מי צריך יועץ?

DSC_7624

לא אחת אני תוהה מה באמת תפקידו של גורם יעוץ חיצוני, עבור חברה, עסק או אף עבור אדם פרטי. "לרוץ אחרי או להתכונן לפני"? לתת מענה או לשאול שאלות? להיגרר או להוביל ? מי הצרכן ומי הספק בחייו של הלקוח? (לא במלל אלא מה באמת קורה בשטח). איך מוצבת הפירמידה? מה צריך להיות אחרת כדי שיתחולל השינוי הדרוש להביא את הרווחה הנחוצה , כזו שתעמיד את הלקוח שלי, העסקי ואו את זה הפרטי, נכון, איתן ויציב מול אתגרי עולם המחר שעיקרו אי ודאות בכל תחומי החיים.
היום אני מבינה שלמידת המורכבות, לתחרות, להיצע בלתי מוגבל , לזמינות ולמקצועיות יש משקל מכריע להצלחה, אך לא כמו השפעתו של הגורם האנושי עליה. מול כל אלה עומד אדם אחד, יחיד, כמוך וכמוני שנמדד ע"פ התוצאה שבקצה . תוצאה שניצחונה בא לה מיצירת ממשקים אופטימאליים בין כלל הגורמים הללו . האם הדבר אפשרי? האם אדם אחד מסוגל להכיל את שלל המשתנים הנזכרים ולמנף אותם למען השגת תוצאה מנצחת? כן, הדבר אפשרי וב RIAL Life-, וזה גם קורה. האם הדבר פשוט וקל לביצוע? כן , בתנאי "שמישהו אובייקטיבי, מקצועי ומהיר תפיסה, יעמוד בביטחון "ויפתח את הברז בציר המרכזי". כזה שישכיל להוביל, להנחות ולטעת ביטחון במנכ"ל, בבעל העסק, זה העומד בראש, בעמדת מפתח, שיישא את הרעיון וידבק בו בביטחון וללא פשרות.
לשם כך נחוץ היועץ.
עד לפני 50 -100 שנה היה זה האב, הסב, זקן השבט. ניסיונם הביא להם את מעמדם הרם. היום לא ניתן להסתפק בניסיון חיים. כדי להצליח נחוץ הרבה יותר. נחוץ אומץ לקחת סיכונים, נחוצה אמונה וביטחון ביכולות אישיות המובילות להצלחה, נחוצה יצירתיות, יזמות, ניהול אינטגרטיבי ארגוני תוך ראיית היחיד במכלול השלם , מכוונות ליצירת תוצאה והיריעה עוד רחבה. בעל חברה , בעל עסק או כל אדם ששואף לחיות ולקיים עצמו מתוך רווחה, בחירה והצלחה ולא ממקום של הישרדות, להם נחוץ יועץ, כזה אשר במקצועיותו ובאישיותו טמון "ההרבה יותר" הזה.
איך תבחר את היועץ שלך?
– המלצות מפה לאוזן .
– בדיקת הרקע המקצועי: לימודים, הכשרות .
– הצלחות מוכחות בשטח .
– פגישת/ות הכרות (1-2) לבדיקת הכימיה ביניכם .
– שיטת העבודה המוצעת ומידת ההתאמתה לאופי שלך .
– ובעניין המחיר? אל תוותר על בדיקת שטח אך זכור: הזול עלול לעלות לך מאד ביוקר .

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן