נתינה

"עכשיו זו תקופה שאין לי הרבה כסף. יש קורונה"

"בבקשה" אמרתי.  

מה אתם הייתם עושים במקומי?

יש הרבה אנשי עסקים שמתמרמרים על זה שהיום כל הלקוחות משווים מחירים. מחזיקים את הכסף בכיס. הם בטוחים שאם יעשו הנחה הלקוח יקנה את המוצר או השירות ובפעם הבאה ילך למישהו יותר זול ויקנה ממנו.  הם ייצאו "פריירים".

למה? כי הלקוחות מחפשים תמיד את השירות או המוצר הזול יותר, במיוחד היום.

ואני מציעה להסתכל על זה בזווית אחרת –

האפשרות לתת משהו למישהו. לעזור לו.  לתת לו יותר ממה שהוא מצפה לקבל. להשקיע את הנשמה והמחשבה בלחשוב איך באמת לעזור לו.  מה מפריע לו. לא רק הרצון שלו, אלא מה מציק לו באמת  

אני לא יודעת אם אמרו לכם, רוב אנשים השיווק היום מדברים על בידול, או לתת ערך ללקוח.

ואנחנו, כבעלי עסקים, פה בשביל לתת.  

לתת לעולם וללקוחות את האפשרות ליהנות ממה שאנחנו מוכרים. מהשירות, מהאיכות של המוצרים והשירותים, מהתועלת שאנחנו נותנים להם.

אני גיליתי שכשאני באה מתוך כוונת נתינה טהורה, בלי רצון לקבל משהו בחזרה, אני מקבלת הרבה יותר.

והלקוחות קולטים את זה. הם ממליצים וכך באים עוד לקוחות.  

לקוחות חדשים באים כי מישהו שהם אוהבים ומעריכים הפנה אותם אליכם. מישהו שהם סומכים עליו ועל שיקול הדעת שלו אמר להם "תפנו ל-X . הוא טוב."

זה מה שמקבלים מנתינה.  

קיבלתי 2 לידים חמים תוך 10 דקות.  

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השארת תגובה

גיליון החודש
שער מגזין 95
המלצות החודש
פרסומות
צור קשר
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן