מקבץ שבועות – מסעדות

כוס קינוח גבינה

אוהבי הבשר חוגגים שבועות ברשת בורגר סאלון
ברשת בורגר סאלון מבית מסעדת לימוזין חשבו על אוהבי הבשר גם בחג השבועות והחליטו לפנק את חברי המועדון והמצטרפים החדשים (הצטרפות למועדון היא ללא עלות) בתוספת של גבינת אמנטל על המבורגר בהזמנת המבורגר 220 גרם ומעלה

בורגר סאלון היא רשת מסעדות המתמחה בהגשת המבורגרים ומנות מוכרות ואהובות נוספות, באיכות המעולה ביותר. הוויילד-בורגר עשוי כולו מ 100% בשר בקר טרי שמקורו בחווה שבלב הירוק של עמק יזרעאל. כדי להבטיח את ההמבורגר הכי טרי, הכי איכותי והכי טעים בעולם, נתחי הבשר מגיעים לסניפי בורגר סאלון כשהם ארוזים ברשת, (ללא מגע של ניילון), וכל נתח עובר פיקוח ואישור לפני הטחינה.
בבורגר סאלון, הבשר נטחן בקצבייה של כל סניף, לנגד עיניהם של הלקוחות, על ידי גריל-מן מיומן ומקצועי ומונח בתוך לחמניות שאותן אופים במקום!
סניפי הרשת :
קריית טבעון, ביג קריות, חיפה – רוממה, זיכרון, קדימה, יקום, ראשון לציון , רמת השרון , יהוד – קניון סביונים

טלפון – 1700-705-715
קישור לאתר : http://www.burgersaloon.co.il/
• לא כשר

מסעדת בלה
במסעדת בלה בחרו לערוך בחג שבועות בראנצ'בשיתוף עם יקב הרי הגליל ומחלבות גד. הסועדים שיגיעו ייהנו ממזנון בוקר מפנק שיכלול בין השאר מנות מיוחדות, גבינות איכותית, מיצים טבעיים, שתייה חמה וקלה וטעימות של יינות מבית הרי הגליל. בנוסף בשביל האווירה החגיגית דאגו הבעלים גם לצמד זמרים שינעימו את האווירה.
עלות לסועד – 140 ₪
יום ראשון, 20.5 בין השעות 9:00-12:30 (לאחר מכן תעבוד המסעדה במתכונת רגילה)
בלה, מושב בית שערים, 04-983-0730

ארוחה חלביתלכבוד שבועות במסעדת דוניה רוסה בעין הוד
במסעדת הבשרים המובילה, דוניה רוסה בכפר האומנים עין הוד השיקו לכבוד חג הפסח ארוחת שחיתות על טהרת הגבינות בעלות של 110 ₪ לסועד.
הסועדים שיגיעו ביום ראשון ה20.5 ייהנו מארוחה בנויה הכוללת מנה ראשונה לבחירה, למשל : מנה של אמפנדס עבודת יד, מנה עיקרית לבחירה מתוך מגוון מנות ממטבחו של שף המסעדה, שגיא שטיינפלד, בין המנות בתפריט המיוחד תמצאו את הרביולי (בטטה, תרד או גבינות) ואת הניוקי סלמון. למנה אחרונה ניתן לבחור מתוך מגוון קינוחים שבניהם תמצאו את עוגיות אלפחורס. בנוסף ,בארוחה נהנה הסועד משתייה קלה/סנגיריה ומשתייה חמה והכל בעלות של 110 ₪ לסועד.
דוניה רוסו, כפר האומנים עין הוד.
‏04-954-3777‏

שלו ביער – קריית טבעון
בשלו ביער החליטו לפתוח את המסעדה ביום ראשון באופן מיוחד לכבוד חג השבועות. הסועדים ייהנו בחג שבועות מתפריט ספיישלים ממטבחה של רוני גליקו. בתפריט ניתן למצוא במנות הראשונות את הקרפצ'יו דג ים לאבנה כוסברה וירקותובוראטה על עגבניות זעתר בלסמי ושמן זית במנות העיקריות ניתן למצוא את סראסוסו על לאפה חומה , עגבניות צלויות עלי רוקט ובצל מדורהואנטרקוט 300 גר עם פירה כמהין וגזרים סגולים.

שלו ביער, שיכון האלה 6 טבעון
פתוח בחג (יום ראשון) בין השעות 12:00-18:00
טלפון – 04-983-1837

שבועות במסעדות פיאנו פיאנו
את חג השבועות הקרוב יחגגו במסעדות פיאנו פיאנו (יקנעם, ונתניה) עם תפרטי ספיישלים לצד התפריט הרגיל. אם תיסעו לסניף יקנעם תמצאו בתפריט של השף אופיר דדי: סלט 3 גבינות (48 ₪), פיצה פאי (62 ₪), דניס צרוב בתנור אבן על מצע של רביולי ריקוטה בחמאה ויין לבן, עגבניות, בזילקוםויוגרט (86 ₪). אצל השף דייב בגיו מסניף נתניה תמצאו קרפציו סלק גבינת פטה בצלצלוני פנינה כוסברה עם פלוט גרעינים (עלות של 38 ₪) לזניה מנגולד בצל וריקוטה רוטב לבחירה (עגבניות/רוזה) (עלות 56 ₪) ועוגת גבינה קרבל וקולי תות שדה וסורבה לימון (עלות 42 ₪).

פיאנו פיאנו קניון G-6 יקנעם – 04-9121912,
פיאנו פיאנו מתחם רוגובין נתניה – 09-9663663 .
* התפריט יהיה זמין החל מיום שישי ועד יום ראשון כולל
* לא כשר.

שבועות בתאי צין
לרגל חג השבועות השיק אור בן-מלך, השף והבעלים של מסעדת תאי צ'ין הוותיקה בטבעון, תפריט ספיישלים מיוחד, בין היתר תמצאו: רול של סושי סלמון מעושן עם גבינת שמנת, דלעת יפנית והכל במעטפת של סלמון טרי ורוטב פונזי (36 ₪) לרול (מחיר מיוחד לכבוד החג) וקינוח של בשם ER (IMGRSE ROOM) הקינוח מורכב מקצפת חלבית, פירות יער ושבבי שוקולד חלב, סירופ מייפל, שכבות של בננה ואננס מטוגן (38 ₪).
התפריט יהיה זמין החל מיום שישי ועד ראשון
טלפון – 04-953-3333 או באתר www.thaichin.co.il
כתובת כלניות 1 קרית טבעון
• לא כשר

הפסטות של רינו מילאנו בארוחת החג שלכם
במסעדת רינו מילאנו הכשרה בעפולה החליטו לערוך מכירה של כל הפסטה הטרייה בהזמנה מראש. בשל העובדה שהמסעדה תהיה סגורה במהלך החג ותפתח רק במוצאי החג עם ערב אפטר שבועות חגיגי, החליט השף והבעלים, ליאור בר לאפשר מכירה של כל סוגי הפסטות הטריות לפי משקל ובהזמנה מראש.
רינו מילאנו, שדרות רובע יזרעאל 24, עפולה.
טלפון להזמנת פסטה – 1700-505-504 או באתר www.rinomilano.co.il/
• כשר.

הגלידה רמת ישי
בגלידריית הבוטיק Aglida ברמת ישי השיקו לכבוד חג השבועות סידרה מיוחדת של עוגות גבינה:עוגת גבינה ופירות יער, עוגת גבינה פרורים, עוגת גבינה עם קונפיטורת פטל עם ציפוי של שוקולד מריר, עוגת גבינה לימונית ועוגת גבינה עם שוקולד, אגוזים ופירוריפתיבר. המוצרים הנ"ל יהיו זמינים לצד התפריט הרגיל של הגלידרייה. עלות כדור -16 ₪ .
Aglida (ה-גלידה) רמת ישי – 04-871-7179

בתטה מתכוננים לשבועות

במסעדת 'תטה' של השף ניר פרומר חוגגים את חג השבועות כמיטב המסורת והפעם החליט לפנק את כל הלקוחות ולפתוח בחג את המסעדה היא תפריט עיסקי משתלם במיוחד החל מ-60 ₪ לסועד .
הסועדים ייהנו הסועדים לצד התפריט הרגיל ממגוון מנות איטלקיות כמו טריאטילה/רביולי/ניוקי / פיצות /פסטות טבעוניות . בנוסף בנה השף פרומר ספישל מיוחד של בלינצ'סים משוגעים במגוון מלויים לדוגמה, הבלינצ'ס של סבתה חסייה ממולא בריקוטה צימוקים ובלינצ'ס במילוי כבש!!
טלפון להזמנות – 04-6376401
תטה – כביש 650, פרדס חנה, מתחם דור-אלון.
*לא כשר

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן