נתינה

"עכשיו זו תקופה שאין לי הרבה כסף. יש קורונה"

"בבקשה" אמרתי.  

מה אתם הייתם עושים במקומי?

יש הרבה אנשי עסקים שמתמרמרים על זה שהיום כל הלקוחות משווים מחירים. מחזיקים את הכסף בכיס. הם בטוחים שאם יעשו הנחה הלקוח יקנה את המוצר או השירות ובפעם הבאה ילך למישהו יותר זול ויקנה ממנו.  הם ייצאו "פריירים".

למה? כי הלקוחות מחפשים תמיד את השירות או המוצר הזול יותר, במיוחד היום.

ואני מציעה להסתכל על זה בזווית אחרת –

האפשרות לתת משהו למישהו. לעזור לו.  לתת לו יותר ממה שהוא מצפה לקבל. להשקיע את הנשמה והמחשבה בלחשוב איך באמת לעזור לו.  מה מפריע לו. לא רק הרצון שלו, אלא מה מציק לו באמת  

אני לא יודעת אם אמרו לכם, רוב אנשים השיווק היום מדברים על בידול, או לתת ערך ללקוח.

ואנחנו, כבעלי עסקים, פה בשביל לתת.  

לתת לעולם וללקוחות את האפשרות ליהנות ממה שאנחנו מוכרים. מהשירות, מהאיכות של המוצרים והשירותים, מהתועלת שאנחנו נותנים להם.

אני גיליתי שכשאני באה מתוך כוונת נתינה טהורה, בלי רצון לקבל משהו בחזרה, אני מקבלת הרבה יותר.

והלקוחות קולטים את זה. הם ממליצים וכך באים עוד לקוחות.  

לקוחות חדשים באים כי מישהו שהם אוהבים ומעריכים הפנה אותם אליכם. מישהו שהם סומכים עליו ועל שיקול הדעת שלו אמר להם "תפנו ל-X . הוא טוב."

זה מה שמקבלים מנתינה.  

קיבלתי 2 לידים חמים תוך 10 דקות.  

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 133
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן