שלום כיתה א

תמונה טור שרה שטיינר

זוכרים את החופש הגדול שבין גן חובה וכיתה א?
אני למשל זוכרת את המתח וההתרגשות.

למדתי בביה"ס היסודי ישגב בתל אביב.

כבת יחידה, היה לי חדר משלי. בחופש הגדול שלפני כיתה א נסענו לרחוב הרצל, שכבר אז היה רחוב הרהיטים. טיילנו בין החנויות, הורי קנו לי שולחן מצופה פורמייקה לבנה, שבצידו הימני היו 4 מגירות. לשולחן היו מחוברים כ-4 מדפים, אני זוכרת במדוייק איך סידרתי את הקלמר והילקוט ואת ספרי הלימוד.

מעניין אם בתקופה ההיא היו מעצבות פנים!?

היום המקצוע מקבל תאוצה, ולהכנת החדר לכיתה א' כבר יש שם: "עיצוב חדר ילדים", אם בעבר ההורים ידעו שצריך שולחן, כסא וכמה מדפים, היום בעידן הטכנולוגי צריך להשקיע גם בעיצוב וגם בתכנון החדר. כהורים אנו מכירים את הילדים שלנו ומה מתאים להם. לרובם יש חדר משלהם וחלקם חולקים חדר עם אחד האחים, חדר נוסף בבית משמש כחדר משחקים או להכנת שעורים.
כשמתקבלת ההחלטה לעצב חדר לאחד הילדים, כדאי להכין רשימה מסודרת של מה צריך להיות בחדר מבחינת ריהוט, מחשוב, כמות נקודות חשמל, טלפון לאינטרנט, תאורה, וילונות, ספרים, משחקים והאם הוא משמש גם ללינה. לאחר הכנת הרשימה שבו רגע עם עצמכם ותחשבו אם אתם רוצים ויכולים להתקדם לבד או צריכים לקבל שרות מקצועי ממעצבת פנים. החלטתם להמשיך עם מעצבת – פרטו במדוייק את הדרישות, הצרכים והחלומות שלכם ושל ילדכם. כמעצבת פנים והום סטיילינג אני מגיעה עם שאלון מסודר המותאם לכל חלל בבית ולאחר מכן מוציאה תכניות העמדת ריהוט, צבעים, חשמל, תאורה, טכסטיל ולעיתים עושה גם הדמייה.

אני מסייעת בבחירת בעלי מקצוע ומלווה לחנויות לצורך רכישות.
החלטתם לעצב לבד – קבלו ממני כמה טיפים: אחזור ואזכיר להכין רשימה מסודרת של רכישות לחדר, תבדקו עם עצמכם מהו התקציב שלכם!! ורק אז תשאלו את הילד/ה מה הם היו רוצים בחדר – איזה צבע?, אלו דמויות מסרטים?, האם אוהבים ספורט?, איזו מוזיקה? כשבידכם כל הנתונים תתחילו לחפש תמונות השראה באתרים שונים, גשו לחנות של טמבור או נירלט בחרו צבע או שניים ייתכן ותחליטו על צבע וטפט או צבע ומדבקות מיוחדות.

חברות רבות מייצרות מדבקות לפי גודל ועיצוב מותאם אישית, למשל: אפשר לשלוח ציור שילדכם צייר, תמונות ילדות, תמונות מהרשת והמדבקה בדרך אליכם בכל גודל וצורה.

הכי חשוב שתהנו מהתהליך בין אם אתם ביצעתם הכל ובין אם מעצבת פנים ליוותה אתכם.

אין ספק שעם סיום התהליך כשתראו את החיוך מרוח על פניו של ילדכם תרגישו שהכל היה שווה.
שלום כיתה א

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן