מחויבות אישית

לכולנו יש מחויבויות.

לדאוג למשפחה, לעשות הכל למען הילדים, לפרנס, לאהוב.

וזה רק בחיים האישיים.

בחיים העסקיים שלנו יש לנו מחויבות לעסק, לעובדים שלנו אם יש לנו כאלה וללקוחות שלנו.

מחויבויות אלו הן מחויבויות שלקחנו על עצמנו והן מחויבויות שכל יום מחדש אנו בוחרים בהן.

היינו יכולים להתנער מהן, אבל אפילו אם המחויבות קשה, אנחנו לא מוכנים לאלטרנטיבה של לא לקיים אותה.

 

במהלך כל הטורים שלי שקראתם עד היום, אני חושב שהדגשתי יותר מכל את העקרון של חשיבה על טובת הלקוח. אם יש משהו אחד שאתם צריכים לקחת מהכתוב, זה תמיד לשים את עצמכם בנעליו: האם אתם הייתם שמחים שינהגו איתכם כפי שאתם עומדים לנהוג איתו.

אם התשובה היא כן – נהדר, כנראה שהפעולה שאתם עומדים לנקוט היא הנכונה. אבל אם אתם מנסים להסביר לעצמכם למה למרות שלא הייתם רוצים שינהגו כלפיכם כך, אתם חייבים לנהוג כך כי… (ואז אתם משלימים את המשפט עם התירוץ שאתם מספקים לעצמכם) – זה הרגע להבין שאתם עומדים לעשות טעות עם הלקוח הזה.

כשלקוח מחליט להתקדם לשירות מועדון הלקוחות שאני מציע לו, המשפט הראשון שאני אומר לו הוא שאין התחייבות. שאם הוא בכל רגע נתון חושב שזה לא מתאים לו – הוא יכול לבטל No Questions Asked, ובמקרים רבים אף לקבל חזרה את התשלום ששילם על אותו החודש.

כל זאת, כדי להיות בטוח שהוא בוחר בשירות בכל פעם מחדש מתוך רצון ומרוצה מהשירות.

נכון לזמן כתיבת טור זה לא נתקלתי ולו בלקוח אחד שעזב את השירות. אז סיכוי טוב שהשיטה הזו עובדת.

כשאתם בונים את תוכנית המחירים או המנוי שלכם, אנא שימו עצמכם בנעלי הלקוחות.

אני מניח שלא בניתם את העסק כדי 'לעשות מכה' ולברוח. אז אל תחשבו רק בתור מי שרוצה להכניס כמה שיותר כסף לכיס וזהו. תחשבו בגדול. איך אתם הולכים להיות המותג הטוב הזה, שכל לקוח מתגאה בו. תנו ללקוחות לבחור בכם מרצון.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השארת תגובה

גיליון החודש
שער מגזין 99
המלצות החודש
פרסומות
צור קשר
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן