ל-3 ילדים ובעלת משרד עצמאי לעריכת דין בתחום המסחרי בינלאומי, חברה בלשכת המסחר הבינלאומית בפריז, נוטריונית, דירקטורית בחברות ועוד קרדיטים ואסמכתאות רבות, אני כבר לא קמה מאושרת בבוקר.

זה היה תהליך לא פשוט וארוך לזהות את זה – היה קשה לי להפנים שמשהו שבניתי מאפס כבר לא מסב לי אושר – ולהיות במקום של חוסר ודאות, של "אם לא עריכת דין, אז מה כן?? "

יצאתי ללמוד מתוך ההבנה שתנועה יוצרת שינוי ובהירות. בחרתי ללמוד ארומתרפיה ויצאתי לסיורי ליקוט כדי להכיר את חוכמת הטבע ולהתחבר לידע קדום שפעם היה לכולנו.

יום אחד, לאחר טיפול אנרגטי שעברתי – נפלה בי ההבנה, שהכל זה אנרגיה! הכל: המחשבות, החלומות, השפה, הרגשות, הכוונה, והתחלתי לחקור את עולם הטיפולים האנרגטיים. ככה הגעתי לביואורגונומי.

הביואורגונומי זוהי שיטת טיפול אנרגטית, המתבססת על אנרגיית החיים [האורגון], המצויה ביקום, באטמוספירה ובכל מקום בו יש חיים. הטיפול הביואורגונומי מסייע לאדם להבריא עצמו באופן טבעי, באמצעות שחרור אנרגיה חסומה. חסימה יכולה לנבוע מגורמים שונים, בין היתר, פציעות, פחדים, טראומות, הפרעות אנרגטיות ועוד. שחרור החסימה מאפשר לאדם לממש יותר מהפוטנציאל הטבעי שלו ולהבריא את עצמו, ולמעשה, למקסם את אנרגיית החיים שלו.

כאשר הבנתי שהכל זה אנרגיה, שמתי לב שלמדתי אנרגיה כל חיי, ושהנושא הזה היה שזור בי ובדברים שלמדתי.

כיום אני מלווה ויועצת אנרגטית. אני פותחת שער להבראה לנשים ומאפשרת להן להפיג כאב [מיגרנה, כאבי גב, פריצת דיסק, פיברומיאלגיה], להניע תהליך או לבצע שינוי – בו הן מעוניינות, בחייהן. הנשים שאני פוגשת מרגישות תקיעות מסוימת בחיים, לחץ וחרדה או פחדים ותחושת בלבול ומצוקה שאינן יודעות מהיכן להתחיל. אני מטפלת בהן באמצעות התהליך האנרגטי והארומתרפי ומסייעת להן להפיג כאבים, לחוש הקלה, בהירות, בטחון עצמי רב יותר ותחושת אושר. אני מסייעת להן להניע שינוי ולממש את עצמן במלואן.

ההילינג האנרגטי מאפשר לי לטפל מרחוק ולעזור לאנשים ברחבי הארץ ובעולם. בנוסף, יש לי גם מרחב בהרצליה.

חלק חשוב בפעילות שלי הוא היותי מתנדבת בעמותת "אם לאם" המלווה נשים לאחר לידה ובמהלך השנה הראשונה שלאחריה.

תמיכה נשית היא ערך בעיניי, ודאי במציאות חיינו העמוסה והרועשת. אני מוצאת סיפוק רב בעבודה הרגשית עם נשים ועם תינוקות, וזה תמיד מרגש אותי. היכולת לסייע לאם ולתינוק מרגע הלידה לעבור את התקופה הזו, שהיא לעיתים קשה ומציפה, בפרט לנשים שאין להן מעגל תמיכה קרוב, היא תמיכה חשובה בעיניי במיוחד.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 128
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן