'מנחם גולן- החיים בסרט'

מנחם גולן-צילום-אילן בשור-תמונה קלה

עיריית רמתגן תארח בקיץ הקרוב תערוכה ראשונה מסוגה, במלאת שנה למותו של הבמאי מנחם גולן * התערוכה, המוצגת בשיתוף עם משפחתו של גולן, תושק בתחילת יולי ותכלול מגוון פעילויות ואירועים לכל המשפחה * כוכבי סרטיו של גולן, בהם גילה אלמגור, יהורם גאון, צחי נוי ועוד כבר בפנים

מוזיאון האדם והחי שבפארק הלאומי ברמתגן מתמרק בימים אלה לקראת פתיחתה של תערוכה מרגשת במיוחד. התערוכה, תחת השם 'מנחם גולןהחיים בסרט' תסקור לראשונה את מפעל חייו של הבמאי והיוצר מנחם גולן, שהלך לעולמו בקיץ שעבר, בגיל 85. "התערוכה הזו היא קודם כל הזדמנות בשבילנו כדי לסגור מעגל עם אבא. הליכתו מאתנו הייתה מהירה והשאירה חותם שזעזע את המשפחה. התערוכה הזו היא הזדמנות להיפרד ממנו בצורה אישית אבל גם לאומית. אנשים צריכים את הזכות להיפרד ולהיזכר באבא שלנו והתערוכה הזו היא בהחלט מיזם הנצחה מפואר" אומרת בתו של הבמאי המנוח, רות גולן.

לאחר מותו של גולן בשנה שעברה, לא הסתירו הבנות את אכזבתם מאנשי תעשיית הקולנוע הישראלית שלדבריהן פשוט שכחו את אביהם. כעת, שנה לאחר מכן, צפויה להיפתח התערוכה, אותה אצרו עדי רובינשטיין וערן ליטוין, שתכלול מיזמים אמנותיים בהשתתפותם של יהורם גאון, גילה אלמגור וצחי נוי שהשתתפו בסרטיו של גולן.

בנוסף, יוצגו לראשונה בתערוכה פריטים נדירים מסרטיו של גולן, ביניהם החרבות המיתולוגיות מהסרט "נינג'ה אמריקאי", האופנוע עליו רכב צ'אק נוריס בסרט "מחץ הדלתא" ועוד.
בין סרטיו המפורסמים של גולן ניתן למצוא את "סאלח שבתי", "קזבלן", "מלכת
הכביש" ועוד רבים אחרים. בזירה הבין לאומית היה זה גולן שזיהה שחקנים כמו צ'אק נוריס וז'אן קלוד ואןדאם, והפך אותם לכוכבים בין לאומיים.

התערוכה, שתיפתח ב-6 ביולי ותהיה פתוחה לקהל עד לחודש ספטמבר, תעסוק גם בהיסטוריה של הקולנוע הישראלי ויתקיימו בה במהלך החופש הגדול פעילויות וסדנאות לילדים הקשורות בגולן ובקולנוע הישראלי.

"רמתגן מקדמת תרבות ישראלית ושמה דגש על הנגשת התרבות לכלל הקהלים בישראל בכלל ובעיר בפרט. מנחם גולן הוא אחד מנכסי צאן הברזל של התרבות הישראלית ואני שמח להציג בעירנו את מורשתו", אמר ישראל זינגר, ראש עיריית רמתגן.

כרטיסים לתערוכה ניתן לרכוש באתר עיריית רמת גן, או בטלפון: 8023*. המעוניינים יוכלו לרכוש כרטיסים גם במוזיאון האדם והחי, עם הגעתם למקום.

תושבי רמתגן נהנים מהנחה בעלות הכרטיס, בשימוש בכרטיס ההטבות המשפחתי שהפיקה העירייה לכל אירועי הקיץ.

עלויות הכרטיסים:

מבוגר– 32 ₪

תושב ר"ג– 20 ₪

ילד / גמלאי 15 ₪

לפרטים נוספים:
אורלי נעים, דוברת העירייה 052-7555713, בדוא"ל: [email protected]

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן