רשת מחסני השוק, במהלך משותף עם max ועם הדקה ה- 90: "מטיסים אתכם לחו"ל"

רשת מחסני השוק במהלך משותף עם max וההדקה ה- 90- מטיסים אותך לחול קרדיט שיווק מחסני השוק

מחזיקי כרטיס אשראי Wincard + של הרשת, יזכו להנחה של 250 דולר להזמנת חופשה משפחתית, או בהנחת 100 דולר לחופשה זוגית, למגוון יעדים במהלך החודשים יולי-ספטמבר, וחגי תשרי

 

 

לקראת החזרה לשגרה בענף התיירות ולרגל החופשות הנהוגות בחודשי הקיץ, רשת מחסני השוק, יוצאת במהלך משותף עם max ועם הדקה ה-90: במסגרתו, מחזיקי כרטיס אשראי Wincard+ של הרשת בשיתוף max, יזכו להנחה של 250 דולר להזמנת חופשה משפחתית, או לחילופין בהנחת 100 דולר לחופשה זוגית למגוון יעדים, במהלך החודשים יולי- ספטמבר 2021 וחגי תשרי.

 

הטבה זו תקפה בבלעדיות עבור מחזיקי כרטיס אשראי Wincard + של רשת מחסני השוק, מחסני השוק שלך וקו- אופ. למימוש ההטבה יידרש הזנת קוד קופון במוקד הדקה ה-90 או באתר הייעודי למבצע. בין היעדים הבולטים: איי יוון, קפריסין ובולגריה.

 

הטבת החופשות כוללת טיסה, לינה ואירוח וכן, העברות. לצורך העניין נבחרו בתי מלון מפוארים ומובילים בדרגת אירוח של 5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון, או על בסיס הכל כלול. ביניהם:

 

קוס, יוון– על בסיס הכל כלול במלון Kipriotis village resort.

בורגס, בולגריה– על בסיס הכל כלול- Kotva hotel.

פאפוס, קפריסין– על בסיס הכל כלול- מלון Louis Phethon beach.

כרתים, יוון– על בסיס חצי פנסיון- Aquila Rithymna beach.

 

עוזי נעמן, מנהל השיווק ברשת מחסני השוק, מסר "אנו פועלים רבות על מנת להעניק ערך מוסף ובידול ללקוחותינו הנאמנים ולחברי מועדון הלקוחות המונה מאות אלפי לקוחות מרחבי הארץ לאורך כל השנה. מהלך ייחודי זה נרקם יחד עם חברת max בכדי לעודד את הציבור לטוס מחדש אחרי תקופה מאתגרת וליהנות מחופשה מפנקת ביעדים פופולאריים בעונה הבוערת ביותר כשלהטבה זו ישנה ערך מהותי. זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין חברת קמעונאות לתיירות- הדקה -ה-90, כך שאנו צופים למהלך זה הצלחה רבה שתהווה זריקת עידוד וקטליזטור לענף התיירות היוצאת.

 

ירון טיקטין, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ואשראי בחברת max, מסר "חברת max מקפידה להיות שם עבור לקוחותיה ולאפשר להם למקסם את ההטבות מהם הם יכולים להנות באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים. אחרי שנה לא קלה אנחנו מזהים את הצורך של הציבור לצאת לחופשה ושמחים לאפשר ללקוחותינו להנות מהטבה משמעותית שתקל עליהם לצאת לחופשה בתקופת הקיץ במקומות אטרקטיביים. max תמשיך להציע ערך מוסף ללקוחותיה כפי שעשתה לפני משבר הקורונה וכפי שעשתה בשיאו."

לפרטים נוספים ולהזמנות:

https://www.daka90.co.il/?ref=max או במוקד – 073-3909090

 

***למזמינים, תינתן האופציה לבטח את הטיסה בגין ביטול טיסה מכל סיבה בעלות של 20$ לנוסע במעמד ההזמנה ועד 48 שעות מביצוע ההזמנה.

 

אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 63 סניפים מצפת ועד אילת.

הרשת מנוהלת על ידי משפחות נעמן וכהן, שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.

 

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+ של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות. בנוסף, מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש המאפשר קניה נוחה ומהירה. מרבית סניפיה כוללים קופות עצמאיות מתקדמות.

 

מחסני השוק, היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל מחסני השוק באר-שבע.

 

אודות max

חברת max שבבעלות הקרן האמריקאית ורבורג פינקוס, מציעה כיום מגוון רחב של שירותי אשראי. החברה הנפיקה עד כה כ-2 מיליון כרטיסים ממותגי ויזה ומאסטרקארד העולמיים. החברה ממוקמת בשנים האחרונות במקום הראשון בקצב גידול כרטיסי האשראי. max מציבה בראש סדר העדיפויות שלה מאז הוקמה בשנת 2000 את התפישה לפיה הלקוח קודם לכל. בין אם באמצעות שירות קשוב וענייני ובין אם בעזרת חבילת מוצרי אשראי ופתרונות תשלום המותאמים לפרופיל הלקוח.

 

 

***לפרטים נוספים: מארי מיכאלי יחסי ציבור ואסטרטגיה: 052-2390890, [email protected]

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן