מכירים מישהו שלא רוצה מחמאות?

אישה בשמלה אדומה

אני לא..

מחמאות תמיד עושות לנו טוב, מרימות לנו את האגו. זה הכי כייף לקבל כי זאת התמורה על כל המאמצים שאנחנו עושים, בחיים ובעסק. מחמאות נותנות המון סיפוק על העבודה הקשה שאנחנו משקיעים בעסק.

מצד שני, הרבה פעמים אנשים עושים פעולות ו"משוויצים" כדי שיראו אותם, כדי "לסחוט" מחמאות. מה שמעניין אותם זה לקבל את המחמאה ולא להתאמץ במיוחד.

אז מה נכון? ואיך נדע שאנחנו לא עושים את מה שאנחנו עושים רק כדי שיחמיאו לנו?

אני מצרפת פה כמה אבני בוחן לעשייה משובחת, שיש בה גם תוכן ועומק:

  • לעשות את מה שאנחנו עושים מהלב, מתוך אכפתיות, ולא כדי לצאת ידי חובה.
  • כל פרוייקט להתחיל עם תכנון קדימה שלו – מה צריכות להיות התשומות, מה נדרש לביצוע, מה רוצים לקבל כתוצאה מהפרויקט, תוצאות ספציפיות ומדידות.
  • לצאת מתוך נתינה ללקוחות ולאנשים בכלל – מה הם יקבלו כתוצאה ממה שאנחנו עושים? איזו תועלת הם יפיקו מהמעשים שלנו? מה אנחנו רוצים לתת להם? ולמה? ממה הם ייהנו הכי הרבה?
  • מטרתו של כל עסק היא לשרת את לקוחותיו בצורה הטובה ביותר.
  • כשהלקוחות יקבלו את כל התועלת הגדולה הזו, הם ישלמו בשמחה על השירות. לא יהיה ויכוח על המחיר כי הם יבינו שאנחנו רוצים לתת כמה שיותר והם ייהנו מזה.

ואז ייפתח מעגל של מחמאות שיובילו להמלצות, שיובילו ללקוחות חדשים ולפרוייקטים חדשים, שיביאו מחמאות, לקוחות נאמנים ושפע.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 125
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן