העניין הוא שבעלי עסקים כלל אינם מבינים את החשיבות של השיווק והפרסום
לעסק שלהם. הם מקצים את הכסף לעדיפויות אחרות כי הם חושבים שזה
פחות חשוב, וכשמדברים איתם על פרסום, אז הם אומרים כן, כן ואז דוחים ודוחים
ודוחים, עם כל מיני תירוצים.
עד שקמים יום אחד בבוקר בבהלה ומבינים שמצב החשבון בבנק בכי רע.
אז כמובן יש תירוץ מאד ענקקק, הקורונה כמובן. אבל למעשה המצב בעסק
עוד החל לפני הקורונה.
תסתכלו על עצמכם לפני הקורונה, מי מכם פרסם בגוגל? כמעט אף אחד.
מדוע? כי זה לא היה חשוב, אפשר לדחות, כמה שפחות להוציא כסף.
אז היום אנחנו משלמים את המחיר של אתמול, והמחיר בדחיינות עולה לנו יקר מאד.
יש המכנים את בני האדם, התמכרות לכאב. נסבול ונסבול ונסבול עד שתבוא המכה שתכאיב לנו.
אז כמה שתדחו את הפרסום של העסק שלכם, ככה העסק ירעב יותר ללחם.
ועוד דבר, אל תשקיעו את כל הכסף שלכם רק במיתוג.
נתקלתי בלא מעט בעלי עסקים שהשקיעו הון
במיתוג שלהם, ולא נשאר להם שקל לפרסם. זה בדיוק כמו לקנות מכונית פאר,
אבל בלי כסף לתדלק אותה וללא יכולת לנסוע איתה לכל מקום.
השיווק והפרסום הוא הדלק החשוב ביותר לעסק שלכם! הוא האמצעי להביא כסף הביתה!
שנה טובה ומבורכת