שנה חדשה למי ?

05

דבורה רוטמן – נומרולוגית

שלום,

אני רוצה להתייחס לשנה האזרחית החדשה שנכנסה 2016 , כולם מתרגשים, אנחנו מתבקשים ע"י יועצים שונים לעשות חשבון נפש. ובכן, מלבד הנושא כלכלי/עיסקי ששנת הכספים מסתיימת, בכל יתר תחומי החיים זה לא בדיוק הזמן לחשבון נפש.

על פי המפה הנומרולוגית לכל אדם יש "שנה אישית",  שנחשבת מתאריך יום הולדת אחד עד למשנהו (שנה הבאה) ומאופיינת בעשייה אחרת. יש שנים אישיות אקטיביות-שמתאימות להתחלות חדשות, לשינויים. יש שנים שאינן מיועדות לפעילות אקטיבית אך כן מיועדות לתכנונים ויש שנים אישיות שהן פסיביות ואינן מתאימות לעשייה אקטיבית וגם לא לתיכנונים.- היקום אינו מאפשר!

לשנה האישית יש השפעה מרובה על האדם והזיהוי שלה יכול לשנות חיים.

אני אספר לכם על לקוחה שעשתה את כל הטעויות האפשריות שנה אחת קודם לפני שהגיעה אלי. היה לה עסק שפעל יפה,  עד שהגיעה לשנה אישית מס' 7   בה העסק נעצר והיא לא ידעה מדוע זה קורה. היא ניסתה לעשות שינויים, לקחה הלוואות, אבל שום דבר לא התקדם. מתוך ייאוש היא סגרה את העסק .

כשהיא הגיעה אלי היתה מאד מתוסכלת ועם חובות כספיים. לאחר המפגש שלנו היא הבינה מה היתה הסיבה להאטה של העסק. לו היתה יודעת זאת שנה קודם היא לא היתה מסתכנת בהלוואות וחובות משום שזה לא עזר. היה צריך לעבור את השנה הזו רגוע ולא לנסות לדחוף בכח כי היקום לא מאפשר את זה בשנה 7.

אגב, הלקוחה הגיעה אלי עם חששות האם אני הכתובת הנכונה לעזור לה.  לאחר שהכנתי את המפה הנומרולוגית שלה וערכתי את מפגש הייעוץ, היא הגיעה לתובנות אחרות .

אני אשתף חלק מהדברים שהיא כתבה לי:

"פניתי לדבורה בתקופה מבולבלת, לא ידעתי אם בחירותיי ממקום שהוא טוב עבורי, נתתי לדבורה את הפרטים שביקשה וחיכיתי, האמת לא כל כך ידעתי למה. דבורה סיימה את כתיבת המפה ונפגשנו, …., האמת שבתחילה הגבתי בהתנגדות, קצת מתוך פחד , לראות את הדברים כפי שהם משתקפים כמראה חדה מתוך הדפים בידיה של דבורה. לאט ובעדינות תוך שימוש באינטואיציה, ובהמון רגישות והבנה, דבורה הצליחה להמיס את ההתנגדות, בשלב זה היא יכולה היתה לומר דברים שעשו אצלי שינוי, בבת אחת הבנתי, ונרגעתי. דבורה איפשרה לי לראות את האפשרויות הנוספות, הפתוחות בפני, דבר שנתן לי בטחון לפעול ולשנות מיד. …. חבל רק שלא הגעתי אליך שנה קודם,  אנרגיה רבה הייתה נחסכת… תודה לך דבורה, אשמח להשתמש בידע הרב שציידת אותי לאורך השנה."

אם גם את/ה אינם מבינים מה קורה לעסק שלכם, אז לפני שאתם מסתבכים בהלוואות, אני מזמינה אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ מדוייק שיעזור לך להחליט ולקבל את השקט הנפשי שלך.

אשמח לתגובתכם.

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן