עכשיו הוא הזמן להרחבה עסקית: כיצד הרחבת ההגדרה העסקית שלי הקפיצה אותי קדימה?

עופר ענבי

שמעו סיפור, שיכול לקרות לכל אחד ואחת החושבים באופן פתוח על "פיתוח עסקים".

בספרי השיווק תמצאו את העניין לשמו התכנסנו כאן, בהגדרות כגון "גיוון אנכי" או כ"הרחבת קו מוצרים".

 

לי זה קרה, כשהפסקתי להגדיר עצמי "מרצה" והחלפתי ל"מפתח עסקים בתחום אומנויות הבמה".

וכך, לאחר 7 שנים פוריות (https://oferanaby.co.il/), מלאות מימוש עצמי, כמי שעמד כמרצה בפני קהלים אלפי פעמים – הבנתי שעם הניסיון שצברתי, השיטה שבניתי, וכישוריי כמדריך ויועץ לפיתוח עסקים קטנים – אני בונה עסק חדש, שקבל את השם "קורס ההכשרה הדיגיטאלי הראשון בישראל למרצים בתחילת דרכם".

היוזמה הזו דרשה השקעה גדולה של אנרגיה, זמן וכסף לפיתוח עסק ייחודי. וכעבור מספר חודשים החל המיזם לשאת פרי: אתר אינטרנט (https://www.best-lecture.co.il/best/), קהל עוקבים נאמן, שיחות יעוץ חינמיות, ורשימה הולכת וגדלה של לקוחות-מתאמנים, אשר העצימו עוד יותר את הידיעה שבחרתי עסקית בתחום, בו אני יכול לתרום לאחרים ולעצמי יותר מכל דבר אחר. כמובן שלא זנחתי בכל אותו זמן גם את עסקי ההרצאות הפרונטאליות ("הלחם והחמאה").

 

ואז יום אחד….. התקשרה אלי סיגל, אשר נחשפה להצעתי לקורס הכשרת מרצים. ונפגשנו.

סיגל היא רקדנית מופלאה, כוראוגרפית ומורה לריקוד. בעלת עבר עשיר, והווה ועתיד מלאים כרימון. אחת הסיבות להצלחתה כרקדנית – מעבר לעובדה שמדובר באשה אינטליגנטית מאוד, יסודית, סקרנית ולומדת – נעוצה בעובדה שכילדה חוותה קשיים בלמידה ובביטוי בשפה כתובה, ומשום כך מצאה את יכולת הביטוי שלה באמצעות שפת הריקוד.

והיא בקשה ממני ללוות אותה ביצירת הרצאה שהיא חלק ממופע ריקוד.  סיפור של תנועה וצבע ומוסיקה, כשלצידו סיפור חייה האישי והמקצועי, והמון תובנות מעצימות על החיים.

כעבור 3 שבועות אינטנסיביים של עבודה משותפת, הדרכה, מיקוד, חיזוק כשצריך, וכתיבת התסריט להצגה – עמד התסריט לרשותה של סיגל.  

חלפו חודשים אחדים, וסיגל הזמינה אותי למופע שלה. המופע היה באמת חוויה יוצאת דופן.  הקהל – נשים וגברים – ישב מרותק ומוקסם במשך שעה ורבע, ויצא שופע מחמאות.

 

וסופו של הסיפור, שהרי ספרתי לכם למעלה כיצד הגדרתי את עיסוקי כ"מפתח עסקים בתחום אומנויות הבמה":

עם סיום המופע נגשתי את סיגל זיו מאחורי הקלעים. "את זקוקה לאמרגן? מי שייצג אותך בכל ענייני השיווק, המכירות וההפקה?" וסיגל ענתה בחיוב ובשמחת הקלה. אומנים על פי רב מאוד אוהבים שתוריד מהם את העניינים שמסביב ותאפשר להם להתרכז באומנותם. ומאז אנחנו משתפים פעולה.

מוזמנים לחוות קטע מסיפורה של סיגל זיו.

https://vimeo.com/manage/417077940/general

 

לפרטים נוספים: http://oferanabi.activetrail.biz/sigal-generic-page-4

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן