מתחם קונספט למעצבים ישראליים

היי כולם!

מימון המונים ? מה  ? למה ? כיצד ? על מה חלמתי בלילה ? 

הרעיון שלי הוא להקים מתחם קונספט למעצבים ישראליים מכל הארץ, בדגש על מעצבים המגיעים מהפריפרייה.

אז מה עומד מאחורי הרעיון ?

במה ליוצרים הישראלים מכל רחבי הארץ באופן בו יוכלו להציג את עבודותיהם בבית שיוקצה במיוחד לצורך כך באזור תל-אביב יפו. אנו זקוקים לתשורות עבור הקמת המתחם וזאת כדי לתמוך באותם יוצרים בתחילת דרכם או בהמשך דרכם 

הרעיון כבר קיים אצלי בראש שנים, מכיוון שאני מכירה את הנפשות הפועלות , את היוצרים והאומנים הישראליים המתקשים להתפרנס ולכן החלטתי להרים את הכפפה ואני פונה אליכם עכשיו כדי שיחד נוכל ליצור עבורם בית . בית שתמיד יוכלו לחזור אליו, בית שבו תינתן להם ההזדמנות להתפרנס בכבוד .

בארץ יש מאות מעצבים המתגוררים במקומות רחוקים מהמרכז, רובם לא יכולים להרשות לעצמם לפתוח עסק או למכור את מרכולתם ולהציגה לעוד ועוד לקוחות פוטניצאליים. בזכותכם ובזכות תמיכתם, המתחם יפתח במרכז הארץ, (ככל הנראה ביפו-תל אביב) כל מציג יבחר בקפידה ויזכה למכור את יצירותיו במתחם. המתחם שיבחר יותאם להצגת המעצבים וישופץ בהתאם לקונספט.

הרעיון דומה לחנות פופ אפ שבועית, כאשר בכל שבוע יתחלפו האומנים. האומנים יגיעו ממגוון תחומי היצירה : ציירים, פסלים, מעצבי אופנה, תכשיטנים, צורפים, מאיירים, גרפיקאים, קרמיקה, נעליים, ברזל, עיצוב הבית . (בכפוף לבחירת ועדה מיוחדת שתורכב לשם כך)

מתחם פיזי בעידן הוירטואלי? למה?

למרות שהיום רובנו רוכשים פריטים דרך האינטרנט, הלקוחות אוהבים את המגע האישי, אוהבים להרגיש מה הם קונים, למדוד, לבדוק ולחוש את המוצרים והיצירות.

גם אנחנו, צרכני האומנות, נהנים ליצור חיבור אנושי עם היוצר , במיוחד כאשר מדובר באומנות ובעבודות יד .באמצעות הקמת מתחם זה בתמיכת קהילת התומכים יוכלו מעצבים צעירים מכל רחבי הארץ , להציג ולמכור את יצירותיהם במחיר סמלי.

בזכות תמיכתם נוכל ליצור יחד דרך שבה כל אומני ישראל "הלא מוכרים" יצליחו סוף סוף לקבל הכרה ולהתפרנס מאומנות

ועבודת יד תמורת השקעה כלכלית מינימלית מצידם. בלי לבזבז תקציבי עתק בכל חודש עבור קידום, תחזוקת אתר אינטרנט וכו'.

החלק החשוב ביותר, תינתן עדיפות לאמנים ויוצרים מהפריפרייה .

ואיך ישמעו על המתחם הזה?

וכאן אני נכנסת לתמונה ! 

אני אלינור לוין מקימת המותג Kori V בישראל ומקדמת חנויות אטסי (אתר אמריקאי עולמי לעבודות יד ווינטאג' בו חברים ישראלים רבים) ואמאזון Handmade ברשתות חברתיות , מעל 10 שנות ניסיון בענף ומובילת דעה בעלת עוקבים רבים בכל העולם. 

לעזרתי תצטרף גם דפנה רייף – הבועטת ברשת שהינה שם דבר בישראל והתמודדה בתחרות הנשים המשפיעות ביותר .

אם אתם שוחרי אומנות, יוצרים, מעצבים, חובבי עבודת יד ויזמים. אני מזמינה אתכם לקחת חלק בפרויקט החברתי הזה -בחרו את התשורה שמתאימה לכם, אחת או יותר, ויחד נוכל להקים את המתחם הנפלא הזה שיהפוך במהרה לבית עבור יוצרים ישראלים ולייצור היסטוריה במדינת ישראל בכדי שהתיירים יזכרו אותנו לטובה ויעזרו לכולנו להתפרנס.

שלכם באהבה

אלינור לוין

ורגע …לפני שנפרדים

זמן לשאלות ותשובות ! לפני שאתם בוחרים תשורה

מהו בעצם המתחם ? בית למעצבים ישראליים כחול לבן – יריד אומנים הפתוח בכל השנה לתיירים וישראליים שוחרי אומנות התומכים ביצירה כחול לבן , יוצרים ואומנים המחפשים חלל עבודה פתוח לתצוגה במחיר סימלי בדומה לחנות פופ אפ – בכל שבוע יתחלפו המציגים והקונספט של המקום , המתחם הינו מתחם פיזי שבו ימכרו אומנים ישראליים את יצירותיהם.

מה נמכור ? ציורים , פסלים , בגדי מעצבים (עבודת יד בלבד) , עבודות בעץ , עבודות בברזל , תכשיטים, וכל מוצר המיוצר בעבודת יד כולל הסבונים שמייצרת סבתא רוחמה משדרות" , והפסלים מקרמיקה שמייצרת רינה ממצפה רמון.

שכירות לאומנים ויוצרים : מחיר סימלי – שכירות לשבוע במחיר של דוכן ליום !

היכן יוקם ? תל אביב יפו – שוק הפשפשים / נמל תל אביב

קהל יעד : תיירים מחו"ל , סוכני נסיעות (כחלק מהסיורים בארץ) , הקהל הרחב שאוהב כחול לבן ועבודות יד .

עמלות / אחוזים מהמכירות במתחם ?  אין ! למעט תשלום שכירות סימלי לשבוע

הפרוייקט – חברתי נטו לאומנים ויוצרים

תוכנית עיסקית – כרגע בתהליך סופי , ולקראת מציאת משקיע

מי אני ? אלינור לוין , אמא , שני ילדים , יזמית בנשמה , לשעבר מנהלת תפעול בחברת שטראוס , וכיום בעלת המותג Kori V בישראל , מקדמת עסקים תוך בידול של עבודות יד בלבד ואומנים , מלמדת רשתות חברתיות במכללת הייטק , ובעלת בלוג המלצות ליצירה ישראלית , חברה בביז עסקים למען עסקים , ומתנדבת סידרתית בכל תחום אפשרי.

למה בעצם צריך את זה אתם שואלים ? אז ככה ! כיום אין מספיק חשיפה ליוצרים ואומנים ישראליים , אומנים אינם בעלי פרוטה בכדי לקדם את העסק שלהם ולשווקו בצורה טובה , וכאן תהיה להם האופציה להתפרנס בכבוד ולחשוף את יצירותיהם לקהל הישראלי ולעולם . הפרוייקט הינו פרוייקט חברתי , ובעתיד נפנה גם למשרד התיירות בכדי לפרסמו.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן