על כלבים, רומנטיקה ומה שביניהם…

גבר ואישה ליד ספסל בגינה מחזיקים רצועות של כלבים

אחרי ההצלחה של 'תיאטרון חברות' ו 'צירים', תיאטרון גבעתיים משיק קומדיה רומנטית חדשה – 'להוריד את הכלב', מאת ובביצוע צמד המחזאים המצליח שלומית ארנון ויואב בר-לב

 

מפגש מקרי בין שני זרים בגינת כלבים – לו יש כלב, לה כלבה, מוליד מערכת יחסים מפתיעה וסוערת, שגורמת לשניהם לאבד שליטה ולקפוץ למים בלי גלגלי הצלה. הצגה על נישואים, על גירושין, על מעידות קטנות ועל פנטזיות שאף פעם לא מתגשמות. זהו תוכן הקומדיה החדשה 'להוריד את הכלב', מאת יואב בר-לב ושלומית ארנון, זוג נשוי באושר כבר הרבה שנים, שעוסקת באיך לא – זוגיות ארוכת שנים.

 

את המחזה כתבו יואב ושלומית, בביתם בתקופת הקורונה, ולהבדיל מלהיטים אחרים, עליהם הם חתומים כמחזאים (ביניהם גאון בכלוב-יואב בר-לב יחד עם עירית קפלן, ובעלת הבית- שלומית ארנון יחד עם ליאת פישמן לני), הפעם הם יישחקו בו בעצמם. את ההצגה יביים ארז שפריר (אוי אלוהים, הדלת ממול), והיא תעלה בתיאטרון גבעתיים בסוף חודש פברואר.

 

זאת ההפקה המקורית השלישית של תיאטרון גבעתיים, אחרי 'מועדון חברות', ו'צירים' המצליחות. בדומה ל'צירים' המוצגת במשרד הייטק אמיתי, גם הפעם בכוונת תיאטרון גבעתיים, לשווק את ההצגה לא רק באולם הבית, אלא גם החוצה לבתים פרטיים ובהם חצר רחבה. הרעיון להופיע בחצרות, מגיע מצמד היוצרים, שכתבו מחזה שלם המתקיים בגינה ציבורית, ולכן כל חצר ובה צמחייה יכולה לשמש תפאורה הולמת.

 

ההצגה תעלה בתיאטרון גבעתיים ב-24 ו-25 בפברואר ואחר כך תמשיך כאמור לרוץ במקביל בתיאטרון ובבתים פרטיים.

 

שלומית ארנון ויואב בר-לב: "התחלנו לכתוב יחד על עצמינו, כי על מי עוד אנחנו יכולים לכתוב??? על שאלות שבדרך כלל אולי עדיף לא לשאול, כדי שחס וחלילה, לא נקבל תשובות שלא נרצה לשמוע. הזוג שבמחזה התחיל לאט לאט לקבל חיים משלו, ולקח אותנו הרבה יותר רחוק ממה שרצינו ודמיינו."

 

אוהד קנולר, מנהל תיאטרון גבעתיים: "אני מאד מאמין בשחקנים שלוקחים את גורלם בידם, וכותבים עבור עצמם. כששלומית ויואב הגישו לנו את המחזה, ידענו מיד שזאת הצגה שאנחנו רוצים אצלנו. היא מצחיקה ומרגשת, ומצטרפת לניסיון שלנו בהפקות הקודמות, לפרוץ את גבולות התיאטרון המוכרים, ולהביא אומנות טובה ומקורית, בפורמטים חדשים."

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 131
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן