על האדם האימון האישי והטבע (חורף)

דליה-שגב

מה הקשר בין חלקי הנושא אימון אישי וחורף? קצת דמיוני, לא?
האומנם? הנה מתברר שכמו הטבע המשפיע על האדם, מתמזג עם האדם ולעיתים האדם נאבק בו לטובתו, יש ואירועי הטבע כמו החורף עזים כל כך שמסכנים את בריאותו של האדם, גורמים לתחלואות, הצפות, סתימות, שיתוק פעילות וכן הלאה .
במצבים הקלים יותר מרגישים צורך להסתופף בסביבה מחוממת, לאכול אוכל חם ובריא, להמעיט מלהסתובב בחוץ בקור העז ככול האפשר. מפגשים אינטימיים עם בני המשפחה והחברים נעשים רצויים ומענגים.
כמו הקור שיכול לשתק אותנו כך אנו לא פעם גורמים לעצמנו שיתוק בפעילות מתוך תחושת הקור הפנימי והחמצה עצמית, הפסד או כישלון, ואז אנו מתכנסים בתוכנו בתחושת דכדוך, האופק נראה דמיוני והצלחה היא לא בתחום החשיבה . אנו שוקעים בפרדיגמות שליליות שמציפות אותנו בדיוק כמו מאורעות הטבע
בנקודה הזו טמון האתגר שלך להחליט ולבחור בתהליך אימוני מקצועי, שיסייע לך לשנות ולהטמיע דפוסי חשיבה כאלה שיאפשרו לך הצלחה וצמיחה מתוך הכרת המשאבים שלך, מתוך הכרת היכולת שלך להשפיע על חייך. כאלה שיספקו לך את הסביבה הפנימית החמה, המענגת והבטוחה.
בדיוק כמו בטבע ככול שאנו מכירים אותו נדע להתחסן מפניו להכיר בעוצמותיו ולהטות אותם לאיכות חיינו בבנייה, באמצעי החימום והתזונה, הרפואה, סכרים וגשרים וכן הלאה.
אז צאו לדרך לבנות את ההצלחה שלכם
דליה שגב פרץ
מאמנת אישית ועיסקית

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן