"על הורים, ילדים, ומה שביניהם"

05

מאת: דבורה רוטמן "לגעת במספרים" 052-8605023

שלום, שמי דבורה רוטמן ואני מומחית בייעוץ והכוונת אנשים באמצעות מפה נומרולוגית.
והיום אני רוצה לדבר איתכם על מערכות היחסים עם הילדים.

צלצלה אלי אשה ושאלה האם אני מטפלת בילדים? היא לא רצתה להזדהות וענתה שהיא רוצה לשלוח אלי לטיפול ילדה בת 14 לטענתה "כי אני כבר לא יכולה עליה". בקשתי מהאמא להאט, להירגע ולהזדהות. הסברתי לה שאני לא מטפלת והיא לא יכולה לשלוח לי את הילדה. אם היא תיתן לי את תאריכי הלידה והשם המלא שלה ושל הנערה אני אוכל לעזור להם באמצאות מפות נומרולוגיות.

לאחר שנרגעה ורחשתי את אמונה, היא נאותה לתת לי את הפרטים שבקשתי. אף על פי שהאם טענה שהילדה בעייתית, ביקשתי גם את הפרטים שלה והיא לא הבינה למה. הכנתי את שתי המפות הנומרולוגיות של הנערה ושל האם. הכנתי את שתי המפות הנומרולוגיות של הנערה ושל האם, כדי לראות היכן הנקודות המשותפות ביניהן והיכן הן מתקשות לתקשר ביניהן ומדוע. הזמנתי את שתיהן יחד אלי ופרשתי לפניהן כיצד נוצרות אי ההבנות בין שתיהן, מה באישיותה של כל אחת מהן יוצר את החיכוך מלבד גיל ההתבגרות שבו נמצאת הנערה .

למעשה לאם היה מאד קשה בחייה והיא השליכה את הכול על בתה. האם היתה מאוד טוטאלית ומסורה והיתה בטוחה שהיא עושה למען בתה את הטוב ביותר, ועם זאת התנהגה באופן שתלטני ולא מאפשר.
הנערה היתה דעתנית ונבונה והצלחתי להבהיר לה היכן טמונה הבעיה בין שתיהן, וכיצד היא יכולה לסייע לאמה.
המפגש עבר מטונים צורמים לרגועים אחרי הרבה דמעות שנשפכו שם. שתיהן הבינו איזו אישיות כל אחת מהן, מה מפריע לאחרת, וכיצד אפשר למנוע את התקריות. שמחתי מאד לראות את האם ואת הבת יוצאות ממני מחובקות ומודות לי על המפגש המעניין. אני כמובן בקשר איתן לראות כיצד הן מתקדמות במערכת היחסים החדשה שהן צריכות לרקום מחדש.

אני בטוחה שאתם מכירים עוד מצבים לא נעימים בין הורים לילדיהם שניתן לשפר על ידי העלאת המודעות והכרת האמת מאחורי אותו נער/נערה. זיהוי נכון יותר של "מוקדי פורענות ביניכם יכול לייצר שינוי מהותי במערכת היחסים במשפחה. כמו:
אם הילד למשל ירד בלימודים ואינכם יודעים את הסיבה או כיצד להתמודד איתו,
או מקרה אחר בו הילד מאד מוצלח סיים שרות צבאי או תואר אך לא מוצא את עצמו… באמצעות המפה הנומרולוגית אני יכולה להבין מה קורה איתו, מה הוא מרגיש, ומה מעקב אותו.
זה יכול להיות אחרת – זה בטוח.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן