תערוכה חדשה במוזיאון האדם והחי בפארק הלאומי ר"ג בחזרה לעידן הקרח

מגתריום צילום אסתי פרקל

פסח תשע"ט– סוכות תש"פ
פתיחה 14.4

מוזיאון האדם והחי יארח החל מפסח הקרוב את התערוכה הבינלאומית "בחזרה לעידן הקרח" העוסקת בעידן הקרח – מימי הממותות ודב המערות ועד להתחממות הגלובלית.
12 דגמים רובוטים ענקיים ימוקמו על מחצית משטח המוזיאון וכן בגינת הקקטוסים הסמוכה ובאיזור שיוכשר לכך במיוחד מאחורי המוזיאון.
בין דגמי החיות האינטראקטיבים (מגיבים לתזוזה של המבקרים) חיות עידן הקרח מכל העולם – הטיגריס השנחרבי, המגתריום – עצלן בגובה 6 מטרים!, דב המערות העצום, האייל האירי שרוחב קרניו 3 מטרים, ארמדיל ענק משוריין, ביזון ענק, ממותות ועוד.
בתערוכה עמדות אינטראקטיביות הנוגעות לתקופות אקלימיות שונות של כדור הארץ, העתקים של ממצאים מקוריים מתקופת הקרח ועוד.
התערוכה נוגעת כמובן בחיים בכדור הארץ בתקופת עידן הקרח ובבני האדם שחיו בו באותה התקופה. "התערוכה שוכנת בסמוך לתצוגה שלנו על האדם והקדמון וזו סביבה אידיאלית עבורה", אומרת מנהלת המוזיאון, דורית ווליניץ.
התערוכה עוסקת גם בנושא נושא המחזור האקלימי של כדור הארץ בין התחממות להתקררות ואת ההשפעה של האדם על האקלים ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לשנות זאת.
ומה עוד בתערוכה?
"לגעת בקרח"- קיר קרח ענקי בו ניתן לגעת בקרח ולחוש את הקור, לצפות בסרטונים של שבירת קרחונים ענקיים, לשחק "בקרח" בעמדות האינטראקטיביות ועוד.
חווית גילוי וחפירה של עצמות ממותה מתוך האדמה – מתחם חפירה פליאונטולוגי. חווית חפירה ייחודית לילדים לגילוי עצמות ממותה פרה- היסטורית.
"עולם מתחמם" – שינוי האקלים העולמי.
ההתחממות הגלובלית הינה היבט אחד של שינוי האקלים. מה ניתן לעשות כנגד ההתחממות הגלובלית? עמדות אינטראקטיביות ואפשרות לעשות שינוי בעצמכם.

אוצר התערוכה: פביו פרכטנברג , Grupo Cultural Exhibitions
מוזיאון האדם והחי הפארק הלאומי רמת- גן טלפון 6315010 – 03
מכירת כרטיסים דרך איוונטים.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן