עופרה רוזנפלד אודות

שמי עופרה רוזנפלד בעלת חברת מילת לטיפול אישי וקבוצתי מזה כעשור. אני אמא לשלושה בנים בוגרים. מתוך הכרות עם עולם ההורות מצאתי את עצמי לאחר תואר ראשון ממקדת את עצמי לכיוון הטיפולי. סיימתי חינוך תואר שני בבר אילן ומשם החלתי את דרכי בהכשרות ממוקדות טיפול והשלמות לפסיכולוגיה. מתוך אמונה באפקטיביות של הפסיכולוגיה האדלרינית עברתי הכשרה מלאה באדלר -טיפול בפסיכותרפיה ממוקדת, הדרכת הורים וטיפול זוגי. בתקופה זו השלמתי הכשרה גם בפסיכותרפיה גופנית ובטיפול nlp ואימון תוצאתי.
אני מאמינה שכדי לתת למטופל טיפול מותאם ונכון מטפל צריך שתהיה למטפל הכשרה בתחומים משלימים מגישות שונות. התיאוריה של אדלר מספקת את הבסיס של מודעות לסגנון חיים ולהבנה נכונה של הבחירות שאני עושה בחיי. הבנת זיכרונות, מאפיינים וסגנון חיים מאפשרים לי לייצר שינויי כדי להגיע לחיים בריאים יותר. הפסיכותרפיה הגופנית נותנת את ההקשר הגופני שהוא קודם למודעות. אותו אנו חווים כבר כילדים בגיל צעיר והוא זה שמייצר את התחושה המוקדמת. NLP הוא טיפול ובו סל כלים משמעותי ביותר ובו שימוש בדמיון מודרך ואסטרטגיות יישומיות אשר מאפשרים לקדם את המטופל למטרה שלו באופן פרקטי. השילוב בין הטכניקות והגישות השונות הוא שנותן טיפול מלא ואפקטיבי.
במקביל כמרצה מאושרת של משרד החינוך אני מעבירה אירועי תוכן לארגונים, מוסדות חינוך ואירועים פרטיים בתחומי סדנאות לחשיבה יצירתית, חשיבה למצוינות, ובתחום החשיבה בריאה.
ב16.11.17 ייצא ספרי הראשון "אבירי המלך" ספר הורים ילדים משולב סיפור תיאוריה ודפי עבודה יישומיים.
אשמח ללוות אתכם בטור קבוע בבית של המגזין מדור לדור, לשמוע ולהשמיע את מה שמריע לנו כאנשים בעולם מורכב, חיפוש מענה לחוויות קשות ובניית חזון לחיים בריאים.

סרטון ספר אבירי המ.ל.ך

סרטון טיפולי בכנס מילת 2013

ראיון בטלוויזיה בנושא התמחות בטיפול ב nlp

תרפיה בדמיון מודרך

ענת קלו לברון מארחת את עופרה רוזנפלד, מטפלת, מאמנת ומייסדת מכון מיל"ת

עןפרה רוזנפלד - ראיון רדיו אסימונים

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן